Ga ik doen!quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sla ze in het gezicht. Met een stoel.
Hoezo dan?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:37 schreef Samzz het volgende:
Het is toch wat hè, hoe je door één onschuldig zinnetje sad zit te wezen om een verloren liefde.
Het is ook echt zo. Mijn ex-werkgever is daar eentje van, bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:40 schreef Californium het volgende:
[ afbeelding ]
Herkenbaar probleem trouwens.
Tot nu toe toch wel mijn grootste liefde, maar het mocht niet zo zijn. Andere toekomstvisies zijn daar debet aan.quote:
Zijn er mannen die denken dat dat werktquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:41 schreef Californium het volgende:
Ik vraag me ook altijd af of mannen dan denken dat ze je kunnen versieren met die zin. Dus eerst mij beledigen en zeggen dat ik moet lachen en je denkt dat ik daar warm van word???
![]()
![]()
Volgens mij welquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zijn er mannen die denken dat dat werkt?
Ja, ze denken het echt. Zo zielig.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:41 schreef Californium het volgende:
Ik vraag me ook altijd af of mannen dan denken dat ze je kunnen versieren met die zin. Dus eerst mij beledigen en zeggen dat ik moet lachen en je denkt dat ik daar warm van word???
![]()
![]()
Ik werd ooit es aangesproken door een vrouw die vroeg waarom ik zo chagrijnig keek. Toen ik reageerde met: 'dat is om te voorkomen dat ik word aangesproken door rare types, maar blijkbaar werkt het nog niet zo goed.' werd ze boos.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:41 schreef Californium het volgende:
![]()
![]()
Ah, klote.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tot nu toe toch wel mijn grootste liefde, maar het mocht niet zo zijn. Andere toekomstvisies zijn daar debet aan.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik werd ooit es aangesproken door een vrouw die vroeg waarom ik zo chagrijnig keek. Toen ik reageerde met: 'dat is om te voorkomen dat ik word aangesproken door rare types, maar blijkbaar werkt het nog niet zo goed.' werd ze boos.
[..]
Ik werd ooit es aangesproken door een vrouw die vroeg waarom ik zo chagrijnig keek. Toen ik reageerde met: 'dat is om te voorkomen dat ik word aangesproken door rare types, maar blijkbaar werkt het nog niet zo goed.' werd ze boos.
[..]
Soms word het weer opgerakeld en dan denk ik wel eens hoe het zou kunnen zijn als ik er anders in gestaan had. Ach ja, ik zal vast niet de enige zijn die dat wel eens heeftquote:
Ik voel me niet aangesproken iigquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:44 schreef over_hedge het volgende:
Trouwens er zijn idd ook genoeg vrouwen die het zelfde zeggen.
Ik ook niet bij de mannen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken iig
Het was dan ook helemaal niet nodig zo op me te reagerenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 20:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Soms word het weer opgerakeld en dan denk ik wel eens hoe het zou kunnen zijn als ik er anders in gestaan had. Ach ja, ik zal vast niet de enige zijn die dat wel eens heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |