abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:54:36 #151
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148544034
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:44 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee hoor maar als je deze 2 dingen in alle ernst denkt te kunnen vergelijken is het wel heel treurig gesteld met je onderscheidingsvermogen.
Het gaat erom dat humor maar een subjectieve zaak is. Om cartoons met Mohammed kan smakelijk gelachen worden, als het gaat over de holocaust schiet iedereen in de stress en vindt men het walgelijk. Ik zie niet zoveel verschil daarin: er worden twee zaken belachelijk gemaakt.

We kunnen nu twee kanten op redeneren: of we schieten ook in de stress om cartoons met Mohammed en vinden het ook belachelijk. Hoppa, nog een taboe erbij. Of we gaan ook smakelijk lachen om holocaust-cartoons, want waarom zouden grappen daarover niet kunnen? Vrijheid van meningsuiting toch?

Maar het allerbeste is dat de geprovoceerden hun schouders ophalen en het verder negeren. Of als ze energie er aan willen geven: een mening normaal formuleren waarom zulke cartoons niet zouden kunnen.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148544046
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:51 schreef Irakees het volgende:

[..]

Natuurlijk. Het toont hun hypocrisie alleen maar aan, pseudo-vrijheid van meningsuiting.
Tijdens zijn ontslag hebben ze ook zijn handen eraf gehakt en zijn tong eruit gebrand?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:55:14 #153
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_148544047
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:54 schreef Irakees het volgende:

[..]

Hen neerzetten als de ridders van vrijheid van meningsuiting komt niet geloofwaardig over.
Dat hangt er toch helemaal vanaf hoe diegene die ze hebben ontslagen als persoon was? Voor hetzelfde geld was hij van mening dat alle Joden vergast moesten worden. Er zijn grenzen.
pi_148544053
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Nee hoor, voor hetzelfde geld deed die cartoonist ook buiten de cartoons regelmatig anti-semitische uitlatingen. Met zo'n iemand wil je niet geassocieerd worden dus ontsla je diegene.
Hij werkte al jarenlang voor het blad, ze ontsloegen hem omdat hij z'n excuses niet wilde aanbieden voor de cartoon.
pi_148544056
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Het gaat erom dat humor maar een subjectieve zaak is. Om cartoons met Mohammed kan smakelijk gelachen worden, als het gaat over de holocaust schiet iedereen in de stress en vindt men het walgelijk. Ik zie niet zoveel verschil daarin: er worden twee zaken belachelijk gemaakt.

We kunnen nu twee kanten op redeneren: of we schieten ook in de stress om cartoons met Mohammed en vinden het ook belachelijk. Hoppa, nog een taboe erbij. Of we gaan ook smakelijk lachen om holocaust-cartoons, want waarom zouden grappen daarover niet kunnen? Vrijheid van meningsuiting toch?

Maar het allerbeste is dat de geprovoceerden hun schouders ophalen en het verder negeren. Of als ze energie er aan willen geven: een mening normaal formuleren waarom zulke cartoons niet zouden kunnen.
een persoon belachelijk maken die zoveel eeuwen geleden is overleden of een massamoord die nog geen 100 jaar geleden zit... ff denken hoor.
pi_148544068
quote:
Of als ze energie er aan willen geven: een mening normaal formuleren waarom zulke cartoons niet zouden kunnen.
Die vraag is al vaak gesteld, maar nog nooit is er een serieus antwoord op gekomen. 'Het kan gewoon niet, want het is kwetsend'. Dat soort cirkelredeneringen.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:56:27 #157
396550 Richestorags
pi_148544071
quote:

[..]

Ik vind dat een Jood die beledigd is over een cartoon van de Holocaust waarin zijn halve familie gestorven is meer een punt heeft dan een jankerd die zijn "profeet" beledigd ziet worden. Die profeet is de op één na belangrijkste persoon na Allah. Die kan daar heus wel tegen hoor.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:57:03 #158
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148544084
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Dan krijg je toch nog steeds een klap? Naja misschien doordat het "maar" pistolen zijn waar ze mee schieten dat hij het niet zo voelde.
Door de adrenaline kun je nog wel een paar stappen maken trouwens.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_148544085
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:39 schreef Re het volgende:

[..]

het beledigt de joden ipv de moslims of althans zij die zich beledigd voelen, de eerste is redelijk vastgelegd in de wet
Met als belangrijk verschil dat de holocaust heeft plaatsgevonden en goed gedocumenteerd is.

Dat Mohammed profeet zou zijn staat op geen enkele manier vast En valt ook niet te bewijzen.

Dat is het verschil.

Overigens worden er zat grappen gemaakt over de holocaust. Dat durft men eerder dan over de islam. Wellicht vanwege de enorme tolerantie van islamieten op hun geloof...
Whatever...
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:57:20 #160
396550 Richestorags
pi_148544091
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:55 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Hij werkte al jarenlang voor het blad, ze ontsloegen hem omdat hij z'n excuses niet wilde aanbieden voor de cartoon.
En daarin staan ze vrij. Een Holocaustpersoon is ook meer beledigend dan een cartoon over een rovende pedofiel.
pi_148544096
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:55 schreef SuperFood het volgende:

[..]

een persoon belachelijk maken die zoveel eeuwen geleden is overleden of een massamoord die nog geen 100 jaar geleden zit... ff denken hoor.
Het ging helemaal niet over de holocaust: (en het was blijkbaar geen cartoon )

quote:
Philippe Val, the editor, barely read the veteran contributor's standard ironic invective and so missed the reference made to aspirant politician Jean Sarkozy, the smooth-talking 21-year-old law student son of the right-wing President.

The young man, Siné wrote without a shred of evidence, was planning to convert to Judaism before marrying Jessica Sebaoun-Darty, the Jewish heiress of a huge electronics chain. 'He'll go a long way in life, this lad!' Siné commented. The piece was published without controversy - until several days later, when a radio presenter referred to it as anti-Semitic.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:57:54 #162
396550 Richestorags
pi_148544105
quote:
2s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:57 schreef Falco het volgende:

[..]

Door de adrenaline kun je nog wel een paar stappen maken trouwens.
En de speed.
pi_148544107
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:57 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Met als belangrijk verschil dat de holocaust heeft plaatsgevonden en goed gedocumenteerd is.

Dat Mohammed profeet zou zijn staat op geen enkele manier vast En valt ook niet te bewijzen.

Dat is het verschil.

Overigens worden er zat grappen gemaakt over de holocaust. Dat durft men eerder dan over de islam. Wellicht vanwege de enorme tolerantie van islamieten op hun geloof...
ja islamieten zijn bekend om hun tolerantie en gevoel voor humor :D
pi_148544114
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Ik vind dat een Jood die beledigd is over een cartoon van de Holocaust waarin zijn halve familie gestorven is meer een punt heeft dan een jankerd die zijn "profeet" beledigd ziet worden. Die profeet is de op één na belangrijkste persoon na Allah. Die kan daar heus wel tegen hoor.
Het is achterlijk dat je niemand zou mogen beledigen.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:59:35 #165
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148544139
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:56 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Die vraag is al vaak gesteld, maar nog nooit is er een serieus antwoord op gekomen. 'Het kan gewoon niet, want het is kwetsend'. Dat soort cirkelredeneringen.
Uiteindelijk komt het inderdaad er op aan wat je smaak en gevoel voor humor is en of je het vindt kunnen ja of nee.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 16:59:52 #166
396550 Richestorags
pi_148544145
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:58 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Het is achterlijk dat je niemand zou mogen beledigen.
Van mij sta je vrij een ander te beledigen, het is hoe de ander ermee omgaat namelijk. Ik zeg ook niet dat het zou mogen. Ik zeg alleen dat een Jood meer een punt heeft om zich beledigd te voelen over een Holocaustcartoon dan een Moslim dat heeft over een profeetcartoon.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:01:34 #167
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148544182
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:59 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Van mij sta je vrij een ander te beledigen, het is hoe de ander ermee omgaat namelijk. Ik zeg ook niet dat het zou mogen. Ik zeg alleen dat een Jood meer een punt heeft om zich beledigd te voelen over een Holocaustcartoon dan een Moslim dat heeft over een profeetcartoon.
Nooit. Iemand beledigen moet kunnen toch? Niet gaan zitten janken.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:02:11 #168
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148544196
quote:

[..]

Nouja niet zo aanstellen zou ik zeggen tegen de Joden. WOII is ook al weer 70 jaar geleden. Die pijn moet ook wel eens slijten, ja toch!
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:03:04 #169
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148544215
quote:

[..]

Wie zegt dat mensen niet lachen om Holocaust moppen?
Of het smakelijk en gewenst is is een tweede.
Waar het om gaat is: HOE VER denk je te kunnen gaan voordat het beledigend en kwetsend word?

Wij zijn dan gewend om naar de rechter te stappen met en aanklacht onder de arm wegens smaad, laster en weet ik veel nog meer.
En er zijn nu eenmaal idioten die denken dat wapens dit kunnen oplossen.
Maar ik blijf erbij: als je je niet kan vereenigen met het land en de cultuur waar je in leeft, dan vertrek je gewoon....
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:03:06 #170
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_148544217
quote:

[..]

De profeet kan er idd prima tegen. Dat is het probleem ook helemaal niet. Het probleem is dat er mensen zijn wiens eigendunk vreselijk gekwetst wordt en daar kunnen ze niet mee omgaan. De profeet staat boven de vernedering maar sommige van zijn volgelingen duidelijk niet. :')

Van mij mogen ze overal grappen over maken. Als ik het niet leuk vind kan ik daar prima mijn schouders over ophalen hoor.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_148544226
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]

De profeet kan er idd prima tegen. Dat is het probleem ook helemaal niet. Het probleem is dat er mensen zijn wiens eigendunk vreselijk gekwetst wordt en daar kunnen ze niet mee omgaan. De profeet staat boven de vernedering maar sommige van zijn volgelingen duidelijk niet. :')
Hoe weet je dit? Heb je het leven van de profeet bestudeerd?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:04:52 #172
78780 deedeetee
pi_148544248
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:03 schreef Irakees het volgende:

[..]

Hoe weet je dit? Heb je het leven van de profeet bestudeerd?
Die man is allang dood. Dode mensen maken zich niet druk over een belediging. :P
pi_148544249
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:04 schreef betyar het volgende:

[..]

Nope, vrijheid is vrijheid en belediging is belediging niet de ene een beetje meer dan de andere vanwege de zieligheidsfactor. .
Jij hebt echt moeite met begrijpend lezen.
pi_148544251
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:02 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Het feit dat er een moslimagent is omgekomen gebruiken om het stempel van slachtoffer te krijgen is niet zielig wou je zeggen? Ik zeg alleen dat er bij een Jood een meer rationele reden achterzit om een naar gevoel te krijgen van een Holocaustcartoon, zeker als die zijn halve familie is verloren. Ga een Mohammedcartoon rationaliseren en je ziet dat er geen enkele aanleiding is om je beledigd te voelen: Mohammed is na Allah de belangrijkste persoon en Allah is almachtig. Allah en Mohammed lossen dat dus wel op en hebben jou daar niet bij nodig.
Nogmaals: het was geen holocaust cartoon:

quote:
For Val, there was no doubt. Siné's statements, he said last week, 'could be interpreted as making a link between conversion to Judaism and social success' and that they spread the old stereotype associating Jews and money.
http://www.theguardian.co(...)e.pressandpublishing
pi_148544261
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:55 schreef SuperFood het volgende:

[..]

Ja, laten we voor mensen gaan bepalen of ze zich gekwetst mogen voelen.
pi_148544263
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:04 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Die man is allang dood. Dode mensen maken zich niet druk over een belediging. :P
Ja, maar er zijn boeken over zijn leven geschreven. Misschien vond hij het niet leuk om beledigd te worden tijdens zijn leven?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:05:45 #177
396550 Richestorags
pi_148544267
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:04 schreef betyar het volgende:

[..]

Nope, vrijheid is vrijheid en belediging is belediging niet de ene een beetje meer dan de andere vanwege de zieligheidsfactor. .
Het punt is dat de Joden, ondanks dat ze ook lange tenen hebben, geen aanslagen plegen vanwege veel ergere cartoons. Radicale Islamietjes doen dat wel. Bovendien heb ik al gezegd dat het men vrij staat een ander te beledigen. Het staat mij ook vrij om te zeggen dat ik vind dat het onzin is waarom men beledigd zou zijn om een cartoon van de profeet.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:06:05 #178
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148544278
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Ik heb moeite met hypocrisie. Niemand kan voor een ander bepalen in hoeverre een ander zich gekwetst of beledigt voelt.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:06:36 #179
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_148544290
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:03 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Wie zegt dat mensen niet lachen om Holocaust moppen?
Of het smakelijk en gewenst is is een tweede.
Waar het om gaat is: HOE VER denk je te kunnen gaan voordat het beledigend en kwetsend word?
Daar zijn lijkt me geen grenzen aan te geven. Voor de één is niets beledigend, de ander wordt al helemaal leip om een of ander dom grapje. In dat geval is humor dus zeer subjectief.
quote:
Wij zijn dan gewend om naar de rechter te stappenmet en aanklacht onder de arm wegens smaad, laster en weet ik veel nog meer.
En er zijn nu eenmaal idioten die denken dat wapens dit kunnen oplossen.
Maar ik blijf erbij: als je je niet kan vereenigen met het land en de cultuur waar je in leeft, dan vertrek je gewoon....
Dan wordt het wel aardig leeg hier in Nederland, want ik kan niet tegen de Nederlandse cultuur van Frans Bauer en Yvonne Jaspers ;). Maar de gang naar de rechter staat ieder vrij, zowel de Joden die gekwetst zijn door holocaust-cartoons als ook voor moslims die gekwetst zijn door Mohammed-cartoons. Denk alleen dat de rechter het al gauw gaat gooien op vrijheid van meningsuiting en dat de geprovoceerden geen enkele kans dus maken.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:06:37 #180
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148544291
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Nee dat doen we niet maar we vinden het niet bepaald een teken van beschaving als gekwetste mensen wapens oppakken en anderen neer schieten....
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:06:55 #181
396550 Richestorags
pi_148544299
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Betyar heeft dat inderdaad. En is zeer hypocriet. Noemt Joden een kutvolk en zeikt over de slachtofferrol waarin ze zich drukken maar neemt het altijd op voor Moslims.
pi_148544306
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:06 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik heb moeite met hypocrisie. Niemand kan voor een ander bepalen in hoeverre een ander zich gekwetst of beledigt voelt.
Maar wel of er een rationele reden voor belediging is.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:07:52 #183
396550 Richestorags
pi_148544327
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Dat. En bij het beledigen van de profeet is dat er niet. Bij Jodencartoons zijn die er vaak wel.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:08:37 #184
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148544344
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:07 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Die is er altijd, of het nu om een fictief persoon gaat waar iemand veel steun aan kan hebben of een massamoord.
pi_148544365
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:07 schreef Richestorags het volgende:
En bij het beledigen van de profeet is dat er niet.
Je kunt de profeet niet beledigen want die is dood.
pi_148544389
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:09 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Je kunt de profeet niet beledigen want die is dood.
Geldt ook voor de holocaust slachtoffers.
pi_148544390
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:06 schreef DUTCHKO het volgende:

[..]

Nee dat doen we niet maar we vinden het niet bepaald een teken van beschaving als gekwetste mensen wapens oppakken en anderen neer schieten....
Zou je denken?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:10:43 #188
78780 deedeetee
pi_148544391
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:05 schreef Irakees het volgende:

[..]

Ja, maar er zijn boeken over zijn leven geschreven. Misschien vond hij het niet leuk om beledigd te worden tijdens zijn leven?
Dat maakt nu toch niks meer uit ?
pi_148544396
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:08 schreef betyar het volgende:

[..]

Die is er altijd, of het nu om een fictief persoon gaat waar iemand veel steun aan kan hebben of een massamoord.
Steun hebben aan een massamoordenaar kan natuurlijk rationeel zijn, maar van anderen moet je toch wel begrijpen dat het rationeel is om zo iemand te beledigen. Bij mensen wiens papa of mama is vermoord in een kamp is dat wat minder makkelijk rationeel te verklaren.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:11:16 #190
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_148544401
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:06 schreef Richestorags het volgende:

[..]

Betyar heeft dat inderdaad. En is zeer hypocriet. Noemt Joden een kutvolk en zeikt over de slachtofferrol waarin ze zich drukken maar neemt het altijd op voor Moslims.
Ik noem mensen (toevallig dat ze bij deze discussie Joods zijn) inderdaad kutvolk als ze maar in hun slachtofferrol kruipen, ik ga ook niet zitten janken omdat een deel van mijn familie richting Siberië kon omdat ze vluchtelingen in 1956 naar Oostenrijk brachten.
pi_148544404
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:10 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Geldt ook voor de holocaust slachtoffers.
En die kun je dus ook niet beledigen. De nabestaanden mogelijk wel.
pi_148544414
En gewoon lekker blijven verwijderen zonder wat te zeggen. Wat een kutleven moet je hebben als mod.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:11:59 #193
396550 Richestorags
pi_148544421
quote:

[..]

Oh ja. Dus jij vindt dat als ik alle afgeslachte en verkrachtte Ruwandezen ga uitlachen dat deze evenveel recht hebben om zich beledigd te voelen dan als ik wat cartoons teken over een psychotische rover aka profeet van bijna 1500 jaar geleden?
pi_148544423
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:10 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat maakt nu toch niks meer uit ?
Wel als jij het volgende zegt: "De profeet kan er idd prima tegen."
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:12:27 #195
435923 Bittere_Ernst.
Ik ben verbitterd!
pi_148544429
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:11 schreef Glazenmaker het volgende:
En gewoon lekker blijven verwijderen zonder wat te zeggen. Wat een kutleven moet je hebben als mod.
Normaal zetten ze toch iets neer als: Opdonderen!

Toch?
Maar diep van binnen lach ik.
pi_148544443
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:05 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Exact.
Ben het niet vaak met je eens, maar dat is ze ongeveer waar dit hele verhaal om draait.

En om het verbieden van iets dat niet kan worden vastgesteld.
Whatever...
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:13:21 #197
396550 Richestorags
pi_148544444
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 17:11 schreef betyar het volgende:

[..]

Ik noem mensen toevallig (dat ze bij deze discussie Joods zijn) inderdaad kutvolk als ze maar in hun slachtofferrol kruipen, ik ga ook niet zitten janken omdat een deel van mijn familie richting Siberië kon omdat ze vluchtelingen in 1956 naar Oostenrijk brachten.
Daar worden toch ook geen cartoons over gemaakt?
pi_148544448
Langteenmensen zouden er goed aan doen om geen dingen op te zoeken waar ze door gekwetst worden.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:13:55 #199
399552 DUTCHKO
Globetrotter
pi_148544455
quote:

[..]

Kijk het is simpel. Het Westen heeft zich verder ontwikkeld en heeft de kerkelijke invloeden van zich afgeschud. Een groot deel van Europa heeft zich verder ontwikkeld met het gedachtengoed dat het beter is om Kerk en Staat te scheiden van elkaar.
Zo zijn er generaties opgegroeid met het doel dat er vrijheid is om te geloven maar de wetten van ons land hoger staan dan de geloofswetten.
Daarbij is gekomen dat onze vrijheid van meningsuiting vele malen verder is gegaan dan in bv. het midden oosten, waar het geloof boven alles staat en waaruit komplete landen geregeerd worden.

Kun je hiermee niet uit de weg dan kan je maar beter een ander werelddeel opzoeken.
Mooier kan ik het niet maken.
Het Westen zal NOOIT meer een religie de boventoon laten voeren over ons leven!!

[ Bericht 0% gewijzigd door DUTCHKO op 10-01-2015 17:19:06 ]
  zaterdag 10 januari 2015 @ 17:14:17 #200
306743 Opa2012
© 2010..2017
pi_148544461
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 16:35 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Oh please, in Ruanda werden een miljoen mensen afgemaakt, en we deden niets. We hebben in Kosovo ingegrepen en meer dan een half miljoen serviërs laten verjagen. We hebben de Mudjahedin gefinancierd, bewapend en opgeleid en geven militaire steun aan Pakistan en Saudi Arabië, de twee landen die de Taliban ondersteunden. En Israel krijgt elk jaar miljarden van het Westen.
En daar krijgen we ook veel voor terug (technisch zeer hoogstaand land).
Hans Spekman (PvdA): 'Nivelleren is een feest!' [38 11 9 zetels]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')