Ik zou met zulke heldere standpunten de politiek in gaan. Op zich ben ik het deels met je eens, maar je praat zoveel poep er omheen dat je boodschap alle waarde heeft verloren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:38 schreef SuperFood het volgende:
[..]
het grote probleem met die franse moslimgekkies is dat ze hier niet alleen woonden maar ook zijn opgegroeid. als je zoveel haat hebt tegen de westerse normen en waarden dan tief je maar lekker een eind op naar een land waar je je wel fijn voelt.
mhoa, een genocide meer of minder en de wereld draait nog steeds doorquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Kom op zeg! Die vergelijking slaat toch helemaal nergens op?
grappig dat vond ik ook van jouw user. enfinquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:44 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Ik zou met zulke heldere standpunten de politiek in gaan. Op zich ben ik het deels met je eens, maar je praat zoveel poep er omheen dat je boodschap alle waarde heeft verloren.
Ja. Het is vrij lastig om het draaien van de wereld te stoppen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:45 schreef Re het volgende:
[..]
mhoa, een genocide meer of minder en de wereld draait nog steeds door
Klinkt aanvaardbaar, kelensnijders mogen evenredig gestraft worden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:00 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
[..]
Precies. Gewoon opsluiten. En dan in kooien natuurlijk. 3 Keer per dag waterboarden. Ook mensen waarvan we vermoeden dat ze in Syrie geweest zijn, je kunt immers niet zeker genoeg zijn! Levert over 5 jaar vast weer een aantal aanslagen op.
voor sommigen is het meewerken aan een satirisch blad met spotprenten over onder andere de islam genoeg geweest om hun wereld te stoppen. #terug-on-topicquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:47 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja. Het is vrij lastig om het draaien van de wereld te stoppen.
Nou énquote:
Ik ook. Maar is dit niet hypocriet?quote:
Moeten ze zelf weten toch?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:49 schreef Irakees het volgende:
[..]
Ik ook. Maar is dit niet hypocriet?
Charlie Hebdo heeft een van hun cartoonisten ontslagen vanwege "anti-semitisme"?
http://www.theguardian.co(...)e.pressandpublishing
[ afbeelding ]
Precies, en daarom is dat op de een of andere manier te vergelijken met industriële genocide en alles is altijd de schuld van het westen, en dan met name van de joden zionisten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:48 schreef SuperFood het volgende:
[..]
voor sommigen is het meewerken aan een satirisch blad met spotprenten over onder andere de islam genoeg geweest om hun wereld te stoppen. #terug-on-topic
Zie ik ook niks vreemds aan.quote:
Hypocriet ja, maar een blad beslist uiteindelijk zelf wat ze publiceren.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:49 schreef Irakees het volgende:
[..]
Charlie Hebdo heeft een van hun cartoonisten ontslagen vanwege "anti-semitisme"?
[ afbeelding ]
Nee, lees mijn bovenstaande post maar.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:51 schreef Irakees het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het toont hun hypocrisie alleen maar aan, pseudo-vrijheid van meningsuiting.
Vrijheid van meningsuiting betekend volgens jou dat een weekblad geen artikel mag wegjorissen?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:51 schreef Irakees het volgende:
[..]
Natuurlijk. Het toont hun hypocrisie alleen maar aan, pseudo-vrijheid van meningsuiting.
hij had een kogelwerend vest aanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:50 schreef MouzurX het volgende:
Aan de hand van dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)nsureerde_video.html
Hoe kan het nou dat die agenten al een paar seconden aan het schieten zijn en die dude nog steeds een heel stuk richting de deur kan lopen?
Je hoort al minstens 10 kogels, zijn die dan allemaal mis geweest?
Die slungel had toch een kogelwerend vest aan? Maar dan nog, dan richten ze toch gewoon op het hoofd. Klus snel geklaard.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:50 schreef MouzurX het volgende:
Aan de hand van dit filmpje:
http://www.dumpert.nl/med(...)nsureerde_video.html
Hoe kan het nou dat die agenten al een paar seconden aan het schieten zijn en die dude nog steeds een heel stuk richting de deur kan lopen?
Je hoort al minstens 10 kogels, zijn die dan allemaal mis geweest?
joh ze stonden niet perse voor vrijheid maar voor een kritische mening die ze op een ludieke satirische manier de wereld in plempten. het is een bedrijf vrij om te bepalen wat voor gedrag te accepteren en welk niet. maar blij dat jij het beter weet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:51 schreef Irakees het volgende:
[..]
Nee hoor, voor hetzelfde geld deed die cartoonist ook buiten de cartoons regelmatig anti-semitische uitlatingen. Met zo'n iemand wil je niet geassocieerd worden dus ontsla je diegene.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:51 schreef Irakees het volgende:
[..]
Dan krijg je toch nog steeds een klap? Naja misschien doordat het "maar" pistolen zijn waar ze mee schieten dat hij het niet zo voelde.quote:
Hij zat misschien onder de speed. YPG strijders melden ook regelmatig dat die IS gasten wel niet neer lijken te gaan en ze echt flink vaak moeten schieten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:53 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Dan krijg je toch nog steeds een klap? Naja misschien doordat het "maar" pistolen zijn waar ze mee schieten dat hij het niet zo voelde.
Iemand mag van mij best zeggen dat alle negers dom zijn en blanken het meesterras zijn. Ik ga echter niet graag om met die mensen. Helaas moet je dankzij anti discriminatie wetgeving helaas wel eens omgaan met de meest walgelijke figuren. Charlie Hebdo beknotte niemand zijn vrijheid van meningsuiting door iemand te ontslaan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:49 schreef Irakees het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hen neerzetten als de ridders van vrijheid van meningsuiting komt niet geloofwaardig over.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 16:52 schreef DeJori het volgende:
[..]
Vrijheid van meningsuiting betekend volgens jou dat een weekblad geen artikel mag wegjorissen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |