Waarom zou ik onzeker zijn over HAAR borsten?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mooi formaat, geen nep, etc
Jij bent vast een vrouw, die zijn altijd onzeker over die dingen
En die klacht horen we ook steeds vaker. Maar kom eens met een suggestie richting een oplossing dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit zie je de laatste dagen vaker. Alles moet kunnen en elke vorm van nuance wordt beschouwd als collaboreren.
Vrijheid heet dat. En dat tweede zit in je eigen hoofd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit zie je de laatste dagen vaker. Alles moet kunnen en elke vorm van nuance wordt beschouwd als collaboreren.
Hm..ik word er niet zo warm van.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:05 schreef SeLang het volgende:
[..]
Mooi formaat, geen nep, etc
Jij bent vast een vrouw, die zijn altijd onzeker over die dingen
Met deze post zie ik in jouw UI ook opeens helemaal geen vlinder meerquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Waarom zou ik onzeker zijn over HAAR borsten?
Je bedoelt kritisch. Vrouwen zijn kritisch op elkaar
Dat je alles mag zeggen, betekent niet dat je ook altijd maar alles moet zeggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:07 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Vrijheid heet dat. En dat tweede zit in je eigen hoofd.
Je kunt er drie dingen in zien.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Met deze post zie ik in jouw UI ook opeens helemaal geen vlinder meer
quote:And incase YOU didnt know, he DIDNT shoot him. So HE isnt DEAD.
http://www.telegraaf.nl/tv/nieuws/bu...t__.html?vp=33
ik zag er altijd een BH inquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Met deze post zie ik in jouw UI ook opeens helemaal geen vlinder meer
Je hebt mensen die denken dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden, dus zullen er ook mensen zijn die oprecht geloven dat de holocaust een hoax is. Beetje vreemd om zoiets strafbaar te stellen onder het mom van "negationisme is slechts een excuus voor antisemitisme".quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Daar valt niets aan te ontkennen en bovendien zijn de Duitsers onze beste handelspartner.
Ik heb daar net ook even zitten lezen en vind het ook heel erg meevallenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb net even zitten lezen, maar vind het nog meevallen eigenlijk.
Er is een hoop onzin te lezen, net als hier, maar ook veel wijze dingen.
Er zijn ook mensen die oprecht geloven dat ze mogen stelen en moorden dus dat is geen argument.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Je hebt mensen die denken dat de maanlanding nooit heeft plaatsgevonden, dus zullen er ook mensen zijn die oprecht geloven dat de holocaust een hoax is. Beetje vreemd om zoiets strafbaar te stellen onder het mom van "negationisme is slechts een excuus voor antisemitisme".
Dat ik er een BH in zag zegt waarschijnlijk veel over m'n psychequote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt er drie dingen in zien.
Een vlinder dus, of een oogmasker, of een bh.
Ik denk dat we gewoon moeten gaan accepteren dat mensen de holocaust kunnen ontkennen. Het zou hypocriet zijn dat niet te doen als we wel onze eigen meningen willen kunnen uiten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:12 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Er zijn ook mensen die oprecht geloven dat ze mogen stelen en moorden dus dat is geen argument.
Die is toch doodgeschoten, alleen mevrouw Piet leeft nogquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer gaan we Zwarte Piet in deze discussie mengen?
Dacht dat die al gedood werden bij het begin van de gijzeling.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:10 schreef Grutsk het volgende:
Is het al bekend of de vier gijzelaars zijn gedood door de gijzelnemer of zijn geraakt in het vuurgevecht? Ben ik wel benieuwd naar.
Nou rustig maar. Schijnt al eerder door de gijzelnemer te zijn gebeurd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:14 schreef Grutsk het volgende:
Hallo, iemand een antwoord op mijn vraag in plaats van geleuter over bh's?
Ah ok, 'gelukkig maar'.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:15 schreef meth1745 het volgende:
[..]
Dacht dat die al gedood werden bij het begin van de gijzeling.
quote:Ik ben hier al wat langer dan jij...ik ren helemaal nergens naar toe. Ik ben echter wel MOSLIM, en ik heb nooit niet-moslim vrienden gehad in mijn leven en ik haat alleen al een gesprek te voeren met een niet-moslim. Kom je aanpappen met ren maar weg, en je hebt geen argumenten. Nee corrie, die heb jij niet. Je bent hier als niet moslim en niet marokkaan en de waarheid is dat als wij konden stemmen, niemand je hier zou houden. Je bent ongewild, we mogen jullie niet. Wel sneu dat je toch blijft...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |