quote:Op zondag 11 januari 2015 13:00 schreef mosselmossel het volgende:
Zo, dat was een wind vandaag. Rondje was precies verkeerd om. Door het open veld harde wind tegen en door de woonwijk wind mee. En dat dus twee keer, want twee rondjes van 5km. Was bikkelen, want ik wilde niet alleen maar een pr lopen, want dat zou makkelijk zijn, maar eigenlijk wilde ik onder de 50 minuten. En dat lukte met 49.38. Was zwaar, lekker vlak gelopen, alleen wat verval op de stukken tegenwind in km 6, 7 en 10.
Was bijna anderhalf jaar geleden dat ik voor het laatst een 10km-wedstrijd liep. Toen 56.45, nu dus 7 minuten eraf. Tevree mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top!
De vrouwen mochten eerder starten en werden ingehaald, ze doen wel de halve. (De kwart liep ook niet over het strand)quote:Op zondag 11 januari 2015 13:14 schreef Quoi het volgende:
Egmond: Kwart marathon achterhoede wordt door de grote HM kopgroep ingehaald
Lijkt me cool
Ik werd vorig jaar ook door de eerste vrouw ingehaald (want die mogen eerder beginnen), mede omdat ik zo laat over de start was maar goed. Dat was wel cool..quote:Op zondag 11 januari 2015 13:14 schreef Quoi het volgende:
Egmond: Kwart marathon achterhoede wordt door de grote HM kopgroep ingehaald
Lijkt me cool
Ok, dat dus. Anyway: coolquote:Op zondag 11 januari 2015 13:16 schreef Angel-A het volgende:
[..]
De vrouwen mochten eerder starten en werden ingehaald, ze doen wel de halve.
Wat denk je dat er in pindakaas zit dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:20 schreef Quoi het volgende:
Eiwitten voor herstel![]()
5 boterhammen met pindakaas![]()
Benieuwd hoe Zwabber gaat vandaag.
HMquote:Op zondag 11 januari 2015 13:21 schreef Guppyfriend het volgende:
Die mensen die bij Egmond nu ingehaald worden, welke afstand lopen die?
Ik ging effe aan mezelf twijfelen maar was niet nodig dusquote:Op zondag 11 januari 2015 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in pindakaas zit dan?
Oh ook. Nou mooi.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:21 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Wat denk je dat er in pindakaas zit dan?
quote:Op zondag 11 januari 2015 13:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, al dat schuim wat over het strand waait. En voor toeschouwers toch ook wel een hele leuke wedstrijd, dat je zonder hekken zo dicht bij de elite lopers kunt komen. (al had één der onzen daar in een eerdere editie wel een ongelukje door)
Toeschouwer zijn is vandaag ook wel een prestatie. Mijn standaard Egmond-toeschouwer had af laten weten vanwege het weer. Wel jammer, want nu heb ik een half uur staan bibberen in het startvak, ipv dat mijn toeschouwer me mijn jas had kunnen geven. Gelukkig kende ik een vrijwilliger en kreeg ik theequote:Op zondag 11 januari 2015 13:23 schreef La_Tramposa het volgende:
Haha, al dat schuim wat over het strand waait. En voor toeschouwers toch ook wel een hele leuke wedstrijd, dat je zonder hekken zo dicht bij de elite lopers kunt komen. (al had één der onzen daar in een eerdere editie wel een ongelukje door)
ja hé?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:27 schreef Guppyfriend het volgende:
Op de livestream van RTVNH geen commentaar, maar je hoort het publiek wel![]()
"Wel een hoop Hollanders bij toch ook hoor"
"Mooi he, die verbeten koppen"
"Oh ja, daar komen ze aan!!"
Nog nietquote:Op zondag 11 januari 2015 13:29 schreef Quoi het volgende:
[..]
ja hé?![]()
Valt me mee dat ze het niet over de roze broekjes van de dames hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |