Ajax - Schalkequote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks genieten van de halve finales van Lakeside.
Eerst genieten van The Silencer tegen Scotty Dog.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Fallon Sherrock in finaleJammer dat de vrouwenfinale niet Dobromyslova - Sherrock was
Hopelijk wordt Adams eindelijk eens uitgeschakeldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst genieten van The Silencer tegen Scotty Dog.
Scotty Dog stond goed te spelen gisteren, oh oh oh.
Wat zei je dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef JanCees het volgende:
Sorry voor mijn taalgebruik Rens vanmiddag
Jij bent al goed gehersenspoeld door Danny.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een woord dat jij zonet ook gebruikte.
Wat triestquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent al goed gehersenspoeld door Danny.
[ afbeelding ]
Johannes geeft wel tekst en uitleg en eenmaal een VI Hooligan altijd een VI Hooligan. Als het erop aankomt ga ik er vanuit dat Johannes aan mijn zijde staat in Beverwijk als ik moet vechten tegen de ultras van Studio Voetbal.quote:
Die jongens gaan moeten rennen voor hun leven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes geeft wel tekst en uitleg en eenmaal een VI Hooligan altijd een VI Hooligan. Als het erop aankomt ga ik er vanuit dat Johannes aan mijn zijde staat in Beverwijk als ik moet vechten tegen de ultras van Studio Voetbal.
Toepasselijke zin bij vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frozen-assassin waait met alle winden mee.
Ja koelt inmiddels al wat af. Is al 22.26 dus het is nog maar rond de 25 graden. Brrr...quote:
Nee, net even gepoetst. Ik heb m'n training verzet naar morgenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog op de wielerfiets gezeten?
Snap ik.quote:
Het heeft hier alleen 's nachts geregend. Ha ha!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toepasselijke zin bij vandaag.
Gaat snel voorbijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:29 schreef Saind het volgende:
Ik moet over tien minuten de fiets op om te gaan zuipen maar het regent nogal hard
Over een half uurtje pas, en twintig minuten later vertrekken kost me toch gewoon 20 minuten schone zuiptijdquote:
Drink je thuis toch wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Over een half uurtje pas, en twintig minuten later vertrekken kost me toch gewoon 20 minuten schone zuiptijd
Drink je daar toch langer?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Over een half uurtje pas, en twintig minuten later vertrekken kost me toch gewoon 20 minuten schone zuiptijd
Scotty Dog begint de halve finale met een 180.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drink je daar toch langer?
Successupporter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oefenpotjes kan ik nooit met interesse naar kijken.
Gelulquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TS heeft aan mij doorgegeven dat hij graag een Alba TT wilde.
Latina seks?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had een andere tt gedaan waarschijnlijk.
Bedankt voor het overtikken van het SIRE-filmpje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
Mies zit in de tram, daar komt oma.
- ‘Mag ik daar zitten? Ik ben oud en een beetje moe.’
- ‘Optyfen, ouwe graftak,’ zegt Mies.
Oma moet huilen.
Mies is blij nu kan ze lekker blijven zitten.
Ja dat was wel grappig in 2003 jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
Mies zit in de tram, daar komt oma.
- ‘Mag ik daar zitten? Ik ben oud en een beetje moe.’
- ‘Optyfen, ouwe graftak,’ zegt Mies.
Oma moet huilen.
Mies is blij nu kan ze lekker blijven zitten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
click clack
op de block
maar nu op fok
big bossquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
click clack
op de block
maar nu op fok
Niggaquote:
Ze is niet onlinequote:
Dat is wel balen, misschien moet je een paar extra meiden hosselen voor het geval dat een of meerdere niet bereikbaar zijnquote:
Da's waar, maar ik zit nu enorm tof te rellen in Mass Effect 1, dus bitches boeien even niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 02:54 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is wel balen, misschien moet je een paar extra meiden hosselen voor het geval dat een of meerdere niet bereikbaar zijn
Er zijn nog mensen die Mass Effect 1 spelen?quote:Op zondag 11 januari 2015 03:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Da's waar, maar ik zit nu enorm tof te rellen in Mass Effect 1, dus bitches boeien even niet.
Uiteraard.quote:Op zondag 11 januari 2015 03:12 schreef Sked het volgende:
[..]
Er zijn nog mensen die Mass Effect 1 spelen?
Je heb nu herhalingquote:Op zondag 11 januari 2015 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi jongens.
Ik haakte af bij MotD toen Swonsie v West Ham begon. Had er geen motivatie meer voor.
Vrij matige motdquote:Op zondag 11 januari 2015 09:14 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoi jongens.
Ik haakte af bij MotD toen Swonsie v West Ham begon. Had er geen motivatie meer voor.
Chelsea v Newcastle danquote:Op zondag 11 januari 2015 09:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Vrij matige motd
Wel lekkere kool carrol
Die ging wel lekker ja. Vooral die actie langs de zijlijnquote:Op zondag 11 januari 2015 09:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Chelsea v Newcastle dan![]()
Die Cabella was op de brommer.
Had wel een moment waar hij een steekpass naar links had moeten geven in de eerste helft. Daar stonden er twee die veel meer ruimte hadden.quote:Op zondag 11 januari 2015 09:30 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Die ging wel lekker ja. Vooral die actie langs de zijlijn
En die dubbele panna met goal bij leicester
quote:
link danquote:Op zondag 11 januari 2015 10:47 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
De foto's van de fok treinentopicmeet![]()
achja, het is hun hobby toch..quote:Op zondag 11 januari 2015 10:54 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
PTA / Het grote treinenpics-, nieuws- en praattopic #831 Storm
Je kan ook niet verwachten dat het afgetrainde mooiboys zijnquote:Op zondag 11 januari 2015 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Naturlijk.
Alsnog even gelachen om bevestiging van vooroordelen
Ik haat vliegen vrij intensquote:Op zondag 11 januari 2015 11:22 schreef Tarado het volgende:
Er schijnen ook mensen te zijn die dat met vliegen hebben, voor mij is het slechts het snelste middel om van A naar B te komen. Ik wacht nog steeds op het "beam me up".
eenmaal in de lucht mag je lopen, het is hetzelfde als een trein of bus. In een auto zit je vast jaquote:Op zondag 11 januari 2015 11:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vliegen is voor een uurtje leuk maar daarna duurt het me te lang... Je zit vast in je stoel...
Karina, ga je dit kijken?
VANAF 13:55 LIVE OP NOS.NL
Bekerfinale ijshockey Tilburg - Heerenveen
Mja, dat verveelt ook weer. Al die stewardessen die langs moeten lopen, karren.. Als je dan een vlucht hebt van 3> uur...quote:Op zondag 11 januari 2015 11:34 schreef Doublepain het volgende:
[..]
eenmaal in de lucht mag je lopen, het is hetzelfde als een trein of bus. In een auto zit je vast ja
Als je met Emirates vliegt heb je +400 films, muziek, live tv.. Vliegenquote:Op zondag 11 januari 2015 11:39 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Mja, dat verveelt ook weer. Al die stewardessen die langs moeten lopen, karren.. Als je dan een vlucht hebt van 3> uur...
Met zulke maatschappijen heb ik nog niet gevlogen, wellicht dit jaarquote:Op zondag 11 januari 2015 11:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als je met Emirates vliegt heb je +400 films, muziek, live tv.. Vliegen
Kan niet wachten naar dubai
Eenmaal Emirates gevlogen wil je niet anders.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met zulke maatschappijen heb ik nog niet gevlogen, wellicht dit jaar
Singapore Airlinesquote:Op zondag 11 januari 2015 11:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eenmaal Emirates gevlogen wil je niet anders.
Dat heb je met alle politici, zijn enge mensen.quote:Op zondag 11 januari 2015 12:48 schreef napoleonfour het volgende:
Die rutte praat echt alleen maar lucht. Wat een debiel is het ook 😂
Vliegen is zo verschrikkelijk saai.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:22 schreef Tarado het volgende:
Er schijnen ook mensen te zijn die dat met vliegen hebben, voor mij is het slechts het snelste middel om van A naar B te komen. Ik wacht nog steeds op het "beam me up".
dat is om op te landen?quote:Op zondag 11 januari 2015 13:02 schreef Adames het volgende:
daarom deze mee in het vliegtuig [ afbeelding ]
Hij heeft wel een meningquote:Op zondag 11 januari 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Netanyahu die in Parijs voor de vrijheid van meningsuiting mars komt.
LOL.
Ditquote:Op zondag 11 januari 2015 10:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Naturlijk.
Alsnog even gelachen om bevestiging van vooroordelen
Israel enige bastion van democratie en vrijheid in het Midden-Oosten.quote:Op zondag 11 januari 2015 13:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Netanyahu die in Parijs voor de vrijheid van meningsuiting mars komt.
LOL.
Flikker op met je jodengeneuzel. Israel een bastion van democratie en vrijheid noemen. Dan heb je echt een paar flinke tikken van de molen gekregenquote:Op zondag 11 januari 2015 16:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Israel enige bastion van democratie en vrijheid in het Midden-Oosten.
Ik zou eerder verontwaardigd zijn over Turkije, Rusland, Abbas en zelfs Rutte.
Ik heb een biertje van de molen op vanmiddag. Mout en Mocca, terwijl ik niet van koffie hou.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Flikker op met je jodengeneuzel. Israel een bastion van democratie en vrijheid noemen. Dan heb je echt een paar flinke tikken van de molen gekregen
Joden hebben het daar goed voor elkaar maar mocht je er anders over denken laat het vooral weten in plaats van wat zogenaamd stoere oneliners op een forumpje te plaatsen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:01 schreef Dven het volgende:
[..]
Flikker op met je jodengeneuzel. Israel een bastion van democratie en vrijheid noemen. Dan heb je echt een paar flinke tikken van de molen gekregen
Ala ik zelf geen ban had, dan had je mijn onvoorwaardelijke steun in meer dan een oneliner gekregenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik heb een biertje van de molen op vanmiddag. Mout en Mocca, terwijl ik niet van koffie hou.
Dank trouwens voor alle steun de afgelopen dagen na mijn onterechte ban van 2 dagen. Jammer dat FOK geen bastion van democratie en vrijheid is.
Tip : haal een rasputinquote:Op zondag 11 januari 2015 18:27 schreef opperkleurder het volgende:
[ afbeelding ]
@Saind
Even bij de Bierkoning geweest
Sorry, was effe vergeten dat er enkel joden leven daarzo.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:08 schreef DeParo het volgende:
[..]
Joden hebben het daar goed voor elkaar maar mocht je er anders over denken laat het vooral weten in plaats van wat zogenaamd stoere oneliners op een forumpje te plaatsen.
Joden hebben de staat anders wel opgericht, maar noem maar een land waar Arabieren het beter hebben, ik zie het niet maar wellicht dat jij een andere mening hebt.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry, was effe vergeten dat er enkel joden leven daarzo.
Sorry. Was vergeten dat 'beter dan ergens anders' ingerrent is aan 'vrijheid en democratie'.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:36 schreef DeParo het volgende:
[..]
Joden hebben de staat anders wel opgericht, maar noem maar een land waar Arabieren het beter hebben, ik zie het niet maar wellicht dat jij een andere mening hebt.
Maar dat hebben zequote:Op zondag 11 januari 2015 18:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Sorry. Was vergeten dat 'beter dan ergens anders' ingerrent is aan 'vrijheid en democratie'.
Ik vrees dat veel daar aanwezige personen het niet met je eens zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:38 schreef DeParo het volgende:
[..]
Maar dat hebben ze![]()
, als enige staat in het hele Midden-Oosten zo'n beetje, dus opnieuw mag je uitgebreider zijn.
Vriend van me nam hem voor me mee een paar weken geleden. Heerlijk in de pub gedronkenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die heb ik wel eens gedronken. Goed spul ja.
Ik vrees dat veel daar aanwezige Arabieren en Joden het niet met jou eens zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vrees dat veel daar aanwezige personen het niet met je eens zijn.
Fijne vriendquote:Op zondag 11 januari 2015 18:39 schreef Dven het volgende:
[..]
Vriend van me nam hem voor me mee een paar weken geleden. Heerlijk in de pub gedronken
Volgende week komt hij weer. Kijken wat voor smakelijke verrassing hij dan voor me heeft.
Je mist even het punt dat dit al aangeeft dat het geen baken van vrijheid en democratie is. Verder vooral lekker doorgaan met je geneuzel, ik ga me er verder niet druk om maken.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:40 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik vrees dat veel daar aanwezige Arabieren en Joden het niet met jou eens zijn.
Er is vrijwel geen enkele Arabische Israelier die bij een Palestijnse staat wil horen.
Ben er blij mee. Zit al tijden stil op 93 bierquote:
Als zij vinden dat dit wel zo is wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is?!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Je mist even het punt dat dit al aangeeft dat het geen baken van vrijheid en democratie is. Verder vooral lekker doorgaan met je geneuzel, ik ga me er verder niet druk om maken.
In Amsterdam beginnen ze bij 5 euro als je echt iets bijzonders wilt.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:43 schreef Dven het volgende:
[..]
Ben er blij mee. Zit al tijden stil op 93 bierzo lastig nog meer te vinden zonder 5 euro per pint kwijt te zijn
Niet gelezen.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als zij vinden dat dit wel zo is wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is?!
Maak jij je er vooral niet druk om verder, zo hypocriet ben je wel, beetje jammer.
Dat zijn geen prijzen waar men het hier mee eens isquote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Amsterdam beginnen ze bij 5 euro als je echt iets bijzonders wilt.
Okquote:
Iets meer dan 2 euro voor een La Trappe Quadrupel is zo slecht nog niet.quote:Op zondag 11 januari 2015 18:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zijn geen prijzen waar men het hier mee eens is
Laatst wel een site gevonden waar ik oets mee kan
http://100beers.bg/index.php?route=common/home
Beter ga ik hier niet vinden zonser 2 uur te moeten reizen
Het gros haal je voor 1,50-2,50quote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In Amsterdam beginnen ze bij 5 euro als je echt iets bijzonders wilt.
quote:Op zondag 11 januari 2015 18:44 schreef DeParo het volgende:
[..]
Als zij vinden dat dit wel zo is wie ben jij om te zeggen dat het niet zo is?!
Maak jij je er vooral niet druk om verder, zo hypocriet ben je wel, beetje jammer.
Meest bijzondere bier in de cafes hier is een heinekenquote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de winkel, niet in het café.
Die 100 beers is een winkelquote:Op zondag 11 januari 2015 18:55 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
In de winkel, niet in het café.
Welkom terug!quote:Op zondag 11 januari 2015 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Meest bijzondere bier in de cafes hier is een heineken
Ja, maar daar voor ging het over cafe. Lees maar terugquote:Op zondag 11 januari 2015 18:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Die 100 beers is een winkel
[ afbeelding ]
Al is de site vrij incompleet
oh okquote:Op zondag 11 januari 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ja, maar daar voor ging het over cafe. Lees maar terug
Fijn weer onder het plebs te zijnquote:
Bans worden achter de schermen niet besproken.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:01 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Neem aan dat er achter de schermen harde woorden zijn gevallen over mijn onterechte ban?
Wij in het plebs zijn ook blij dat jij weer onder ons bent.quote:
quote:
Fijn jou noet meer te hoeven missenquote:
Ook zonder China haalt ADO versterkingen binnen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:41 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ben blij terug te zijn bij vrienden als jij GGMM.
Lijkt me een goede speler. Zal zeker beter zijn dan Schet.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ook zonder China haalt ADO versterkingen binnen.
Tien keer beter. Had al in de Ere moeten voetballen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Lijkt me een goede speler. Zal zeker beter zijn dan Schet.
Goed gescout dus van ADO. Hopen dat Kramer blijft. Van Duinen weg en Korte terug en ik zie het weer helemaal goed komen.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tien keer beter. Had al in de Ere moeten voetballen.
Ik vind Marengo wel het beste als rechtsbuiten moet ik zeggen. Ach, het is een goede speler laten we het daarbij houdenquote:Op zondag 11 januari 2015 19:44 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Goed gescout dus van ADO. Hopen dat Kramer blijft. Van Duinen weg en Korte terug en ik zie het weer helemaal goed komen.
Wat is die derde?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:47 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Check even een post van mij op de vorige pagina.
zuur?quote:Op zondag 11 januari 2015 19:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gossip van To Øl. Een Grodziskie
Rodenbachquote:Op zondag 11 januari 2015 19:52 schreef Saind het volgende:
Ik ga zo weer eens naar van Moll, waar ze Rodenbach Vintage hebben. Ik hoop met heel m'n hart dat het een beetje betaalbaar is
Als het goed is wel en een beetje rook.quote:
Laatst voor het eerst een gose op, best primaquote:Op zondag 11 januari 2015 19:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Als het goed is wel en een beetje rook.
Grodziskie/Gose/Lichtenhainer
Sour wheat beers were common in many parts of medieval and early Industrial Europe. Two styles – lambic and Berliner weisse – survived, but many others did not. Gose and Lichtenhainer are historic styles of sour wheat beer. Grodzisk is sometimes tart, sometimes not. Gose is seasoned with salt, Grodziskie and Lichtenhainer contain smoked malt. Historical sources are mixed about Lichtenhainer containing wheat, so modern interpretations may vary. Grätzer is an alternative name for Grodziskie. All three will be relatively low alcohol, with a strong wheat character, but will be distinct from classic examples of Berliner Weisse or lambic. As all we have are historical recreations, substantial differences may exist between interpretations.
quote:Op zondag 11 januari 2015 19:59 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik hoef geen match of the day meer te kijken nu.
Nu kan ik hem niet meer serieus nemen hoorquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Knut heeft trouwens flinke imagoschade opgelopen vandaag nadat ik hem zag lunchen bij de Ikea en daarbij een Amstel 0.0 zag inchecken.
Dat was zijn vijflingbroerquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Knut heeft trouwens flinke imagoschade opgelopen vandaag nadat ik hem zag lunchen bij de Ikea en daarbij een Amstel 0.0 zag inchecken.
Ik ben geen casual meer sinds ik van mijn extreem goede vriend Etsu een zeer exclusief biertje cadeau heb gekregenquote:Op zondag 11 januari 2015 22:02 schreef opperkleurder het volgende:
Hallo johannes.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hoi GGMM lang niet gezien
Je moet eens untappd regelen zodat je alle ontzettend exclusieve bieren kunt zien die ik drink.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben geen casual meer sinds ik van mijn extreem goede vriend Etsu een zeer exclusief biertje cadeau heb gekregen
Ik heb nog even een analyse van het laatste potje in het topic gegeven.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo johannes.
Je was in topvorm vandaag!
Zodra ik een telefoon heb waar het op kan is het het eerste wat ik doe, ik zweerquote:Op maandag 12 januari 2015 00:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Je moet eens untappd regelen zodat je alle ontzettend exclusieve bieren kunt zien die ik drink.
Die zou ik maar al te graag lezen.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb nog even een analyse van het laatste potje in het topic gegeven.
Ik ben hier erg trots op.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb nog even een analyse van het laatste potje in het topic gegeven.
[..]
Zodra ik een telefoon heb waar het op kan is het het eerste wat ik doe, ik zweer
Levert dat nog een achievement op?quote:Op maandag 12 januari 2015 00:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ben hier erg trots op.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee in TVquote:Op maandag 12 januari 2015 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil je mod worden in VBL?
Ik heb niet zoveel verstand van voetbal dus zou niet goed kunnen modden hier.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jammer, we hadden een NEC fan als jij hier graag verwelkomd.
Uitstekend. Heel goed verwoord.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vond je van mijn analyse?
Gewoon af en toe een NEC zwaaivlag.gif posten en je zit gebakken.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:53 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel verstand van voetbal dus zou niet goed kunnen modden hier.
Ik kan alles aan.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef Fylax het volgende:
Al wil ik als ik TV mod ben je wel een handje helpen johannes als je het niet aankan
Meer doet Drizzt ook niet alleen dan met Twente.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Gewoon af en toe een NEC zwaaivlag.gif posten en je zit gebakken.
Nee. Nee. Nee. Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh jammer, we hadden een NEC fan als jij hier graag verwelkomd.
Wat als ze er niet zijnquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan alles aan.
Samen met mijn collega's uiteraard.
Zo had ik dat nog niet bekeken, TV en VBL hebben inderdaad veel raakvlakkenquote:Op maandag 12 januari 2015 00:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat als ze er niet zijn
Dan help ik je graag
TV & VBL ligt dicht bij elkaar. Want voetbal zie je op de TV, derhalve help ik je graag
Boze Vitesse fan gespotquote:
Diep van binnen wist ik het toen wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:57 schreef Fylax het volgende:
En natuurlijk help ik je als je niet weet wat je moet doen
Zoals laatst toen je niet wist of je moest noten.
Ik gaf je het duwtje die je nodig had.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Diep van binnen wist ik het toen wel.
Het is NEC gr grquote:Op maandag 12 januari 2015 00:57 schreef Sked het volgende:
[..]
Ik ben nog niet boos, maar ik zal niet blij zijn als er een NEKKER mod wordt
ODW dan. Wat jij wilt.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Het is NEC gr gr
Nek zit onder je hoofd
Mensen die ruzie maken om voetbalquote:Op maandag 12 januari 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
Inb4 Vitesse - NEC fittie
Ik zit paraat.
nec*quote:Op maandag 12 januari 2015 00:59 schreef Sked het volgende:
[..]
een beetje nekker maakt ruzie met Vitesse fans
wat ben jij voor een kutfanquote:Op maandag 12 januari 2015 01:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
nec*
Ik geef sowieso vrij weinig om voetbal.
nu nog als gebruiker wegquote:Op maandag 12 januari 2015 01:00 schreef Doublepain het volgende:
VBL draait veel beter sinds GGMM weg is, geen gerel, gekut etc.
feitje ertussendoor
Ik vat dit op als een compliment, dank jequote:Op maandag 12 januari 2015 01:00 schreef Doublepain het volgende:
feitje ertussendoor
Sinds ik geen mod ben is het winterstop, dom varken.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:00 schreef Doublepain het volgende:
feitje ertussendoor
Nijmegen kutstad NEK kutclub en Nederlands ijshockey is lachwekkendquote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
Maar Nijmegen is mijn stad
Dus NEC automatisch mijn voetbalclub
Nijmegen Devils mijn ijshockeyclub
Ik vind jou een cynische etterbak.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik geen mod ben is het winterstop, dom varken.
Goh wat vinden johannes_vermeer en ik jou een dom varken zeg.
Ik ben altijd een type Jean-Paul de Jong geweest.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, jij komt er met gestrekt ben in.
been*quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hey, jij komt er met gestrekt ben in.
Ik geloof er niks vanquote:
Wat ben jij mad zeg.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Nijmegen kutstad NEK kutclub en Nederlands ijshockey is lachwekkend
Misschien moet je daar eens heen gaan met Cquote:Op maandag 12 januari 2015 01:01 schreef Fylax het volgende:
Maar Nijmegen is mijn stad
Dus NEC automatisch mijn voetbalclub
Nijmegen Devils mijn ijshockeyclub
Basketbal ook niet.quote:
Dat vind ik jammer om te horen.quote:
Waar moet ik heengaan met haar?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je daar eens heen gaan met C
[..]
Basketbal ook niet.
Erg vreemd dat er donderdag bij de sportquiz vragen over kwamen. Gelukkig hadden we toch bijna alle vragen goed over die semi-sport.
Nee.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Sked ook voorspeld hebben dat Vitesse heel simpel kampioen zou worden?
Daar ben ik bereid toe als jij je gedrag aanpastquote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat vind ik jammer om te horen.
Spijtig dat je niet bereid bent je beeld van mij bij te stellen.
Zij ZIT op ijshockey.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Naar het ijshockey, samen op de tribune en een warme chocomelk na afloop
Dat geef ik je op een briefje.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef Cavaliers het volgende:
Zou Sked ook voorspeld hebben dat Vitesse heel simpel kampioen zou worden?
Oh nee, ik laat me niet chanteren.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef Sked het volgende:
Daar ben ik bereid toe als jij je gedrag aanpast
Jij bent wel de laatste die over wel of niet sporten moet beginnen. Dat je PDC kijkt is nog tot daar aan toe, maar je avond vergooien aan BDO... Nee, je bent nog lager dan Hans Nijland.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Basketbal ook niet.
Erg vreemd dat er donderdag bij de sportquiz vragen over kwamen. Gelukkig hadden we toch bijna alle vragen goed over die semi-sport.
Dan wordt het een hele mooie datequote:
Ik denk niet dat vriendschap zo werkt. Vriendschap komt namelijk op een natuurlijke, en niet geforceerde, manier van twee kanten.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh nee, ik laat me niet chanteren.
Jammer dat je denkt dat vriendschap zo werkt.
Ik zou ook graag achter GGMM staan.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Fylax het volgende:
Ik blijf altijd achter GGMM staat, welke keuzes hij ook maakt. Ik steun hem.
Ik vat dit bericht heel verkeerd opquote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik zou ook graag achter GGMM staan.![]()
![]()
Ik weet alles over de Memphis Grizzlies.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Jij bent wel de laatste die over wel of niet sporten moet beginnen. Dat je PDC kijkt is nog tot daar aan toe, maar je avond vergooien aan BDO... Nee, je bent nog lager dan Hans Nijland.
Dat hoop ik ook. Ijshockey is een underrated sport. Verdient veel meer aandacht.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dan wordt het een hele mooie date
En ik hoop dat zij het vrouwenijshockey in Nederland weer op de kaart weet te zetten.
Toen waren ze de Vancouver Faggots?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet alles over de Memphis Grizzlies.
Die zaten eerst in Vancouver
Dat klopt! Dat was de eerste NBA ploeg van Pau Gasol.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik weet alles over de Memphis Grizzlies.
Die zaten eerst in Vancouver
Mani herkende zelfs Scottie Pippen aan de hand van zijn bio dus volgens mij doet die maar alsof hij basketbal niks vindt.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Dat klopt! Dat was de eerste NBA ploeg van Pau Gasol.
Wel speciaalbier toch?quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef Sked het volgende:
Ik pak maar een biertje mijn woede tegenover dat klote Nijmegen moet even zakken
Alleen voor Nederland idd, wat ben jij toch achterlijk.. Ik zal Johannes DMen hoe achterlijk je wel niet bent.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sinds ik geen mod ben is het winterstop, dom varken.
Goh wat vinden johannes_vermeer en ik jou een dom varken zeg.
Je zou bijna denken dat hij een act is. Toch wacht ik op het woord van Stijn voordat ik dergelijke dingen suggereer.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani herkende zelfs Scottie Pippen aan de hand van zijn bio dus volgens mij doet die maar alsof hij basketbal niks vindt.
Gelukkig gaat 90% van VBL maar over Nederland.quote:
Diep.quote:
Je hebt nog een kerst UI.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:10 schreef Doublepain het volgende:
Er is ook niemand die zegt dat ik nog een kerst UI heb
Er was trouwens geen enkele Wout van Aert vraag.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:10 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat hij een act is. Toch wacht ik op het woord van Stijn voordat ik dergelijke dingen suggereer.
90%, klik is op voetbal en tel aantal Nederlandse topics en maak daar een % van als je kleine hersenen dat aankunnen.quote:Op maandag 12 januari 2015 01:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig gaat 90% van VBL maar over Nederland.
Johannes gaat hier per direct een DM over ontvangen.
[..]
Diep.![]()
Ik ben geen rijke stinkerd die elke dag speciaalbier kan drinken hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 01:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wel speciaalbier toch?
La Chouffe bijvoorbeeld. Dat vinden Cavaliers en ik erg lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |