Ajax - Schalkequote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Straks genieten van de halve finales van Lakeside.
Eerst genieten van The Silencer tegen Scotty Dog.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
En Fallon Sherrock in finaleJammer dat de vrouwenfinale niet Dobromyslova - Sherrock was
Hopelijk wordt Adams eindelijk eens uitgeschakeldquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Eerst genieten van The Silencer tegen Scotty Dog.
Scotty Dog stond goed te spelen gisteren, oh oh oh.
Wat zei je dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:16 schreef JanCees het volgende:
Sorry voor mijn taalgebruik Rens vanmiddag
Jij bent al goed gehersenspoeld door Danny.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:18 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een woord dat jij zonet ook gebruikte.
Wat triestquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:19 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij bent al goed gehersenspoeld door Danny.
[ afbeelding ]
Johannes geeft wel tekst en uitleg en eenmaal een VI Hooligan altijd een VI Hooligan. Als het erop aankomt ga ik er vanuit dat Johannes aan mijn zijde staat in Beverwijk als ik moet vechten tegen de ultras van Studio Voetbal.quote:
Die jongens gaan moeten rennen voor hun leven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Johannes geeft wel tekst en uitleg en eenmaal een VI Hooligan altijd een VI Hooligan. Als het erop aankomt ga ik er vanuit dat Johannes aan mijn zijde staat in Beverwijk als ik moet vechten tegen de ultras van Studio Voetbal.
Toepasselijke zin bij vandaag.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
Frozen-assassin waait met alle winden mee.
Ja koelt inmiddels al wat af. Is al 22.26 dus het is nog maar rond de 25 graden. Brrr...quote:
Nee, net even gepoetst. Ik heb m'n training verzet naar morgenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog op de wielerfiets gezeten?
Snap ik.quote:
Het heeft hier alleen 's nachts geregend. Ha ha!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toepasselijke zin bij vandaag.
Gaat snel voorbijquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:29 schreef Saind het volgende:
Ik moet over tien minuten de fiets op om te gaan zuipen maar het regent nogal hard
Over een half uurtje pas, en twintig minuten later vertrekken kost me toch gewoon 20 minuten schone zuiptijdquote:
Drink je thuis toch wat?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Over een half uurtje pas, en twintig minuten later vertrekken kost me toch gewoon 20 minuten schone zuiptijd
Drink je daar toch langer?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Over een half uurtje pas, en twintig minuten later vertrekken kost me toch gewoon 20 minuten schone zuiptijd
Scotty Dog begint de halve finale met een 180.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Drink je daar toch langer?
Successupporter.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oefenpotjes kan ik nooit met interesse naar kijken.
Gelulquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De TS heeft aan mij doorgegeven dat hij graag een Alba TT wilde.
Latina seks?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:48 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik had een andere tt gedaan waarschijnlijk.
Bedankt voor het overtikken van het SIRE-filmpje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
Mies zit in de tram, daar komt oma.
- ‘Mag ik daar zitten? Ik ben oud en een beetje moe.’
- ‘Optyfen, ouwe graftak,’ zegt Mies.
Oma moet huilen.
Mies is blij nu kan ze lekker blijven zitten.
Ja dat was wel grappig in 2003 jaquote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:53 schreef RensAjacied het volgende:
Mies zit in de tram, daar komt oma.
- ‘Mag ik daar zitten? Ik ben oud en een beetje moe.’
- ‘Optyfen, ouwe graftak,’ zegt Mies.
Oma moet huilen.
Mies is blij nu kan ze lekker blijven zitten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
click clack
op de block
maar nu op fok
big bossquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:40 schreef Mr.Smokey het volgende:
click clack
op de block
maar nu op fok
Niggaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |