Nee, maar waarom zou ik mij er zorgen over moeten maken?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht in het Turkse nieuws gezien over chips die je kan verbranden?
Kan er even geen nieuwsbericht bij vinden, maar staan genoeg video's op Youtube. https://www.youtube.com/results?search_query=cips+yaniyor.
Echt weer zo'n Turken-iets.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:39 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat nieuwsbericht in het Turkse nieuws gezien over chips die je kan verbranden?
Kan er even geen nieuwsbericht bij vinden, maar staan genoeg video's op Youtube. https://www.youtube.com/results?search_query=cips+yaniyor.
Hehehe ik ben niet het soort vrouw die zich schaamt voor haar eetlust (is onderhand wel duidelijk volgens mijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Die onderste is Borte. ''Zal ik margherita nemen of pollo?''
Ik vind het niet echt speciaal, maar is niet slecht.quote:
Goede zustersquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehehe ik ben niet het soort vrouw die zich schaamt voor haar eetlust (is onderhand wel duidelijk volgens mij), maar ik heb vriendinnen die altijd maar 1/10e eten van wat ze normaal eten wanneer ze iemand net leren kennen.
![]()
plzzz
Idd, hij moet je samen met je eetlust accepteren of anders maar iemand anders zoeken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehehe ik ben niet het soort vrouw die zich schaamt voor haar eetlust (is onderhand wel duidelijk volgens mij), maar ik heb vriendinnen die altijd maar 1/10e eten van wat ze normaal eten wanneer ze iemand net leren kennen.
![]()
plzzz
Het is meer dat ze de helft laten staan.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt speciaal, maar is niet slecht.
[..]
Goede zusters
Denken aan onze portemonnee
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Idd, hij moet je samen met je eetlust accepteren of iemand anders zoeken.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt speciaal, maar is niet slecht.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Het is meer dat ze de helft laten staan.
Klinkt best goed. Straks ff aan iemand laten luisteren om te checken of er geen kemalist propaganda inzitquote:
7 maxquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:58 schreef Landysh het volgende:
Wat dachten jij dan? Dat ik 10 gangen bestel of zo.
Shit, onderbewuste indoctrinatie mislukt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klinkt best goed. Straks ff aan iemand laten luisteren om te checken of er geen kemalist propaganda inzit
[..]
Lulz geen foto's maken en op insta plaatsen. Waarom ga je überhaupt uit eten.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik maak geen foto's. Ik val direct aan.
ja ik weet ook niet wat ik dacht om te gaan eten in plaats van foto's te maken en een halfuur filters te kiezen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:05 schreef Landysh het volgende:
[..]
Lulz geen foto's maken en op insta plaatsen. Waarom ga je überhaupt uit eten.
Je weet maar nooit. Ik pas wel opquote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Shit, onderbewuste indoctrinatie mislukt.
Dit is Kemalisten-muziek...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je weet maar nooit. Ik pas wel op[ afbeelding ]
Echt geen game jij.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ja ik weet ook niet wat ik dacht om te gaan eten in plaats van foto's te maken en een halfuur filters te kiezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |