Alleen snotneus voor de rest beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je alweer beter trouwens? Van je griep.
Ik haat de winter.quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen snotneus voor de rest beter.
[..]
Ik haat de winter.
quote:
quote:
Traditionele kleding. Weet de naam niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool!Wat is dat voor vest, met die uitsteeksel op de schouders?
Check die bergen. Mis hetquote:
Waar naar toe dan?!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zullen we een meet houden in een warm land?
quote:
Ik hoor daar voor het eerst over. Ik ben echt cahil. Maar is goed, ziet er nice uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Landysh het volgende:
Naar de Seychellen, Julis. Wil ik zoo graag heen.
wajoh echt cahal ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoor daar voor het eerst over. Ik ben echt cahil. Maar is goed, ziet er nice uit.
Niet gek, hipsteroord. Lauren Conrad schijnt er ook geweest te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoor daar voor het eerst over. Ik ben echt cahil. Maar is goed, ziet er nice uit.
Das niet waar!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet gek, hipsteroord. Lauren Conrad schijnt er ook geweest te zijn.
Dat nieuwsbericht in het Turkse nieuws gezien over chips die je kan verbranden?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:45 schreef Landysh het volgende:
Die light chips van lays. Qua cal maakt het weinig uit maar qua smaak zoo veel beter. Hij is ook niet zo doorzichtig door al het vet zoals bij gewone chips.
Nee, maar waarom zou ik mij er zorgen over moeten maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht in het Turkse nieuws gezien over chips die je kan verbranden?
Kan er even geen nieuwsbericht bij vinden, maar staan genoeg video's op Youtube. https://www.youtube.com/results?search_query=cips+yaniyor.
Echt weer zo'n Turken-iets.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht in het Turkse nieuws gezien over chips die je kan verbranden?
Kan er even geen nieuwsbericht bij vinden, maar staan genoeg video's op Youtube. https://www.youtube.com/results?search_query=cips+yaniyor.
Hehehe ik ben niet het soort vrouw die zich schaamt voor haar eetlust (is onderhand wel duidelijk volgens mijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Die onderste is Borte. ''Zal ik margherita nemen of pollo?''
Ik vind het niet echt speciaal, maar is niet slecht.quote:
Goede zustersquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehehe ik ben niet het soort vrouw die zich schaamt voor haar eetlust (is onderhand wel duidelijk volgens mij), maar ik heb vriendinnen die altijd maar 1/10e eten van wat ze normaal eten wanneer ze iemand net leren kennen.
![]()
plzzz
Idd, hij moet je samen met je eetlust accepteren of anders maar iemand anders zoeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehehe ik ben niet het soort vrouw die zich schaamt voor haar eetlust (is onderhand wel duidelijk volgens mij), maar ik heb vriendinnen die altijd maar 1/10e eten van wat ze normaal eten wanneer ze iemand net leren kennen.
![]()
plzzz
Het is meer dat ze de helft laten staan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt speciaal, maar is niet slecht.
[..]
Goede zusters
Denken aan onze portemonnee
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, hij moet je samen met je eetlust accepteren of iemand anders zoeken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt speciaal, maar is niet slecht.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is meer dat ze de helft laten staan.
Klinkt best goed. Straks ff aan iemand laten luisteren om te checken of er geen kemalist propaganda inzitquote:
7 maxquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef Landysh het volgende:
Wat dachten jij dan? Dat ik 10 gangen bestel of zo.
Shit, onderbewuste indoctrinatie mislukt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klinkt best goed. Straks ff aan iemand laten luisteren om te checken of er geen kemalist propaganda inzit
[..]
Lulz geen foto's maken en op insta plaatsen. Waarom ga je überhaupt uit eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik maak geen foto's. Ik val direct aan.
ja ik weet ook niet wat ik dacht om te gaan eten in plaats van foto's te maken en een halfuur filters te kiezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lulz geen foto's maken en op insta plaatsen. Waarom ga je überhaupt uit eten.
Je weet maar nooit. Ik pas wel opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, onderbewuste indoctrinatie mislukt.
Dit is Kemalisten-muziek...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik pas wel op[ afbeelding ]
Echt geen game jij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet wat ik dacht om te gaan eten in plaats van foto's te maken en een halfuur filters te kiezen.
een ware player voelt zich niet genoodzaakt om zich te bewijzenquote:
You're doing it wrong jfm, echtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
een ware player voelt zich niet genoodzaakt om zich te bewijzen![]()
wat heb je nu uiteindelijk gegeten? Geen zin in terug scrollen
Duimpje omlaag gedaanquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:10 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dit is Kemalisten-muziek...![]()
Zie je, jij snapt de game ook niet. Waarom ga je anders op reis?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
Btw, iemand vroeg mij laatst serieus waarom ik mij niet had ingecheckt op facebook toen ik in Londen was.
Ik was aan het dollen obviously alhoewel ik wel een beeeeetje jammer vind dat ze geen foto's heeft genomen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:15 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zie je, jij snapt de game ook niet. Waarom ga je anders op reis?
You're doing it wrong, Landysh, echt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
Btw, iemand vroeg mij laatst serieus waarom ik mij niet had ingecheckt op facebook toen ik in Londen was.
Ik nog nooit. Weet niet eens hoe dat moet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:17 schreef mrstylo het volgende:
Laatste keer dat ik incheckte was in de rijksmuseum of colorrun, weet niet meer zeker
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
You're doing it wrong, Landysh, echt.
Dit. Hoe geloven je vrienden anders dat je daar bentquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
You're doing it wrong, Landysh, echt.
Gewoon bericht plaatsen en dan je locatie aangeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:19 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Weet niet eens hoe dat moet.
Wie is ze? Heb je niet eens foto's genomen? So disappointed.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik was aan het dollen obviously alhoewel ik wel een beeeeetje jammer vind dat ze geen foto's heeft genomen.![]()
Maar ja vond het wel apart dat ze het zo direct vroeg hehe.
Doen mensen toch al niet meer?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind trouwens wel apart als mensen gelijk in een restaurant ofzo inchecken. Alsof iedereen moet weten dat je daar nu aan het eten bent en een leven hebt.
Twee of zo, maar dat waren selfies.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wie is ze? Heb je niet eens foto's genomen? So disappointed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik. Altijd en overal."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Vind trouwens wel apart als mensen gelijk in een restaurant ofzo inchecken. Alsof iedereen moet weten dat je daar nu aan het eten bent en een leven hebt.
Ja deze ken ik. Echt bweh. Een man maakte foto's met een selfiestick.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Dit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik. Altijd en overal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik denk dat een Munchkin wel iets voor jou is.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is een leuke filmquote:
Een vrouw die durft uit te komen voor haar eetlust. Sexy.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
![]()
plzzz
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik. Altijd en overal.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een vrouw die durft uit te komen voor haar eetlust. Sexy.![]()
:$ :$
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grrr grrr.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een vrouw die durft uit te komen voor haar eetlust. Sexy.![]()
:$ :$
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TM, ze hebben die mango-ananas ijssmoothie. Super lekker.
Nooit een smoothie gehaald bij de Mac; morgen maar eens proberen dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TM, ze hebben die mango-ananas ijssmoothie. Super lekker.
Hoezo dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik dacht stylo meer op dezen lijkt:
[ afbeelding ]
Je gang? De Şemmame-brigade?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ik klap je jonguh. Ik haal mijn gang
Ik heb donuts gevonden,quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat loopt uit de hand. Wat nu weer WAT
Kom dan!quote:Op zondag 11 januari 2015 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ik klap je jonguh. Ik haal mijn gang
Nee hoor:quote:Op zondag 11 januari 2015 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je gang? De Şemmame-brigade?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb ff haar andere video's gescreend. Wat een leuk meisje. Veel turkse meiden uit gegoede burgerij zijn nogal görgüsüz en afstotelijk is mijn ervaring, maar zij komt heel chill en toegankelijk over. Nice...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Gisteren een paar afleveringen van dit gekeken, een Istanbul-vlog over eten. Best leuk gedaan...
Dat Istanbul-leventje...
En voor een Turk spreekt ze best goed Engels.
Ja, daarom inderdaad, ze vertelt chill en laat leuke dingen zien, vond ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb ff haar andere video's gescreend. Wat een leuk meisje. Veel turkse meiden uit gegoede burgerij zijn nogal görgüsüz en afstotelijk is mijn ervaring, maar zij komt heel chill en toegankelijk over. Nice...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is dat trouwens? Zo'n cheapo bustripje? Enge mensen aan boord?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |