Altruïstisch is ook egoïstisch!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Anders had ik het altruïstisch genoemd.
Idd, egoboostje enzo. Voordeel is wel dat een ander er ook baat bij heeft.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Altruïstisch is ook egoïstisch!
In principe doet een mens enkel iets om er zelf beter van te wordenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Altruïstisch is ook egoïstisch!
Ja precies. Stomme altruïsten!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
In principe doet een mens enkel iets om er zelf beter van te worden. Al is het maar beter voelen omdat je iemand hebt geholpen of zo.
Hè, wat kut.
En filantropenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:52 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ja precies. Stomme altruïsten!
Was wel de bedoeling maar FOK is het een keer met me eens.quote:
Filantropen kunnen kapot vallen. Vooral filantropische moeders bluhhhh.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
En filantropen. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je 't alleen doet voor jezelf
.
Ik ook.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 17:54 schreef Samzz het volgende:
Het is wel zo. Ik heb jaren vrijwilligerswerk gedaan op het asiel. Niet alleen om de dieren te helpen, maar ook omdat IK het zelf leuk vind om te doen.
Wat heb je gesnoven Fax?quote:
Niet als je de letterlijke betekenis neemt. Of altruïsme in de praktijk dan kan bestaan, kun je een boek over schrijven, denk ik.quote:
Goed puntquote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als je de letterlijke betekenis neemt. Of altruïsme in de praktijk dan kan bestaan, kun je een boek over schrijven, denk ik.
Ik denk dat de letterlijke betekenis achterhaald is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet als je de letterlijke betekenis neemt. Of altruïsme in de praktijk dan kan bestaan, kun je een boek over schrijven, denk ik.
Wat ben je toch een schatje.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:01 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niks hoor, ik zit gewoon vol liefde
Page 3 girls!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:05 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor de FP van FOK.
Submitter?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 18:05 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb gesolliciteerd voor de FP van FOK.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |