abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 januari 2015 @ 01:23:29 #126
304498 Nibb-it
Dirc die maelre
pi_148557924
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef mootie het volgende:

[..]

Mijn oog viel ook op het woord holohoax. Ik wil niet eens weten wat ze bedoelen.
Best geloofwaardige site, niet? In ieder geval geloofwaardiger dan hetgeen je iedere dag op televisie ziet.
pi_148557952
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef Nibb-it het volgende:

[..]

Best geloofwaardige site, niet? In ieder geval geloofwaardiger dan hetgeen je iedere dag op televisie ziet.
En goed nieuws, Paul Walker leeft nog. O+
  zondag 11 januari 2015 @ 01:26:48 #128
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148557998
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:18 schreef mootie het volgende:
http://nodisinfo.com/terr(...)-are-zionist-agents/

Ik vraag me nu af of dit ook een soort Speld is. Dit is toch niet serieus? :@
Er staan opmerkelijke zaken tussen, of het allemaal waar is is moeilijk te beoordelen.
Dat extremistische aanhangers van de islam, een paar rappende knullen eentje zelfs een zwerver van 18
die al eens veroordeeld waren en in het vizier van de veiligheidsdiensten stonden.
Zelfs een vliegverbod naar de VS hadden, raketwerpers en AK-47's kunnen bemachtigen
Zomaar ineens ongestoord een "onschuldige" cartoonist en zijn collega's vermoorden.
In hartje van Parijs, met veel beveiligingscamera's en ook nog eens toevallig een ID kaart achterlaten.
Daarna meer dan 24 uur 88.000 agenten bezig houden is wel serieus te nemen?
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zondag 11 januari 2015 @ 01:28:00 #129
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_148558027
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:18 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Veel islamitische aanslagen vermoedelijk wel ja, ook de aard van IS is twijfelachtig.
Want islam = vrede? Godsdienst is uberhaupt vrede? Mensen kunnen niet bevangen raken van een godsdienst of ideologie en uit naam van die godsdienst of ideologie de meest vreselijke wandaden plegen? De Kwade Genius doet dat toch immers ook?
quote:
Dat groter plan? Geen idee sommigen zeggen een paar eeuwen, anderen beweren al vanaf
de Egyptenaren. Wie weet.
Knap dat zo'n plan kennelijk eeuwen of millennia kan bestaan en dat de doelstellingen na al die tijd nog steeds niet verwezenlijkt zijn en tegelijkertijd de luitjes die dit plan uitvoeren als zeer machtig worden voorgesteld. Ze kunnen de logistiek en organisatorisch gezien meest complexe samenzweringen uitvoeren zoals 9/11, maar met het verwezenlijken van hun einddoel wil het maar niet vlotten...
pi_148558071
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er staan opmerkelijke zaken tussen, of het allemaal waar is is moeilijk te beoordelen.
Dat extremistische aanhangers van de islam, een paar rappende knullen eentje zelfs een zwerver van 18
die al eens veroordeeld waren en in het vizier van de veiligheidsdiensten stonden.
Zelfs een vliegverbod naar de VS hadden, raketwerpers en AK-47's kunnen bemachtigen
Zomaar ineens ongestoord een "onschuldige" cartoonist en zijn collega's vermoorden.
In hartje van Parijs, met veel beveiligingscamera's en ook nog eens toevallig een ID kaart achterlaten.
Daarna meer dan 24 uur 88.000 agenten bezig houden is wel serieus te nemen?
Ik las net dat die ene een homofiele zionist was. :o

Het zijn ook opmerkelijke dingen, maar ook bekend bij de reguliere media.

Ze gieten er een eng anti-zionistisch sausje over.
  zondag 11 januari 2015 @ 01:31:21 #131
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148558118
quote:
1s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef mootie het volgende:

[..]

Ik las net dat die ene een homfiele zionist was. :o

Het zijn ook opmerkelijke dingen, maar ook bekend bij de reguliere media.

Ze gieten er een eng anti-zionistisch sausje over.
Hoe kan iemand homo is een extreme moslim vertegenwoordigen?
Geloof niet dat de Koran erg gesteld is op homo's?
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_148558129
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Hoe kan iemand homo is een extreme moslim vertegenwoordigen?
Geloof niet dat de Koran erg gesteld is op homo's?
Geen idee, dat las ik op de site die je linkte.
  zondag 11 januari 2015 @ 01:35:26 #133
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148558213
De vraag blijft. Dit is natuurlijk i.v.m. de Rothschilds. Wat is de rol van de reptilians in deze kwestie?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_148558238
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:35 schreef Michielos het volgende:
De vraag blijft. Dit is natuurlijk i.v.m. de Rothschilds. Wat is de rol van de reptilians in deze kwestie?
Rothschild, dat is toch een wijnhuis? Wat heeft dat met Char-lie Hebrew-do te maken?
post op meerdere plekken tegelijkertijd
  zondag 11 januari 2015 @ 01:38:46 #135
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148558294
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef quantum-hans het volgende:

[..]

Rothschild, dat is toch een wijnhuis? Wat heeft dat met Char-lie Hebrew-do te maken?
nja, de illuminatie en reptilians spelen ofc een grote rol hieromtrent. Waarom laat je anders een schoen op de grond liggen en veranderen spiegels op magische wijze van kleur? Die shapeshifting van spiegels is een directe link naar de shapeshifting abilities van de reptilians.
  zondag 11 januari 2015 @ 01:40:15 #136
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148558326
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Terecht het volgende:

[..]

Want islam = vrede? Godsdienst is uberhaupt vrede? Mensen kunnen niet bevangen raken van een godsdienst of ideologie en uit naam van die godsdienst of ideologie de meest vreselijke wandaden plegen? De Kwade Genius doet dat toch immers ook?

[..]

Knap dat zo'n plan kennelijk eeuwen of millennia kan bestaan en dat de doelstellingen na al die tijd nog steeds niet verwezenlijkt zijn en tegelijkertijd de luitjes die dit plan uitvoeren als zeer machtig worden voorgesteld. Ze kunnen de logistiek en organisatorisch gezien meest complexe samenzweringen uitvoeren zoals 9/11, maar met het verwezenlijken van hun einddoel wil het maar niet vlotten...
Godsdienst wordt al eeuwen gebruikt om oorlogen te ontketenen.
Voor de gewone mens is godsdienst misschien vrede maar de geschiedenis wijst anders uit.

Toch leven we in een gevaarlijke tijd.
Katholieken en atheïsten etc. krijgen een afkeer van de hardst groeiende en enorm vertegenwoordigde Islam.
2 groepen tegen elkaar.
Het falende en in elkaar stortende westerse kapitalistische bolwerk wordt bedreigt door de
sterker wordende BRICS landen.
De spanningen in Oekraïne en de demonisering van Rusland.
Het is al koude oorlog 2.0 volgens sommigen zelfs al WW3 gezien wat er allemaal gebeurt in het midden oosten.
Door dit soort aanslagen wordt de publieke opinie van het westen gestuurd richting nog meer vergelding in het
midden oosten, tel daarbij op de spanningen tussen het westen en Rusland/Noord Korea en evt. China.
Dan heb je toch behoorlijk veel ingrediënten voor een globale chaos.
Daar heeft de burger geen baat bij in ieder geval.
pi_148558369
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef Michielos het volgende:

[..]

nja, de illuminatie en reptilians spelen ofc een grote rol hieromtrent. Waarom laat je anders een schoen op de grond liggen en veranderen spiegels op magische wijze van kleur? Die shapeshifting van spiegels is een directe link naar de shapeshifting abilities van de reptilians.
ik zal mijn piemel in je moeder eens shapeshiften, grappenmaker.
  zondag 11 januari 2015 @ 01:43:46 #138
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148558414
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:42 schreef quantum-hans het volgende:

[..]

ik zal mijn piemel in je moeder eens shapeshiften, grappenmaker.
doe ff normaal? Ik heb het hier over een complot van groots formaat. Nogmaals de vraag. Wat is de rol van de reptilians hieromtrent?
pi_148558462
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:43 schreef Michielos het volgende:

[..]

doe ff normaal? Ik heb het hier over een complot van groots formaat. Nogmaals de vraag. Wat is de rol van de reptilians hieromtrent?
Ik heb het ook over zaken van groots formaat. De reptielen? Global warming zodat ze niet steeds onder een warme lamp hoeven te zitten?
pi_148558484
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:40 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Godsdienst wordt al eeuwen gebruikt om oorlogen te ontketenen.
Voor de gewone mens is godsdienst misschien vrede maar de geschiedenis wijst anders uit.

Toch leven we in een gevaarlijke tijd.
Katholieken en atheïsten etc. krijgen een afkeer van de hardst groeiende en enorm vertegenwoordigde Islam.
2 groepen tegen elkaar.
Het falende en in elkaar stortende westerse kapitalistische bolwerk wordt bedreigt door de
sterker wordende BRICS landen.
De spanningen in Oekraïne en de demonisering van Rusland.
Het is al koude oorlog 2.0 volgens sommigen zelfs al WW3 gezien wat er allemaal gebeurt in het midden oosten.
Door dit soort aanslagen wordt de publieke opinie van het westen gestuurd richting nog meer vergelding in het
midden oosten, tel daarbij op de spanningen tussen het westen en Rusland/Noord Korea en evt. China.
Dan heb je toch behoorlijk veel ingrediënten voor een globale chaos.
Daar heeft de burger geen baat bij in ieder geval.
Hoe worden die BRICS sterker dan?
  zondag 11 januari 2015 @ 01:51:15 #141
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148558548
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef quantum-hans het volgende:

[..]

Hoe worden die BRICS sterker dan?
Om het simpel te zeggen: grondstoffen en goud vs weing grondstoffen en fiatgeld
  zondag 11 januari 2015 @ 01:51:58 #142
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148558562
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef quantum-hans het volgende:

[..]

Ik heb het ook over zaken van groots formaat. De reptielen? Global warming zodat ze niet steeds onder een warme lamp hoeven te zitten?
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef quantum-hans het volgende:

[..]

waarom verspreiden ze subtiele clues over de wereld zodat wij inspector gadgets ze kunnen vinden? Net alsof het een adventure game of een find and seek game is ofzo. Denken ze echt dat we zo dom zijn? :')
pi_148558597
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Om het simpel te zeggen: grondstoffen en goud vs weing grondstoffen en fiatgeld
Dat is wel heel simpel gezegd. Bric-à-brac landen die sterker worden door de grondstoffen die ze al altijd hadden.
  zondag 11 januari 2015 @ 01:54:27 #144
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148558604
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef Michielos het volgende:

[..]

[..]

waarom verspreiden ze subtiele clues over de wereld zodat wij inspector gadgets ze kunnen vinden? Net alsof het een adventure game of een find and seek game is ofzo. Denken ze echt dat we zo dom zijn? :')
Volgens een vergezochte theorie om mensen laten inzien dat de illuminatie het kwaad is.
Zodat de Anti-Christ (de duivel vermomd als het goede) ons kan verlossen van het kwaad. :9
  zondag 11 januari 2015 @ 01:55:32 #145
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_148558626
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:54 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Volgens een vergezochte theorie om mensen laten inzien dat de illuminatie het kwaad is.
Zodat de Anti-Christ (de duivel vermomd als het goede) ons kan verlossen van het kwaad. :9
ben je niet bang dat de illuminatie keihard zal toeslaan wanneer deze ontdekt dat wij ze doorhebben? Ik bedoel.. geen bloed. Hoe achterlijk denken ze dat we zijn?
  zondag 11 januari 2015 @ 01:58:15 #146
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148558671
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Michielos het volgende:

[..]

ben je niet bang dat de illuminatie keihard zal toeslaan wanneer deze ontdekt dat wij ze doorhebben? Ik bedoel.. geen bloed. Hoe achterlijk denken ze dat we zijn?
Neuh , die spelen gewoon hun rolletje 8-)
  zondag 11 januari 2015 @ 02:00:01 #147
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148558702
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 01:53 schreef quantum-hans het volgende:

[..]

Dat is wel heel simpel gezegd. Bric-à-brac landen die sterker worden door de grondstoffen die ze al altijd hadden.
Je vergeet het goud vs fiatgeld
pi_148558808
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:00 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Je vergeet het goud vs fiatgeld
Noem eens een paar voorrbeelden, ons lullige landje heeft bijvoorbeeld 576.7 ton meer goud dan Brazilie.
  zondag 11 januari 2015 @ 02:10:44 #149
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_148558861
quote:
0s.gif Op zondag 11 januari 2015 02:07 schreef quantum-hans het volgende:

[..]

Noem eens een paar voorrbeelden, ons lullige landje heeft bijvoorbeeld 576.7 ton meer goud dan Brazilie.

http://www.gewoon-nieuws.(...)-poetins-gouden-val/
pi_148558973
quote:
Dit is wel een heel erg selectief voorbeeld, een wereldmacht die goud aan het hoarden is vanwege de ongein die ze uithalen. Tevens zegt dit absoluut niks als je het zo zonder perspectief neerzet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')