Alleen snotneus voor de rest beter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:12 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ben je alweer beter trouwens? Van je griep.
Ik haat de winter.quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:13 schreef Landysh het volgende:
[..]
Alleen snotneus voor de rest beter.
[..]
Ik haat de winter.
quote:
quote:
Traditionele kleding. Weet de naam niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Cool!Wat is dat voor vest, met die uitsteeksel op de schouders?
Check die bergen. Mis hetquote:
Waar naar toe dan?!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
Zullen we een meet houden in een warm land?
quote:
Ik hoor daar voor het eerst over. Ik ben echt cahil. Maar is goed, ziet er nice uit.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:23 schreef Landysh het volgende:
Naar de Seychellen, Julis. Wil ik zoo graag heen.
wajoh echt cahal ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoor daar voor het eerst over. Ik ben echt cahil. Maar is goed, ziet er nice uit.
Niet gek, hipsteroord. Lauren Conrad schijnt er ook geweest te zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:28 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik hoor daar voor het eerst over. Ik ben echt cahil. Maar is goed, ziet er nice uit.
Das niet waar!!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:30 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Niet gek, hipsteroord. Lauren Conrad schijnt er ook geweest te zijn.
Dat nieuwsbericht in het Turkse nieuws gezien over chips die je kan verbranden?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:45 schreef Landysh het volgende:
Die light chips van lays. Qua cal maakt het weinig uit maar qua smaak zoo veel beter. Hij is ook niet zo doorzichtig door al het vet zoals bij gewone chips.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |