Jij meer succesquote:Op vrijdag 16 januari 2015 15:54 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
2 weken CoVo te velde, met opbouw van verzwaarde omstandigheden![]()
Vorige week erg goeie camversie van 'Murican Sniper gezien. Best aardige film. Iig mooie actie en plaatjes.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 16:56 schreef Nibb-it het volgende:
The Equalizer en American Sniper 7/10 best kijkbaar.
Ik word wel bang van agenten met zwaardere wapensquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef Bouke-p het volgende:
Ik snap echt niet hoe het kan dat een hoop mensen bang zijn voor militairen/agenten met wapens.
Het is toch zo langzamerhand wel duidelijk dat t gewoon minder gezellig word en dat extra bewapening wel eens handig kan zijn.
en dan zijn er van die geitewollen sokken die bang zijn dat ze zomaar neergeschoten worden door een zenuwachtige agent.
Ik ben er op tegen om eea groter te maken dan het is. Het is echt niet zo dat er op elke hoek n terrorist op de loer ligt maar dat een hoop mensen nog steeds wegkijken.... en alles af doen als incident, parijs wegzetten als een "dingetje" van rechts om moslimhaat te kweken daar snap ik echt geen reet van.
De gemiddelde NL agent is nogal terughoudend met schieten en banger om neergeschoten te worden, denk ik. En ik weet niet waar de geitenwollensokken de afgelopen 20 jaar geweest zijn, maar in Parijs ben ik al heel lang militairen op straat gewend, en op luchthavens ook.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef Bouke-p het volgende:
Ik snap echt niet hoe het kan dat een hoop mensen bang zijn voor militairen/agenten met wapens.
Het is toch zo langzamerhand wel duidelijk dat t gewoon minder gezellig word en dat extra bewapening wel eens handig kan zijn.
en dan zijn er van die geitewollen sokken die bang zijn dat ze zomaar neergeschoten worden door een zenuwachtige agent.
Ik ben er op tegen om eea groter te maken dan het is. Het is echt niet zo dat er op elke hoek n terrorist op de loer ligt maar dat een hoop mensen nog steeds wegkijken.... en alles af doen als incident, parijs wegzetten als een "dingetje" van rechts om moslimhaat te kweken daar snap ik echt geen reet van.
Dit dus.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef Bouke-p het volgende:
Dat bestaat daar niet.quote:Op zaterdag 17 januari 2015 15:01 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Is er iemand ooit wel eens met knap weer in Marnewoei geweest?
haha, ik ookquote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:55 schreef Kostertjuh het volgende:
[..]
Ik word wel bang van agenten met zwaardere wapens
politie lekker laten doen waar ze goed in zijn: noodhulp en onderzoek in de wijken. We hebben in nederland genoeg andere clubs die wel opgeleid zijn om met zwaardere wapens te werken en te handelen in een hoger geweldsspectrum.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 21:01 schreef Bouke-p het volgende:
Nah als je klaas de bonnenschrijver nu een colt innzn handen drukt wel ja maar met een fatsoenlijke opleiding?
Bij defensie zit ook zat volk dat je niet in de buurt van een buks wil hebben :x
Incrowd weet wat er bedoelt wordt hierquote:
Jij bent slechtquote:
Klopt maar die zijn er niet in een kwartier. De normale popo ook niet. Een militair/pliesieman op iedere hoek staat er alleen voor de bühne.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:26 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
politie lekker laten doen waar ze goed in zijn: noodhulp en onderzoek in de wijken. We hebben in nederland genoeg andere clubs die wel opgeleid zijn om met zwaardere wapens te werken en te handelen in een hoger geweldsspectrum.
Welke militairen? Die lui die allemaal wegbezuinigd zijn? Die bedoel je?quote:Op zondag 18 januari 2015 12:52 schreef Erasmo het volgende:
Klopt maar die zijn er niet in een kwartier. De normale popo ook niet. Een militair/pliesieman op iedere hoek staat er alleen voor de bühne.
Ik doe normaal alleen maar Rush, nu max stuurloosquote:Op zondag 18 januari 2015 12:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Incrowd weet wat er bedoelt wordt hier
[..]
Jij bent slechtIk heb gister mooi lopen shinen @ glolmud.
[..]
Klopt maar die zijn er niet in een kwartier. De normale popo ook niet. Een militair/pliesieman op iedere hoek staat er alleen voor de bühne.
Weet ik veel, waarschijnlijk wordt er een pooltje met van alles wat gemaakt.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:57 schreef AchJa het volgende:
[..]
Welke militairen? Die lui die allemaal wegbezuinigd zijn? Die bedoel je?
Genoeg meegelezenquote:Op zondag 18 januari 2015 12:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Incrowd weet wat er bedoelt wordt hier
Heeft ook geen nut.quote:Op zondag 18 januari 2015 12:59 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Weet ik veel, waarschijnlijk wordt er een pooltje met van alles wat gemaakt.
Maar zelfs zoals nu in Parijs gebeurt heeft geen zin, helemaal niet met mensen die maar al te bereid zijn het leven te laten voor hun zaak.
Wilco. BLT onderweg.quote:
Straksquote:
Net de zooi aan de weg gezet... 3 zakken en de kliko was nog leeg...quote:plastic, blik en drankkarton
Wij zamelen huis-aan-huis plastic verpakkingen in, 2x per maand. U gebruikt daarvoor de speciale plastic hero zak. Vanaf 2 januari 2015 kunnen daar ook blik en drankverpakkingen bij. Samen in 1 zak! In de ecoparkjes zijn de bestaande containers voor plastic vanaf 2015 ook bestemd voor metalen verpakkingen en drankverpakkingen.
Met gemak in één zak, wat mag erbij?
• Plastic: plastic flessen, flacons, bekers, kuipjes, plastic tubes, potjes, deksels, zakken en folies
• Metaal: frisdrankblikjes, blikjes van honden- en kattenvoer, soep- en groenteblikken, metalen deksels, blikken ranja flessen, tubes en doppen, aluminium schaaltjes en bakjes
• Drankverpakkingen: pakken voor sap en zuivel zoals melk, yoghurt, vla, e.d., drinkpakjes voor kinderen
Wel graag legen, maar uitspoelen hoeft niet. Met of zonder dop aanleveren.
quote:Op zondag 18 januari 2015 18:10 schreef Erasmo het volgende:
Koudweertraining zal nooit wat voor me zijn
[ afbeelding ]
Zo weinig mogelijk. Wij hebben dat hier ook maar gewoon een speciale container voor het spul. Zonde om prima recyclebaar spul in de verbrandingsoven/op de bult te gooien en de afvalstoffenheffing gaat er flink omlaag van.quote:Op zondag 18 januari 2015 18:57 schreef AchJa het volgende:
Extra afvalscheidingsbeleid hier, maar wat blijft er dan over om in de grijze kliko te gooien?![]()
[..]
Net de zooi aan de weg gezet... 3 zakken en de kliko was nog leeg...![]()
![]()
![]()
Wat een beleid, weer 30 jaar terug in de tijd.
Gelukkig is die hier net weer omhoog gegaan...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk. Wij hebben dat hier ook maar gewoon een speciale container voor het spul. Zonde om prima recyclebaar spul in de verbrandingsoven/op de bult te gooien en de afvalstoffenheffing gaat er flink omlaag van.
Wou dat we dat in Rotterdam hadden. Ik betaal 347 euro voor eenpersoonshuishouden (359 voor 2 of meer personen) en doe er 2-3 weken over om mijn 50 liter vuilnisbak te vullenquote:Op zondag 18 januari 2015 19:00 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Zo weinig mogelijk. Wij hebben dat hier ook maar gewoon een speciale container voor het spul. Zonde om prima recyclebaar spul in de verbrandingsoven/op de bult te gooien en de afvalstoffenheffing gaat er flink omlaag van.
Ik heb hier drie bakken staan, GFT, papier en restafval. Maar nu is die scheidingswoede dusdanig geworden dat er geen restafval overblijft maar alles weer net als 35 jaar geleden in een zak aan de weg gezet wordt. Zeg dan dat je de stofzuigerzak apart wil inzamelen en de rest gewoon weer in de grijze kliko kan... Want dat is zo'n beetje het enige wat overblijft wat in die kliko kan.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:23 schreef Bouke-p het volgende:
Ik flikker gewoon alles in de grijze kliko, behalve oud papier(das voor de lokale voetbalclub geloof ik).
Ja, of ik pleur het in het bos hier. Ben gvd gekke Henkie niet.quote:Als ik meer afvalheffing moet gaan betalen dump ik mn afval wel op de kazerne net zoals sommige collega's :p
Wie maakt er zo'n probleem van dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:48 schreef Bouke-p het volgende:
Ik dump al zolang afval op de kazerne.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:23 schreef Bouke-p het volgende:
Ik flikker gewoon alles in de grijze kliko, behalve oud papier(das voor de lokale voetbalclub geloof ik).
Ze komen hier om de week restafval/gft halen en das eigenlijk te weinig. Zeker in de zomer zit de gftbak zo vol(grote tuin) en omdat we 2 paarden hebben, hebben we echt veel plastic(zit om de hooibalen).
Als ik meer afvalheffing moet gaan betalen dump ik mn afval wel op de kazerne net zoals sommige collega's :p
Praat me er niet van.quote:Op zondag 18 januari 2015 19:44 schreef Bouke-p het volgende:
Ik heb ook 3 bakken maar thats it, ik hoef verder niks te scheiden.
Binnenkort komen al die leuke rekeningen van de gemeente/waterschap weer. Ook altijd zo'n feest. Ik ben blij dat we n dubbel inkomen hebben, op enkel n kpl inkomen blijft dr niet veel over.
We mogen niet eens in pak over straat...quote:Op zondag 18 januari 2015 19:43 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Wie maakt er zo'n probleem van dan?
Oh, ja.. maar dat mag niemand meer in de EU, zelfs de Amerikanen niet.quote:Op zondag 18 januari 2015 20:09 schreef AchJa het volgende:
[..]
We mogen niet eens in pak over straat...![]()
Wat dacht je van mij op m'n matrozensalarisquote:Op zondag 18 januari 2015 19:46 schreef Pumatje het volgende:
[..]
Praat me er niet van.
Ik ben alleen.
Woon alleen.
Vraag me al jaren af hoe anderen dat doen met mijn kut salaris.
er blijft elke maand nul over. Maargoed, studie zuigt veel leeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |