Deze metafoor was te mooi om te laten liggen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:15 schreef Samzz het volgende:
Godverdomme, Air. Wil je the Lord of the Rings hierbuiten laten verder
.
quote:
Leugens, je hebt me al eens gemeetquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, wat ik zeg. Ik moet 't ook maar doen met het beeld dat je online schetst, hè
.
No it was notquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze metafoor was te mooi om te laten liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Nou ja... Een tikje op m'n schouder en een hoi Samzz is niet echt meeten, tochquote:
Een keer omdraaien en 'Ja hoiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja... Een tikje op m'n schouder en een hoi Samzz is niet echt meeten, toch?
Een duidelijk voorbeeld dat ze de kunst van het flirten nog wat meer kan ontwikkelen ja.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:22 schreef Faxie het volgende:
Een keer omdraaien en 'Ja hoi' ook niet echt nee
Ik was heel vrolijk, 'Heee Sammiequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een duidelijk voorbeeld dat ze de kunst van het flirten nog wat meer kan ontwikkelen ja.
Dat boos kijken moet je niet persoonlijk nemenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een keer omdraaien en 'Ja hoi' ook niet echt nee
Het is algemeen bekend dat ik niet kan flirten, Air.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een duidelijk voorbeeld dat ze de kunst van het flirten nog wat meer kan ontwikkelen ja.
Nou, zo erg was het toch nietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik was heel vrolijk, 'Heee Sammie![]()
*tikt schouder aan* ' en zij zo van 'Humpfffjahoigrmbl'
Ik ben de vraag nog nooit tegen gekomen bij Triviant.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:24 schreef Samzz het volgende:
Het is algemeen bekend dat ik niet kan flirten, Air.
Vervolgens krulde er ook iets omhoog in jouw broek?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef Faxie het volgende:
Nee het viel op zich wel mee hoor. Ik zag een mondhoekje omhoog krullen
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vervolgens krulde er ook iets omhoog in jouw broek?
Ook ik ben heel anders in het echt hoor.quote:
Gelukkig maar, want anders zou je werken om iets bij me te 'elevaten' hequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ook ik ben heel anders in het echt hoor.
... just enough to bring you down.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:32 schreef Faxie het volgende:
Gelukkig maar, want anders zou je werken om iets bij me te 'elevaten' he
Dat doe ik alleen op dates.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef Faxie het volgende:
Ik had toch minstens verwacht dat ze me meteen de WC in zou trekken
FOK! triviant hè.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben de vraag nog nooit tegen gekomen bij Triviant.
Ik wou zeggenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee het viel op zich wel mee hoor. Ik zag een mondhoekje omhoog krullen
Ja die zag ik ook, maar kon geen grap bedenkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... just enough to bring you down.
Nog ff over onze mogelijke date van eind februari....quote:
Ja, jij weet niet of je wel komtquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog ff over onze mogelijke date van eind februari....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |