Big mac menu nemen met cola light vind jk dan juist meer te vergelijken met heel gezond eten en dan gewone cola drinken. Dus dat moet je me even uitleggen.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik snap Tink wel, vind het net zoiets als een Big Mac menu nemen met cola light. Maar goed, ieder het zijne, ik drink sowieso geen sterke drank, al dan niet in mixjes.
Gisteren Indiaas gegeten, was lekker maar ik heb me prima kunnen beheersen verder.
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik doe het tochquote:Op zondag 11 januari 2015 11:05 schreef Fripsel het volgende:
Wel gek. Gister avond paar handjes chips op die ik niet had moeten pakken. En nu ben ik opeens wel lichter. Lichtst tot nu toe: 84,7
Jongste doet hier havermout, banaan en een beetje pindakaas in een kom, prakt en mengt dat, zet het twee minuten in de magnetron en heeft dan een soort cakeje. Het smaakt best okay, zelfs voor een havermouthater. Is dat een optie?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:54 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik neem het ook niet puur, maar met diepvriesfruit, kaneel en melk. Echte diehards doen met water maar nee, gadverdamme. Ik vind het idee van met banaan ook aanlokkelijk klinken, maar als het puntje bij paaltje komt vind ik warme banaan gewoon mega smerig. En het is gewoon echt doorzetten, ik ben vorige week er weer mee begonnen en in het begin at ik het echt tegen heug en mee, maar van de week zei m'n huisgenootje 'ik bak eieren voor het ontbijt, wil je ook?' En toen miste ik m'n havermout gewoon echt!
Ik niet. Het begint me serieus op te vallen dat ik na m'n dagen dat ik een 'joker' (mag er twee per week. Bijvoorbeeld stukje taart en ergens lunchen) beter afval als wanneer ik een hele week streng doe. Gek lijfquote:Op zondag 11 januari 2015 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik doe het toch. Dat soort dingen merk ik altijd pas een dag later op de weegschaal.
En kersen! bohhhhhhquote:Op zondag 11 januari 2015 09:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Helaas niet qwea. Ik wil dat het weer aardbeien tijd is enzo.
Datquote:Op zondag 11 januari 2015 10:38 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Agh ik vind ook weleens iets niet boeiend.
Lightquote:En wat betreft Light. Ik heb alleen de cola zero zonder cafeïne. En dat is vanwege de cafeïne. Ik reageer daar nogal heftig op ivm adhd.
Dito. Was tijdens de groepsreis ook zo leuk met ergens onderweg lunchen. 16 cola en 1 ijstheequote:Op zondag 11 januari 2015 11:04 schreef Sarabi het volgende:
Overigens drink ik ook zelden frisdrank (of mixjes).
*boks voor blikje*quote:Op zondag 11 januari 2015 10:52 schreef Zeester het volgende:
Ik snap alles aan cola light. Echt mijn guilty pleasure. Als ik van mezelf geen cola light mag, dan vind ik alles echt heel veel lastiger. Ik koop nu elke dag een blikje, omdat cola uit een blikje het lekkerst is, en dan rond een uur of 8/9 is dat echt mijn traktatie. Kan me daar dan al vanaf 5 op verheugen.
Niemand zegt toch dat het gezond is? Maar als je dan kiest tussen gewone of light, zou ik voor light gaan.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:57 schreef Sjeen het volgende:
Ik drink zelden frisdrank (cola als ik buikgriep heb...) en ik zie light niet als gezond. Maar nogmaals, ieder zijn ding
Gewone frisdrank is ook niet gezond.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:57 schreef Sjeen het volgende:
Ik drink zelden frisdrank (cola als ik buikgriep heb...) en ik zie light niet als gezond. Maar nogmaals, ieder zijn ding
kan, ik nietquote:Op zondag 11 januari 2015 12:01 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Niemand zegt toch dat het gezond is? Maar als je dan kiest tussen gewone of light, zou ik voor light gaan.
Maar kan je uitleggen waarom?quote:
jup, zoals ik al aangaf drink ik zelden frisdrank, misschien eens per twee/drie maanden een glas. En ik heb een gruwelijke hekel aan light, vind het jezelf (je lichaam) voor de gek houden. Dus ik kies er niet voor...quote:Op zondag 11 januari 2015 12:40 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Maar kan je uitleggen waarom?
(Vraag het alleen omdat ik er dan misschien ook anders over na ga denken)
Maar je komt toch niet van een paar handjes chips al aan? Dat is toch haast onmogelijk..quote:Op zondag 11 januari 2015 11:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik wil je niet ontmoedigen, maar ik doe het toch. Dat soort dingen merk ik altijd pas een dag later op de weegschaal.
Als je meer eet dan je verbruikt kom je aan. Maar gelijk verschil op de weegschaal van alleen een paar handjes chips zal wel meevallen inderdaad. Al zijn chips natuurlijk wel heel zout waardoor je vocht vast kan gaan houden en dat weegt ook wat.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:49 schreef Nammie het volgende:
[..]
Maar je komt toch niet van een paar handjes chips al aan? Dat is toch haast onmogelijk..
Het was niet meer dan ik verbruikquote:Op zondag 11 januari 2015 12:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Als je meer eet dan je verbruikt kom je aan. Maar gelijk verschil op de weegschaal van alleen een paar handjes chips zal wel meevallen inderdaad. Al zijn chips natuurlijk wel heel zout waardoor je vocht vast kan gaan houden en dat weegt ook wat.
Ik vertel om die en andere redenen gewoon helemaal niet meer aan mensen dat ik wil afvallen, behalve aan goede vrienden en familie. Op het werk bijvoorbeeld lijkt het juist alsof ze me allerlei dingen gaan aanbieden als ik het wel vertel, daarom zeg ik nu gewoon als ik iets aangeboden krijg dat ik er geen zin in heb, anders blijven ze aandringen, zo apart eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:55 schreef Fripsel het volgende:
Ugh ik heb even een irritatie momentje. Zodra mensen horen dat ik nog minstens 10 kg, en eigenlijk 15 af wil vallen kijken ze me aan alsof ik gek geworden ben en krijg ik opmerkingen als 'Joh, dat is toch helemaal niet nodig!'. Overgewicht is toch gewoon overgewicht.Fatties die niet afvallen zijn lui, wil je er wat aan doen 'is het allemaal niet nodig'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |