Best geloofwaardige site, niet? In ieder geval geloofwaardiger dan hetgeen je iedere dag op televisie ziet.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Mijn oog viel ook op het woord holohoax. Ik wil niet eens weten wat ze bedoelen.
En goed nieuws, Paul Walker leeft nog.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:23 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Best geloofwaardige site, niet? In ieder geval geloofwaardiger dan hetgeen je iedere dag op televisie ziet.
Er staan opmerkelijke zaken tussen, of het allemaal waar is is moeilijk te beoordelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:18 schreef mootie het volgende:
http://nodisinfo.com/terr(...)-are-zionist-agents/
Ik vraag me nu af of dit ook een soort Speld is. Dit is toch niet serieus?
Want islam = vrede? Godsdienst is uberhaupt vrede? Mensen kunnen niet bevangen raken van een godsdienst of ideologie en uit naam van die godsdienst of ideologie de meest vreselijke wandaden plegen? De Kwade Genius doet dat toch immers ook?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:18 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Veel islamitische aanslagen vermoedelijk wel ja, ook de aard van IS is twijfelachtig.
Knap dat zo'n plan kennelijk eeuwen of millennia kan bestaan en dat de doelstellingen na al die tijd nog steeds niet verwezenlijkt zijn en tegelijkertijd de luitjes die dit plan uitvoeren als zeer machtig worden voorgesteld. Ze kunnen de logistiek en organisatorisch gezien meest complexe samenzweringen uitvoeren zoals 9/11, maar met het verwezenlijken van hun einddoel wil het maar niet vlotten...quote:Dat groter plan? Geen idee sommigen zeggen een paar eeuwen, anderen beweren al vanaf
de Egyptenaren. Wie weet.
Ik las net dat die ene een homofiele zionist was.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:26 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Er staan opmerkelijke zaken tussen, of het allemaal waar is is moeilijk te beoordelen.
Dat extremistische aanhangers van de islam, een paar rappende knullen eentje zelfs een zwerver van 18
die al eens veroordeeld waren en in het vizier van de veiligheidsdiensten stonden.
Zelfs een vliegverbod naar de VS hadden, raketwerpers en AK-47's kunnen bemachtigen
Zomaar ineens ongestoord een "onschuldige" cartoonist en zijn collega's vermoorden.
In hartje van Parijs, met veel beveiligingscamera's en ook nog eens toevallig een ID kaart achterlaten.
Daarna meer dan 24 uur 88.000 agenten bezig houden is wel serieus te nemen?
Hoe kan iemand homo is een extreme moslim vertegenwoordigen?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik las net dat die ene een homfiele zionist was.![]()
Het zijn ook opmerkelijke dingen, maar ook bekend bij de reguliere media.
Ze gieten er een eng anti-zionistisch sausje over.
Geen idee, dat las ik op de site die je linkte.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:31 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Hoe kan iemand homo is een extreme moslim vertegenwoordigen?
Geloof niet dat de Koran erg gesteld is op homo's?
Rothschild, dat is toch een wijnhuis? Wat heeft dat met Char-lie Hebrew-do te maken?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:35 schreef Michielos het volgende:
De vraag blijft. Dit is natuurlijk i.v.m. de Rothschilds. Wat is de rol van de reptilians in deze kwestie?
nja, de illuminatie en reptilians spelen ofc een grote rol hieromtrent. Waarom laat je anders een schoen op de grond liggen en veranderen spiegels op magische wijze van kleur? Die shapeshifting van spiegels is een directe link naar de shapeshifting abilities van de reptilians.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:36 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Rothschild, dat is toch een wijnhuis? Wat heeft dat met Char-lie Hebrew-do te maken?
Godsdienst wordt al eeuwen gebruikt om oorlogen te ontketenen.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:28 schreef Terecht het volgende:
[..]
Want islam = vrede? Godsdienst is uberhaupt vrede? Mensen kunnen niet bevangen raken van een godsdienst of ideologie en uit naam van die godsdienst of ideologie de meest vreselijke wandaden plegen? De Kwade Genius doet dat toch immers ook?
[..]
Knap dat zo'n plan kennelijk eeuwen of millennia kan bestaan en dat de doelstellingen na al die tijd nog steeds niet verwezenlijkt zijn en tegelijkertijd de luitjes die dit plan uitvoeren als zeer machtig worden voorgesteld. Ze kunnen de logistiek en organisatorisch gezien meest complexe samenzweringen uitvoeren zoals 9/11, maar met het verwezenlijken van hun einddoel wil het maar niet vlotten...
ik zal mijn piemel in je moeder eens shapeshiften, grappenmaker.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:38 schreef Michielos het volgende:
[..]
nja, de illuminatie en reptilians spelen ofc een grote rol hieromtrent. Waarom laat je anders een schoen op de grond liggen en veranderen spiegels op magische wijze van kleur? Die shapeshifting van spiegels is een directe link naar de shapeshifting abilities van de reptilians.
doe ff normaal? Ik heb het hier over een complot van groots formaat. Nogmaals de vraag. Wat is de rol van de reptilians hieromtrent?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:42 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
ik zal mijn piemel in je moeder eens shapeshiften, grappenmaker.
Ik heb het ook over zaken van groots formaat. De reptielen? Global warming zodat ze niet steeds onder een warme lamp hoeven te zitten?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:43 schreef Michielos het volgende:
[..]
doe ff normaal? Ik heb het hier over een complot van groots formaat. Nogmaals de vraag. Wat is de rol van de reptilians hieromtrent?
Hoe worden die BRICS sterker dan?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:40 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Godsdienst wordt al eeuwen gebruikt om oorlogen te ontketenen.
Voor de gewone mens is godsdienst misschien vrede maar de geschiedenis wijst anders uit.
Toch leven we in een gevaarlijke tijd.
Katholieken en atheïsten etc. krijgen een afkeer van de hardst groeiende en enorm vertegenwoordigde Islam.
2 groepen tegen elkaar.
Het falende en in elkaar stortende westerse kapitalistische bolwerk wordt bedreigt door de
sterker wordende BRICS landen.
De spanningen in Oekraïne en de demonisering van Rusland.
Het is al koude oorlog 2.0 volgens sommigen zelfs al WW3 gezien wat er allemaal gebeurt in het midden oosten.
Door dit soort aanslagen wordt de publieke opinie van het westen gestuurd richting nog meer vergelding in het
midden oosten, tel daarbij op de spanningen tussen het westen en Rusland/Noord Korea en evt. China.
Dan heb je toch behoorlijk veel ingrediënten voor een globale chaos.
Daar heeft de burger geen baat bij in ieder geval.
Om het simpel te zeggen: grondstoffen en goud vs weing grondstoffen en fiatgeldquote:Op zondag 11 januari 2015 01:47 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Hoe worden die BRICS sterker dan?
quote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Ik heb het ook over zaken van groots formaat. De reptielen? Global warming zodat ze niet steeds onder een warme lamp hoeven te zitten?
waarom verspreiden ze subtiele clues over de wereld zodat wij inspector gadgets ze kunnen vinden? Net alsof het een adventure game of een find and seek game is ofzo. Denken ze echt dat we zo dom zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:46 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Ik heb het ook over zaken van groots formaat. De reptielen? Global warming zodat ze niet steeds onder een warme lamp hoeven te zitten?
Dat is wel heel simpel gezegd. Bric-à-brac landen die sterker worden door de grondstoffen die ze al altijd hadden.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Om het simpel te zeggen: grondstoffen en goud vs weing grondstoffen en fiatgeld
Volgens een vergezochte theorie om mensen laten inzien dat de illuminatie het kwaad is.quote:Op zondag 11 januari 2015 01:51 schreef Michielos het volgende:
[..]
[..]
waarom verspreiden ze subtiele clues over de wereld zodat wij inspector gadgets ze kunnen vinden? Net alsof het een adventure game of een find and seek game is ofzo. Denken ze echt dat we zo dom zijn?
ben je niet bang dat de illuminatie keihard zal toeslaan wanneer deze ontdekt dat wij ze doorhebben? Ik bedoel.. geen bloed. Hoe achterlijk denken ze dat we zijn?quote:Op zondag 11 januari 2015 01:54 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
Volgens een vergezochte theorie om mensen laten inzien dat de illuminatie het kwaad is.
Zodat de Anti-Christ (de duivel vermomd als het goede) ons kan verlossen van het kwaad.
Neuh , die spelen gewoon hun rolletjequote:Op zondag 11 januari 2015 01:55 schreef Michielos het volgende:
[..]
ben je niet bang dat de illuminatie keihard zal toeslaan wanneer deze ontdekt dat wij ze doorhebben? Ik bedoel.. geen bloed. Hoe achterlijk denken ze dat we zijn?
Je vergeet het goud vs fiatgeldquote:Op zondag 11 januari 2015 01:53 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Dat is wel heel simpel gezegd. Bric-à-brac landen die sterker worden door de grondstoffen die ze al altijd hadden.
Noem eens een paar voorrbeelden, ons lullige landje heeft bijvoorbeeld 576.7 ton meer goud dan Brazilie.quote:
quote:Op zondag 11 januari 2015 02:07 schreef quantum-hans het volgende:
[..]
Noem eens een paar voorrbeelden, ons lullige landje heeft bijvoorbeeld 576.7 ton meer goud dan Brazilie.
Dit is wel een heel erg selectief voorbeeld, een wereldmacht die goud aan het hoarden is vanwege de ongein die ze uithalen. Tevens zegt dit absoluut niks als je het zo zonder perspectief neerzet.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:10 schreef Izzy73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://www.gewoon-nieuws.(...)-poetins-gouden-val/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |