Leer lezen SuperFood, het heeft niets met Islam is liefde of niet in het straatje te passen te maken, moord op kritiek / spotterij wordt verworpen door de Koran, dat jij dat niet kunt erkennen of dat dit toevallig niet in jouw beeldvorming past, neemt niets af aan het feit dat dit door de Koran zo wordt gedicteerd. Simplistische beeldvormingen als "ja, want Islam" verwacht ik enkel van een puber.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:25 schreef SuperFood het volgende:
[..]
zij hebben dit uit naam van hun geloof gedaan. dat jij het er niet mee eens bent omdat het niet in je straatje past van je verhaal 'islam is liefde' doet daar niets aan af. islam is geen liefde het is een intolerant kut geloof.
Een Mickey Mouse mascotte met een kogel door z'n kop op de grond ziet er nog een tikje erger uit op TV dan een Coca Cola blikje dat de aanslag niet heeft overleefd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Waarom is Disneyland onschuldiger dan een supermarkt?
Hmm, op die fiets.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Veel kindjes enzo. Gezinnetjes.
disneyland is toch veel schuldiger met de denkbeelden die ze uitten. en supermarkten... nou ja je kan er veel van zeggen maar veel denkbeelden anders dan commercieel zie ik er niet.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Nee, bepaalde medewerkers roepen dat het slechts een kwestie van tijd is. En dat is volstrekt overtrokken. De meesten zijn er waarsch. wat realistischer, maar daar had de quote dan ook geen betrekking op.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Hij zegt dat 'sommige mensen' dat gevoel hebben. Dat is in de gespannen sfeer van de laatste dagen helemaal niet zo gek. Het is pas idioot om dat gevoel vanaf je bureaustoeltje te veroordelen.
500 extra militairen worden er extra ingezet, maar er komen meer dan 1 miljoen mensen waarschijnlijkquote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Re het volgende:
die rally voor morgen zal ook wel de grootste nachtmerrie zijn voor de veiligheidsdiensten etc...
graag een quote uit de koran die volgens jou moord op spotterij (zelfs al is die op mohammed / allah) verwerpt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:29 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Leer lezen SuperFood, het heeft niets met Islam is liefde of niet in het straatje te passen te maken, moord op kritiek / spotterij wordt verworpen door de Koran, dat jij dat niet kunt erkennen of dat dit toevallig niet in jouw beeldvorming past, neemt niets af aan het feit dat dit door de Koran zo wordt gedicteerd. Simplistische beeldvormingen als "ja, want Islam" verwacht ik enkel van een puber.
Ik ga nog steeds niet happen op je gezuig en getroll.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Val die jongen niet lastig met kennis en feiten. Hij wil het lekker simpel houden.
En ik zeg dus dat het gezien de stress van de afgelopen dagen helemaal niet zo vreemd is dat ze dat roepen. Zelfs als het overdreven is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, bepaalde medewerkers roepen dat het slechts een kwestie van tijd is. En dat is volstrekt overtrokken. De meesten zijn er waarsch. wat realistischer, maar daar had de quote dan ook geen betrekking op.
Ach, het zijn gewoon irrationele gedachten van mensen die erg geschrokken zijn door het gebeurde. Zouden we allemaal zijn als we in Parijs of omgeving zouden wonen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:30 schreef Downwards het volgende:
[..]
Nee, bepaalde mensen roepen dat het slechts een kwestie van tijd is. En dat is volstrekt overtrokken. De meesten zijn er waarsch. wat realistischer, maar daar had de quote dan ook geen betrekking op.
Mwuah, Jigzoz en ik luisteren altijd wel naar wat we te zeggen hebben, het is volgens mij vooral SuperFood waar je het vooral simpel moet houden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Val die jongen niet lastig met kennis en feiten. Hij wil het lekker simpel houden.
Omdat joden?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hetzelfde geldt voor de moslimhaters, de Le Pens en de Wildersfanaten. Ze hebben meer gemeen met die terroristen dan ze durven toegeven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:30 schreef Kosmoproleet het volgende:
Voor de terroristen is het helaas win-win. Hoe meer intolerantie, hoe meer potentiële aanwas.
Oké, bedankt Hans, maar de strekking is juist dat dergelijke irrationele angsten nu dus leven. Het 'licht overdreven' noemen is belachelijk voor een buitenstaander.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:30 schreef Strani het volgende:
[..]
En ik zeg dus dat het gezien de stress van de afgelopen dagen helemaal niet zo vreemd is dat ze dat roepen. Zelfs als het overdreven is.
Daar hebben we jou al voor (en voor misleiding natuurlijk).quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Inderdaad. Ook voor hun is het koren op hun molen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:32 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Hetzelfde geldt voor de moslimhaters, de Le Pens en de Wildersfanaten. Ze hebben meer gemeen met die terroristen dan ze durven toegeven.
Deze man had wellicht nog informatie kunnen geven.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:19 schreef SuperFood het volgende:
[..]
waarom. het zou niets aan de feiten veranderen. de motieven lijken me duidelijk. verder geen tijd besteden aan die negatieve varkens, en ook geen geld. in de oven en zand erover.
De strekking is dat jij mensen die die angsten hebben ridiculiseert, en dat doe je met mij nu ook. Totaal onnodig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:32 schreef Downwards het volgende:
[..]
Oké, bedankt Hans, maar de strekking is juist dat dergelijke irrationele angsten nu dus leven.
In de ogen van de gijzelnemer wel, hè...het was niet voor niets een joodse supermarkt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:32 schreef SuperFood het volgende:
[..]
joden zijn schuldig ? wat bedoel je?
Hij laat zich in ieder geval niet beperken door een gebrek en kennis en doet 0,0 moeite om zelf maar een beetje op onderzoek uit te gaan. Als je "Allah Akbar" als een strijdkreet ziet, dan heeft dat te maken met je desinteresse en je onwil om je te verdiepen in zaken alvorens daar stellige, doch ongefundeerde uitspraken over te doen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:31 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Mwuah, Jigzoz en ik luisteren altijd wel naar wat we te zeggen hebben, het is volgens mij vooral SuperFood waar je het vooral simpel moet houden.
Met geluid was nog mooier geweest.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:10 schreef karton2 het volgende:
[..]
Heerlijk, in slowmo kijken hoe die islamiet voor door z'n flikker geschoten wordt
is er ook niet. maar als de politie gewapende verdachten aanhouden en er wordt op ze geschoten dan houdt het daar op. ik vind dit een betere afloop dan als ze gevangen waren genomen. opgeruimd staat netjes.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:33 schreef agter het volgende:
[..]
Deze man had wellicht nog informatie kunnen geven.
Tevens is er niets mis met een strafproces in een democratisch land.
Als jij als volstrekte buitenstaander dergelijke paniekzaaierij van werknemers 'licht overdreven' noemt, zou dat ook wel op z'n plaats zijn.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 14:33 schreef Strani het volgende:
[..]
De strekking is dat jij mensen die die angsten hebben ridiculiseert, en dat doe je met mij nu ook. Totaal onnodig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |