Ik snap je niet.quote:
Gelukkig maar.quote:
Redacteurquote:
Naar de Metro?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:02 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom danGaan we daarna naar de Metro voor de Hobbit
Brommers kiek'n achter het station.quote:
Ik hoef geen weerstand te bieden. Mijn artikelen zijn objectief. Als ze artikelen willen met duidelijke standpunten dan kan ik die ook bieden. Volgens mij hoef ik ook geen weerstand te bieden maar aanvulling.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Denk je dat je weerstand kan bieden aan de paarsgepunte lans posts van Djeez?
Laat die jongen ongestoord flirten met popi jopie termen. Je verknalt het zo.quote:
Je wilt zeggen dat er eindelijk kwaliteit op de FP komt?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:11 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik hoef geen weerstand te bieden. Mijn artikelen zijn objectief. Als ze artikelen willen met duidelijke standpunten dan kan ik die ook bieden. Volgens mij hoef ik ook geen weerstand te bieden maar aanvulling.
Oh! Sorryquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat die jongen ongestoord flirten met popi jopie termen. Je verknalt het zo.
Alsof jij je hobbit niet in het hobbithuisje onder haar venusheuvel wil stoppen.quote:
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:13 schreef Samzz het volgende:
Oh! Sorry. Oké oké, ik zal meewerken
.
Ik doe het natuurlijk uit altruïstisch oogpunt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt zeggen dat er eindelijk kwaliteit op de FP komt?![]()
Godverdomme, Airquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij je hobbit niet in het hobbithuisje onder haar venusheuvel wil stoppen.
Hobbits hebben harige voetenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:13 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof jij je hobbit niet in het hobbithuisje onder haar venusheuvel wil stoppen.
Pff wat egoistisch van jequote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:14 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik doe het natuurlijk uit altruïstisch oogpunt.
Wat is deze?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik ken je een klein beetje.
Ook daar zal ongetwijfeld wel es een smoothie tussenlopen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |