Hij denkt twee stappen verder dan jij.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jij denkt dat de anti moslim partij qua populariteit last heeft van een aanslag door moslims?
Ik sluit het niet uit om eerdergenoemde reden.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:09 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Jij denkt dat de anti moslim partij qua populariteit last heeft van een aanslag door moslims?
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, juist eerder de verbroedering van links (het was een links tijdschrift, meen ik?) met rechts om Le Pen buitenspel te zetten.
Je kunt ook echt alle kanten op hequote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hij denkt twee stappen verder dan jij.
KKK is niet springlevend. Het is compleet uit elkaar gevallen en ze hebben echt nul invloed meer.quote:
Lol, ze zijn wel behoorlijk grof toch.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom zou Le Pen hierdoor winnen? Frankrijk toont zich nu als verbroederd, en sluit het FN juist buiten. Volgens mij is dit juist slecht voor het FN.
Een groot deel van Frankrijk loopt nu "je suis Charlie" te scanderen, en Charlie was ook erg wel tegen FN en Le Pen.
[ afbeelding ]
Hetzelfde signaal als elke dag in de moskees wordt verteld.quote:Op zondag 11 januari 2015 17:59 schreef Roland010 het volgende:
Walgelijk, die minister van Marokko. Als zelfs een belangrijk vertegenwoordiger van Marokkanen zo'n signaal afgeeft, hoe kun je het dan mensen kwalijk nemen dat ze denken dat veel Marokkanen/moslims voor terreur zijn?
De snelheid waarmee je bepaalde punten kunt verbinden en ze wellicht als mogelijkheid verwerpen, wisselt van persoon tot persoon.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Je kunt ook echt alle kanten op he![]()
Gewoon verzinnen wat je zelf wilt.
Chevyquote:
Jij hebt speciaal een account aangemaakt om met zulke onzinvragen te komen?quote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef Pietjevrijheid het volgende:
Gaan we de christenen in Europa ook aansprakelijk houden voor hetgeen de KKK flikkers in Amerika doen?
En alsnog is de beste foto die je kan vinden in zwart-wit uit 1910? Sterk verhaal.quote:
Ik vind het vooral erg onsmakelijk. Bijna net zoals onsmakelijk als die spotprenten over moslims. Gewoon een misselijk blad.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Lol, ze zijn wel behoorlijk grof toch.
Denk dat gekke Greet als hij zo zou worden aangepakt meteen naar de politie was gehold om aangifte te doen.
De KKK is momenteel bezig aan een kleine opleving door de grote groep maatschappelijk kansloze veteranen met ptsd. Militair getrainde mensen met een kronkel in de kop hebben geen grote miljoenen mensen nodig voor een hoop shit.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:10 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
KKK is niet springlevend. Het is compleet uit elkaar gevallen en ze hebben echt nul invloed meer.
Je kunt dit soort plaatjes van Charlie Hebdo ook over Hollande vinden trouwens. Of over Sarkozy.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef Ludd het volgende:
[..]
Waarom zou Le Pen hierdoor winnen? Frankrijk toont zich nu als verbroederd, en sluit het FN juist buiten. Volgens mij is dit juist slecht voor het FN.
Een groot deel van Frankrijk loopt nu "je suis Charlie" te scanderen, en Charlie was ook erg wel tegen FN en Le Pen.
[ afbeelding ]
Het geeft wel een heerlijke opluchting om zo de spot te drijven, alleen tere zieltjes hier in Nederland zullen er niet tegen kunnen idd.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:14 schreef Ludd het volgende:
[..]
Ik vind het vooral erg onsmakelijk. Bijna net zoals onsmakelijk als die spotprenten over moslims. Gewoon een misselijk blad.
Blijkbaar maakt dat niet uit en roept men nu en masse "je suis charlie".
Je bedoeld dat je maar wat verzint en denkt dan dat het logisch is.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De snelheid waarmee je bepaalde punten kunt verbinden en ze wellicht als mogelijkheid verwerpen, wisselt van persoon tot persoon.
Zo kun je de massamedia blijven volgen en die versie van de gebeurtenissen geloven, of wat verder kijken en in de geschiedenis duiken.
Beledigen is iets anders dan een mening. Dat het blad Charlie Hebdo (o.a.) Moslims beledigde was niet subjectief maar ontzettend meetbaar. Beledigen om het beledigen, ontzettend nutteloos en onverstandig.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hetzelfde signaal als elke dag in de moskees wordt verteld.
De profeet beledigen is onaavaardbaar. Die boodschap heeft prioriteit boven de boodschap dat elk mens recht herft op zijn eigen mening.
Waarom moet je moslims, of welke religieuze groepering dan ook, te reden houden? Het zijn stuk voor stuk sektes die een dubieus algemeen belang prediken boven individuele vrijheid. Zulke mensen moet je zoveel mogelijk zien te elimineren.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Er spelen onderliggen zoveel belangen. Daar hebben we geen weet van. Ik heb de termen "false flag" geregeld voorbij zien komen. Het jammere is dat je nooit verder komt dan (vage) vermoedens.
Ik ben van mening dat Europa (het Westen in het algemeen) veel meer moeite moet doen om de Islamitische bevolking tevreden te houden. Kritiek hebben in de vorm van een dialoog of middels boeken, so be it, maar heilige huisjes zoals Jezus, Mozes, Mohammed vrede zij met hem gruwelijk beledigen dient maar 1 doel: Moslims krenken. Dat is onverstandig.
Ja.²
Als dat zo is zou dat erg veel aandacht moeten verdienen in de uitzendingen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hetzelfde signaal als elke dag in de moskees wordt verteld.
De profeet beledigen is onaavaardbaar. Die boodschap heeft prioriteit boven de boodschap dat elk mens recht herft op zijn eigen mening.
http://www.vice.com/video(...)-veterans-part-1-666quote:Op zondag 11 januari 2015 18:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
En alsnog is de beste foto die je kan vinden in zwart-wit uit 1910? Sterk verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |