Ik dacht ook al, dat kan toch nooit?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef gers het volgende:
25 euro per nacht das toch niet rendabel
quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:24 schreef wwwever het volgende:
Btje jammer dat 't in Julianadorp is... In de stank van de Isla, best ver van 't strand.
-edit Blue bay wel vlakbij!
Ze hadden ook maar 5 jaar voorbereidingstijd.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:25 schreef TargaFlorio het volgende:
Businessplan hebben ze volgens mij niet gemaakt.
En ze zijn nog niet eens goed en wel begonnen!quote:
Dat is inderdaad aan de korte kant.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze hadden ook maar 5 jaar voorbereidingstijd.
beter dan menig pierenbadjequote:
dat denken ze toch allemaal?quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
Ik heb het idee dat ze dachten lekker 365 dagen per jaar vakantie te kunnen houden.
Ja idd, de gratis stranden zijn allemaal ver rijden, aan de andere kant Julianadorp is wel zo centraal als maar kan.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:27 schreef utrecht1970 het volgende:
[..]
moet je wel betalen elke dag als toerist... blue bay
Overwaarde huis en een vertrekregeling bij defensie.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef donald_dick het volgende:
Hoe kan een vrachtwagenchauffeur dit betalen
ik doe wat verkeerdquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Overwaarde huis en een vertrekregeling bij defensie.
dat zeggen mensen nou nooit over Rotterdamquote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Curaçao is niet zo groot toch? Daar ben je na een paar jaartjes wel uitgekeken, lijkt me.
Groot dorp, ons-kent-ons en het is een eiland dus je kunt niet even weg. Dat lijkt me tenminste.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
Curaçao is niet zo groot toch? Daar ben je na een paar jaartjes wel uitgekeken, lijkt me.
Overwaardequote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:30 schreef Eppie_NL het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe ze aan het geld gekomen zijn....
ik zou deal met blue bay proberen te maken. Korting of gratis toegang voor mijn gasten. (Doen ze bij jan thiel strand ook)quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef wwwever het volgende:
[..]
Ja idd, de gratis stranden zijn allemaal ver rijden, aan de andere kant Julianadorp is wel zo centraal als maar kan.
Ik dacht al.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Overwaarde huis en een vertrekregeling bij defensie.
Ik heb er zelf 3+ jaar gezeten en was inderdaad wel uitgekeken. Maar ken genoeg mensen die daar al meer dan 10 jaar zitten.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:29 schreef J0kkebr0k het volgende:
nee, 7 euroquote:
Nou snap ik die kamerpijs van ¤ 25,-quote:
Kennis van me zit er nu ook al een jaar of 5. Had hem eerder terugverwacht, dus blijkbaar heeft ie het goed daar.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 21:31 schreef wwwever het volgende:
[..]
Ik heb er zelf 3+ jaar gezeten en was inderdaad wel uitgekeken. Maar ken genoeg mensen die daar al meer dan 10 jaar zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |