Heb ik ook wel eens.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:eb
[..]
Soms word het weer opgerakeld en dan denk ik wel eens hoe het zou kunnen zijn als ik er anders in gestaan had. Ach ja, ik zal vast niet de enige zijn die dat wel eens heeft.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Gelukkig niet herkenbaar maar snap het wel.
Liefde is relatief. Ik hield zielsveel van een man die me vorige week nog heeft verteld dat hij opnieuw wil beginnen. Hij kan de tering krijgen. Dat had ik een jaar geleden nooit gedacht. Het is jammer dat sommige dingen zo lopen maar achteraf ben je er vaak blij om.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms word het weer opgerakeld en dan denk ik wel eens hoe het zou kunnen zijn als ik er anders in gestaan had. Ach ja, ik zal vast niet de enige zijn die dat wel eens heeft.
Als jij het was geweest dan had ik gereageerd met: de vrouw die daar doorheen kijkt en mij toch gewoon aanspreekt, moet wel bijzonder zijn. Wil je wat drinken? etc.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
Het was dan ook helemaal niet nodig zo op me te reageren.
Ja, achteraf is het ook goed dat het klaar is. Maar het is nog steeds wel jammer, somsquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:47 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Liefde is relatief. Ik hield zielsveel van een man die me vorige week nog heeft verteld dat hij opnieuw wil beginnen. Hij kan de tering krijgen. Dat had ik een jaar geleden nooit gedacht. Het is jammer dat sommige dingen zo lopen maar achteraf ben je er vaak blij om.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, achteraf is het ook goed dat het klaar is. Maar het is nog steeds wel jammer, soms. En ik moest er weer even aan denken. Straks ben ik het weer vergeten
.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als jij het was geweest dan had ik gereageerd met: de vrouw die daar doorheen kijkt en mij toch gewoon aanspreekt, moet wel bijzonder zijn. Wil je wat drinken? etc.
Je mist hier überhaupt niks, tenzij je een kutleven hebt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:00 schreef yats het volgende:
Heb ik nog iets gemist of is iedereen in Utrecht?
ik zet mijn geld in op 3quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:03 schreef Inolvidable het volgende:
Inolvi is helemaal klaar voor deze prachtavond. Ik laat nog wel weten hoeveel stoelen ik heb gegooid. Kusjes xxx
Waar blijft je 'kijk es hoe ik ga stappen' selfie met chagrijnige look?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:03 schreef Inolvidable het volgende:
Inolvi is helemaal klaar voor deze prachtavond. Ik laat nog wel weten hoeveel stoelen ik heb gegooid. Kusjes xxx
Have funquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:03 schreef Inolvidable het volgende:
Niet. Dan reageert iedereen incl. m'n moeder: DOE ES LACHEN.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Waar blijft je 'kijk es hoe ik ga stappen' selfie met chagrijnige look?
Have funquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:03 schreef Inolvidable het volgende:
Dan sla je je moeder met een stoel. Simpel.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:05 schreef Inolvidable het volgende:
Niet. Dan reageert iedereen incl. m'n moeder: DOE ES LACHEN.
Echt niet. Mijn mama is lief.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:06 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan sla je je moeder met een stoel. Simpel.
Zachtjes slaan dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |