Het is een beetje laat aan het worden om hier nog uitvoerig op in te gaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:18 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Dit is wel een heel erg selectief voorbeeld, een wereldmacht die goud aan het hoarden is vanwege de ongein die ze uithalen. Tevens zegt dit absoluut niks als je het zo zonder perspectief neerzet.
Ben jij stiekem een zondagseconoom?quote:Op zondag 11 januari 2015 02:19 schreef Izzy73 het volgende:
Het is een beetje laat aan het worden om hier nog uitvoerig op in te gaan.
Bovendien heeft het weinig tot niets te maken met dit topic
Nope, ik lees gewoon veel over van alles en nog wat. JE SUIS IZZY.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:21 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Ben jij stiekem een zondagseconoom?
Lees dit maar (worldfinance.com) in plaats van 'gewoon-nieuws.nl'quote:Op zondag 11 januari 2015 02:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nope, ik lees gewoon veel over van alles en nog wat.
Bedankt voor de tip, ik ga het eens doornemen.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:25 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Lees dit maar (worldfinance.com) in plaats van 'gewoon-nieuws.nl'
Ik vond de 'Je suis Charlie' protest 'n beetje raar.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:22 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Nope, ik lees gewoon veel over van alles en nog wat. JE SUIS IZZY.
Dat is toch helemaal het punt niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vond de 'Je suis Charlie' protest 'n beetje raar.
Ik vond de cartoons helemaal niet grappig,proverend,gemeen en niet zo mooi getekend.
Was dit zo'n 'well-loved' blad met 'n circulatie van 30,000?
Volgende issue verkopen ze veel meer als steun of zo? Voor zulke blad met die soort meningen?
Wat is 't punt dan?quote:
Het gaat er toch niet om of het mooie plaatjes waren... Al waren het de lelijkste cartoons ter wereld.quote:
Ik snap er ook weinig van, morgen komen staatshoofden van 50 landen bijeen in Frankrijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:52 schreef Tingo het volgende:
[..]
Ik vond de 'Je suis Charlie' protest 'n beetje raar.
Ik vond de cartoons helemaal niet grappig,proverend,gemeen en niet zo mooi getekend.
Volgende issue verkopen ze veel meer als steun of zo? Voor zulke blad met die soort meningen?
Moeten de Rothschilds tegenwoordig ook op de centjes letten?quote:Op zondag 11 januari 2015 03:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van, morgen komen staatshoofden van 50 landen bijeen in Frankrijk.
Nogal overdreven allemaal. Niemand gaat de straat op tegen de bezuinigingen en het
wanbeleid van de regering en de EU.
Staatshoofden maken zich niet druk om de situatie in Oekraïne.
Maar wat er nu gebeurd is in Parijs moet wereldwijd in de belangstelling staan.
De volgende uitgave van het satirisch blad gaat vermoedelijk een miljoen oplagen verkopen.
En het is in handen van de familie Rothschild.
Macht is het enige wat die lui interesseert, geld hebben ze meer dan voldoende.quote:Op zondag 11 januari 2015 03:07 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Moeten de Rothschilds tegenwoordig ook op de centjes letten?
Het is geen macht wat deze lui interesseert. Ze zijn al jaren bezig om een uitweg op deze planeet te vinden en daar is veel energie mee gemoeid. Dat ze dan veel geld (en macht) hebben om wetenschappelijk onderzoek te doen naar deze uitwegen, is alleen maar een middelquote:Op zondag 11 januari 2015 03:08 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Macht is het enige wat die lui interesseert, geld hebben ze meer dan voldoende.
Goede argumenten van jullie beiden. Was nog niet eens zover om te weten dat het in handen is van verrotteschildquote:Op zondag 11 januari 2015 03:06 schreef Izzy73 het volgende: Ik vond de 'Je suis Charlie' protest 'n beetje raar.
[quote]Op zondag 11 januari 2015 03:06 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Ik snap er ook weinig van, morgen komen staatshoofden van 50 landen bijeen in Frankrijk.
Nogal overdreven allemaal. Niemand gaat de straat op tegen de bezuinigingen en het
wanbeleid van de regering en de EU.
Staatshoofden maken zich niet druk om de situatie in Oekraïne.
Maar wat er nu gebeurd is in Parijs moet wereldwijd in de belangstelling staan.
De volgende uitgave van het satirisch blad gaat vermoedelijk een miljoen oplagen verkopen.
En het is in handen van de familie Rothschild.
Lol, geloofwaardig. De Bilderbergers praten niet over politiek.quote:DE ROTHSCHILD'S DRUKKEN CHARLIE HEBDO: ’WIJ TWIJFELDEN OF WE KRANT MOETEN UITGEVEN
Er is behoorlijk wat discussie geweest over de overname door mijn oom Édouard baron de Rothschild’, aldus Philippe. ‘Sommige familieleden wilden de aankoop blokkeren, omdat het medium ons een politieke kracht zou maken. Dat willen wij koste wat het kost voorkomen. Wij hebben niets met politiek, of in elk geval niet naar buiten toe. Uiteindelijk zijn de critici in de familie overstemd.
http://www.quotenet.nl/Ni(...)eten-uitgeven-142940
quote:Tijdens de Bilderberg conferentie in Duitsland in 2005 zei Michael Rothschild: “Op het wereldtoneel gebeuren dingen niet bij toeval: iemand zórgt dat ze plaatsvinden. Laat ik iedereen uit de droom helpen. De wereldgebeurtenissen worden in scéne gezet en geleid door de mensen die het geld in handen hebben.Dus hierbij een mededeling aan God: Wij gunnen u het plezier te denken dat u het heelal hebt geschapen, maar wat onze planeet betreft heeft Bilderberg aan u een simpele boodschap: bemoei u nergens mee, wij zorgen overal voor.”
http://www.franklinterhorst.nl/De%20Bilderbergers.htm
Dat zegt toch helemaal niets dat het in hun handen is?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:48 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Goede argumenten van jullie beiden. Was nog niet eens zover om te weten dat het in handen is van verrotteschild
Het hoeft jou niets te zeggen. Het zegt mij wel wat!quote:Op zondag 11 januari 2015 10:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat zegt toch helemaal niets dat het in hun handen is?
Ik bedoel wat voor logische conclusie moet ik trekken nu ik weet(nou ja weet, men zegt het) dat het blad in handen van Rohtschild is?
Pilletjes wel genomen meid?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
Het hoeft jou niets te zeggen. Het zegt mij wel wat!
Wat zegt het jou dan? Het was een vraag nl.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
De Rothschild's zijn jouw anti-christs?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:54 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |