[Haatbaard mode]quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:51 schreef Scrummie het volgende:
Wanneer gaan we Zwarte Piet in deze discussie mengen?
Absoluut het alleronderste stukje van de samenleving daar op dat forum.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:53 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat Marokkoforum is wel vermakelijkHet gaat er om wie nu wel en niet een echte moslim is
En iedereen wordt lekker afgetroefd elke keer. Nog erger dan Fok.
Hehe.. daar was het niet ver vanaf afgelopen Novemberquote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:53 schreef SeLang het volgende:
[..]
[Haatbaard mode]
Als jij niet in Sinterklaas gelooft dan moet jij worden onthoofd!!!!111EINZ
[/Haatbaard mode]
Heb net even zitten lezen, maar vind het nog meevallen eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Absoluut het alleronderste stukje van de samenleving daar op dat forum.
Af en toe zit er inderdaad een licht tussen, maar die springen er vooral tussenuit door het belabberde gemiddelde.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Heb net even zitten lezen, maar vind het nog meevallen eigenlijk.
Er is een hoop onzin te lezen, net als hier, maar ook veel wijze dingen.
Zitten ook wel gematigde mensen, maar hen wordt telkens verweten dat geen echte moslim zijn (maar Tofik Dibi's). En ik las net dat het doodschieten van een andere moslim ook geen probleem is zolang het per ongeluk is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:55 schreef DeJori het volgende:
[..]
Absoluut het alleronderste stukje van de samenleving daar op dat forum.
Dat is zo. Van mij mogen ze ook zo veel zeggen als ze willen dat de holocaust een leugen is hoor.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
Overigens, bij die hele discussie over "vrijheid van meningsuiting" en dat je alles maar moet kunnen zeggen, moet ik denken aan het feit dat holocaustontkenning (en het bagataliseren daarvan) ook strafbaar is in Nederland.
Zo absoluut en heilig is die vrijheid van meningsuiting dus niet.
Dat vind ik ook raar. Als iemand zich met geschiedenisontkenning belachelijk wil maken, dan vind ik dat zo iemand daar alle ruimte voor moet krijgen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
Overigens, bij die hele discussie over "vrijheid van meningsuiting" en dat je alles maar moet kunnen zeggen, moet ik denken aan het feit dat holocaustontkenning (en het bagataliseren daarvan) ook strafbaar is in Nederland.
Het is dan ook op zijn zachtst gezegd schandalig dat holocaustontkenning strafbaar is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
Daar valt niets aan te ontkennen en bovendien zijn de Duitsers onze beste handelspartner.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
Gras is groen, en het zou me echt worst wezen als m'n buurman zegt dat het rood is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:58 schreef Opa2012 het volgende:
[..]
Daar valt niets aan te ontkennen en bovendien zijn de Duitsers onze beste handelspartner.
Daar ben ik het dus ook niet mee eens en ik vind dat de wet op dat punt zou moeten worden aangepast. Mein Kampf is volgens mij ook nog steeds verboden. Dat is belachelijk.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
...maar volgend jaar vervalt het auteursrecht. Benieuwd wat er dan gebeurt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:00 schreef SeLang het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus ook niet mee eens en ik vind dat de wet op dat punt zou moeten worden aangepast. Mein Kampf is volgens mij ook nog steeds verboden. Dat is belachelijk.
Zij vind het wel nodig. Dat is voldoende.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:21 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Stomme actie, niet vanwege mogelijke gevolgen, maar onnodig kwetsend.
Het animo om dat soort verboden te schrappen groeit. Het verbod op godslastering was ooit ook onaantastbaar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
Dit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zij vind het wel nodig. Dat is voldoende.
Ben ik het wel mee eens, dat sommige eraan twijfelen is jammer, maar hun mening.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 19:56 schreef agter het volgende:
Vindt je?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:02 schreef SeLang het volgende:
[..]
En daarnaast heeft ze best mooie tietjes.
Ze zijn niet slechtquote:
Mooi formaat, geen nep, etcquote:
Dit zie je de laatste dagen vaker. Alles moet kunnen en elke vorm van nuance wordt beschouwd als collaboreren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:01 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Zij vind het wel nodig. Dat is voldoende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |