Het zegt mij dat zij achter die verotte aanslag zitten met hun verotte blaadjequote:Op zondag 11 januari 2015 10:55 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Wat zegt het jou dan? Het was een vraag nl.
Fuck me!quote:Op zondag 11 januari 2015 10:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Net zoals de betekenis van de woorden:
• Char en
• Lie of
Hebrew-Do
En ze hebben zelf hun verrotte medewerkers om zeep geholpen?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Net
Het zegt mij dat zij achter die verotte aanslag zitten met hun verotte blaadje
Kan je hier meer over uitleggen?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Het hoeft jou niets te zeggen. Het zegt mij wel wat!
• Char en
• Lie of
Hebrew-Do
Juist! vertel mij NIETS over de verotteschild familie en waar zij toe in staat zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 10:56 schreef Copycat het volgende:
[..]
En ze hebben zelf hun verrotte medewerkers om zeep geholpen?
Ok dat kan. Ik zie het niet maar meningen kunnen verschillen.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:56 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Net
[..]
Het zegt mij dat zij achter die verotte aanslag zitten met hun verotte blaadje
Nee, dat snap ik. Jij hebt die anti-christs verdomd goed in de smiezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:58 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Juist! vertel mij NIETS over de verotteschild familie en waar zij toe in staat zijn
Ik zeg nergens dat ik het niet begrijp.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Ik kan je eerlijk gezegd niet helpen als je niet begrijpt wat hieronder staat:
• Char en
• Lie of
Hebrew-Do
quote:Girlfriend of Charlie Hebdo Editor is a Rothschild Arch-Zionist Agent
http://therebel.website/en/nodisinfo/829611-girlfriend-of-charlie-hebdo-editor-is-a-rothschild-arch-zionist-agent
Daar bracht ik het niet mee in relatie, mijn originele reactie was:quote:Op zondag 11 januari 2015 11:02 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
Ik zeg nergens dat ik het niet begrijp.
Wat zegt dit volgens jou precies over de aanslag?
quote:
ofquote:Op zondag 11 januari 2015 11:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
• Char en
• Lie of
Hebrew-Do
quote:Op zondag 11 januari 2015 11:05 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
of
Charlie
C = Koolstof
h = waterstof
ar = argon
li = lithium
Blijft de e nog over maar is ook vast wat voor te vinden.
En nu?
Ziet er leuk uit, ik heb toch meer bijquote:
Vooral Lie in deze vindt ik erg grappigquote:
De betekenis van die woorden zegt jou iets, maar wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:04 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Daar bracht ik het niet mee in relatie, mijn originele reactie was:
[..]
de betekenis had ik gelinked met de woorden, dat is wat het me zegt. Had je niet op de links geklikt om de betekenis te lezen?quote:Op zondag 11 januari 2015 11:11 schreef jamesdeen het volgende:
[..]
De betekenis van die woorden zegt jou iets, maar wat?
quote:
Ik ben blij voor je met de door jou verworven wijsheden.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:16 schreef Copycat het volgende:
Black
girl ...
Ai. Dat zegt me ook genoeg.
gewoon bijzonder grappigquote:
Kan je het nog een keer quoten? Misschien wordt het mij na de vijfde keer opeens wel duidelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:15 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
de betekenis had ik gelinked met de woorden, dat is wat het me zegt. Had je niet op de links geklikt om de betekenis te lezen?
Hier zijn ze nog een keer:
[..]
Hilarisch. Vooral in het licht van de gebeurtenissen.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:21 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Ik ben blij voor je met de door jou verworven wijsheden.
Echter in het kader van dit topic zijn de betekenis van de woorden:
gewoon bijzonder grappig
Hebrew doquote:Op zondag 11 januari 2015 11:00 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
[..]
De Joden hebben het gedaan. Of ze hadden allemaal jodenkapsels.quote:
lezen jullie eigenlijk wel het gehele topic als je quote?quote:
Oh is het weer zo laat.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
De Joden hebben het gedaan. Of ze hadden allemaal jodenkapsels.
Zeg nu eens gewoon wat je bedoelt, en heb het alsjeblieft niet over vervuiling, want ik zie een heel stel posts van jou waar geen touw aan vast te knopen is. Wees duidelijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:27 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
lezen jullie eigenlijk wel het gehele topic als je quote?
Of is dit jullie goedkope manier van topic vervuiling?
Ik ben in iedergeval klaar hiermee voor vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |