Is een leuke filmquote:
Een vrouw die durft uit te komen voor haar eetlust. Sexy.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:51 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hehehe ik ben niet het soort vrouw die zich schaamt voor haar eetlust (is onderhand wel duidelijk volgens mij), maar ik heb vriendinnen die altijd maar 1/10e eten van wat ze normaal eten wanneer ze iemand net leren kennen.
![]()
plzzz
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:26 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ben ik. Altijd en overal.![]()
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een vrouw die durft uit te komen voor haar eetlust. Sexy.![]()
:$ :$
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:33 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dit ben ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Grrr grrr.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Een vrouw die durft uit te komen voor haar eetlust. Sexy.![]()
:$ :$
quote:Op zondag 11 januari 2015 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TM, ze hebben die mango-ananas ijssmoothie. Super lekker.
Nooit een smoothie gehaald bij de Mac; morgen maar eens proberen dan.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:30 schreef Landysh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
TM, ze hebben die mango-ananas ijssmoothie. Super lekker.
Hoezo dat?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:36 schreef PlayingWithFire het volgende:
Ik dacht stylo meer op dezen lijkt:
[ afbeelding ]
Je gang? De Şemmame-brigade?quote:Op zondag 11 januari 2015 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ik klap je jonguh. Ik haal mijn gang
Ik heb donuts gevonden,quote:Op zondag 11 januari 2015 00:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wat loopt uit de hand. Wat nu weer WAT
Kom dan!quote:Op zondag 11 januari 2015 00:40 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoezo dat?![]()
Ik klap je jonguh. Ik haal mijn gang
Nee hoor:quote:Op zondag 11 januari 2015 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je gang? De Şemmame-brigade?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik heb ff haar andere video's gescreend. Wat een leuk meisje. Veel turkse meiden uit gegoede burgerij zijn nogal görgüsüz en afstotelijk is mijn ervaring, maar zij komt heel chill en toegankelijk over. Nice...quote:Op zondag 11 januari 2015 00:07 schreef TheMagnificent het volgende:
Gisteren een paar afleveringen van dit gekeken, een Istanbul-vlog over eten. Best leuk gedaan...
Dat Istanbul-leventje...
En voor een Turk spreekt ze best goed Engels.
Ja, daarom inderdaad, ze vertelt chill en laat leuke dingen zien, vond ik.quote:Op zondag 11 januari 2015 00:57 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik heb ff haar andere video's gescreend. Wat een leuk meisje. Veel turkse meiden uit gegoede burgerij zijn nogal görgüsüz en afstotelijk is mijn ervaring, maar zij komt heel chill en toegankelijk over. Nice...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe is dat trouwens? Zo'n cheapo bustripje? Enge mensen aan boord?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:14 schreef Landysh het volgende:
Btw, iemand vroeg mij laatst serieus waarom ik mij niet had ingecheckt op facebook toen ik in Londen was.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |