dus geen nieuws.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:16 schreef Toga het volgende:
[..]
Het is een statement van mij, gebaseerd op het nieuws over de aanslagen.
Dit zijn achtergronden bij het nieuws.quote:
Dus geen nieuws.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:16 schreef Toga het volgende:
[..]
Het is een statement van mij, gebaseerd op het nieuws over de aanslagen.
watquote:Op zondag 11 januari 2015 00:13 schreef Toga het volgende:
Charlie was het doelwit, hoe onrechtmatig ook, je kan zeggen dat hij het uitgelokt heeft. Een agent loopt altijd risico, en in dit geval was hij geroepen de terroristen tegen te houden, doelwit 2.
eens. En ook ongepast vind ik de term uitgelokt.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:17 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dit zijn achtergronden bij het nieuws.
Wat de OP betreft: de politieman was een toevallig slachtoffer. Op zijn plek had net zo goed een andere agent kunnen staan. De slachtoffers bij Charlie Hebdo zijn bewust opgezocht. Die mensen zijn vanwege het uiten van hun mening omgelegd.
Alleen daarom al is de vergelijking totaal ongepast.
Eens, ik kon echter geen ander woord verzinnen. Hij heeft de woede van moslims op z'n hals gehaald, en is er moedwillig mee doorgegaan, wetende dat het zijn kop kon kosten. Zo beter?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
eens. En ook ongepast vind ik de term uitgelokt.
All cops are bastardsquote:
Wie hij? Het tijdschrift?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:21 schreef Toga het volgende:
[..]
Eens, ik kon echter geen ander woord verzinnen. Hij heeft de woede van moslims op z'n hals gehaald, en is er moedwillig mee doorgegaan, wetende dat het zijn kop kon kosten. Zo beter?
Ze weten dat er zulke idioten zijn en toch deden ze het. Ze wisten van hun risico, dus uitgelokt me dunkt.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:19 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
eens. En ook ongepast vind ik de term uitgelokt.
Omdat dit al de derde keer in korte tijd is. Deze mensen hebben géén bewaking als Wilders, Rushdie en zijn volgelvrij voor extremisten.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:28 schreef TheMagnificent het volgende:
Iedereen die er direct of indirect de negatieve gevolgen van heeft ondervonden of zal ondervinden, is een slachtoffer. Waarom zou je één bepaalde groep uitlichten?
Eens, maar ik mag toch hopen dat Syriëgangers heel gauw anders behandeld gaan worden, dan maar wat minder "politiek correct".quote:Dat we muren gaan optrekken in onze samenleving. Dat mogen we nóóit doen. Nu niet en in de toekomst niet.''[/i]
Iedereen is gelijk als slachtofferquote:Op zondag 11 januari 2015 00:36 schreef Peunage het volgende:
Zijn joden meer slachtoffer dan anderen?
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
En ik heb op foto's al wel degelijk 'je suis juif' gezien...
Doe niet zo dom en laat TS zelf antwoorden. Hij stelt namelijk dat joden de "echte" slachtoffers zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Iedereen is gelijk als slachtofferJe stelt toch niet deze vraag zodat iemand 'ja' antwoordt en jij verontwaardigd kan doen over de superioriteit van moslims?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |