ik zag: 600 vierkante meter woonoppervlak.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
3 Entree en 3 trappen ik zal er helemaal holle dol van worden. Lekker rondjes rennen door het huis.
Volgens mij hadden de huidige bewoners daar de hele rits kinderen voor.quote:Op woensdag 21 januari 2015 17:07 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
ik zag: 600 vierkante meter woonoppervlak.
Je zal moeten stofzuigen. Of je sleutels kwijt zijn.
quote:Op woensdag 21 januari 2015 11:41 schreef DroogDok het volgende:
Opvallend door de prijs:
450k voor een galerijflat.
http://www.funda.nl/koop/(...)8510766-mensinge-32/
Het ziet eruit als 1,5 woning. Misschien zijn er van 3 woningen 2 gemaakt. De bijkeuken ziet eruit als een voormalige entree en de keuken is opmerkelijk groot.quote:Op woensdag 21 januari 2015 12:58 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
450k![]()
man dat geeft toch niemand voor zo'n legbatterijwoning. Kom op.
Nou, dan ben ik benieuwd wat wij voor onze dubbele woning krijgen als we klaar zijn met opknappenquote:Op vrijdag 23 januari 2015 16:13 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Het ziet eruit als 1,5 woning. Misschien zijn er van 3 woningen 2 gemaakt. De bijkeuken ziet eruit als een voormalige entree en de keuken is opmerkelijk groot.
Doordat je op het einde van de galerij lijkt te zitten en die buitendeur in de bijkeuken, heb je twee lange balkons. Je hebt er 3 grote slaapkamers, waar veel flats een slaapkamer en een of twee slaaphokjes hebben.
Nog steeds een groot bedrag, maar je krijgt er wel wat voor terug in een overbewoonde stad.
Ligt zowat op de ZuidAs, dus dat snap ik welquote:Op woensdag 21 januari 2015 15:35 schreef Messina het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/(...)8105573-mensinge-73/
"Verkocht onder voorbehoud".
Blijkbaar hebben mensen het ervoor over.
Ze hebben er nog een:quote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Toilet in dit huis: http://www.funda.nl/koop/ommen/huis-48494958-junnerweg-8/fotos/
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een:
[ afbeelding ]
Vloer in de woonkamer is ook gaaf.... ik moet er niet aan denken, maar het heeft wel wat.
en waar zijn deze pareltjes te vinden?quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:40 schreef Bart2002 het volgende:
Wat eten we vanavond? Zal dit echt zijn?
[ afbeelding ]
Wel een gave locatie. Je volledig terugtrekken voorgoed en alleen maar moeilijke boeken lezen.
Nu nog even 8 en een halve ton zien te regelen.
Helemaal hoe het hoort, dat huisje met het haakje aan de buitenkant.quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze hebben er nog een:
[ afbeelding ]
Vloer in de woonkamer is ook gaaf.... ik moet er niet aan denken, maar het heeft wel wat.
quote:Op vrijdag 23 januari 2015 21:59 schreef Bart2002 het volgende:
In het mooie Ommen.
http://www.funda.nl/koop/ommen/huis-48494958-junnerweg-8/fotos/
Gaaf huisquote:Op vrijdag 23 januari 2015 20:47 schreef Spezza19 het volgende:
[ afbeelding ]
Toilet in dit huis: http://www.funda.nl/koop/ommen/huis-48494958-junnerweg-8/fotos/
Ze wisten wel wanneer de foto's gemaakt moesten worden, ergens in mei / juni, alles volop in bloei en mooiste dat er uit te halen is. Ik zou er wel willen wonen, maar budget is beetje het probleemquote:Op zaterdag 24 januari 2015 10:08 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Gaaf huis![]()
En met bijenkorven
En die stutpaal baart jou geen zorgen?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Een heuse VTwonen catalogus als huis.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard in Oud-Zuid.
Dat los je toch niet op met zo'n dunne buis/pijp er onder?quote:
Whehehe, VTWonen meets Pinterest!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard in Oud-Zuid.
quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:54 schreef Leandra het volgende:
En de tijd stond stil.... een doorkijkje met preview:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft de tijd lang genoeg stilgestaan om prachtige details te bewaren:
[ afbeelding ]
Dat wordt nog wat. Vooral met die keuken. Het ziet er best charmant uit, maar ja... dit is niet te handhaven. Hopelijk bewaren de nieuwe bewoners zoveel mogelijk oude details.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:54 schreef Leandra het volgende:
Het wordt idd een behoorlijke uitdaging om die woning te moderniseren zonder hem te verpesten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 15:13 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat wordt nog wat. Vooral met die keuken. Het ziet er best charmant uit, maar ja... dit is niet te handhaven. Hopelijk bewaren de nieuwe bewoners zoveel mogelijk oude details.
Tja. Zoals het nu is kun je er ook met goed fatsoen niet in wonen. Er zal toch hier en daar wel wat aangepast moeten worden. Sowieso aan keuken en sanitair.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:44 schreef friekin_ het volgende:
Altijd zonde als mensen zo'n huis gaan verbouwen en daarmee alle originele details vernietigen. Zou verboden moeten worden.
Die glas in lood raampjes overalquote:Op zaterdag 24 januari 2015 13:54 schreef Leandra het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig heeft de tijd lang genoeg stilgestaan om prachtige details te bewaren:
[ afbeelding ]
Dooie bedoeningquote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard in Oud-Zuid.
Wat een nasty truuk om hem op een andere plek te zetten.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 16:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het wordt idd een behoorlijke uitdaging om die woning te moderniseren zonder hem te verpesten.
Overigens zou ik er op die locatie voor die vraagprijs niet aan beginnen.... zelfs niet ondanks 6.000m² grond.
De makelaar mag hem ook onder Amersfoort (met een 3818 postcode uiteraard) op Funda hebben gezet, maar het is gewoon Soesterberg, en je zit daar aan het 80km gedeelte van de Amersfoortsestraat.
En God verhoede wat ze ooit nog met de kazerne aan de overkant gaan doen....
Hij staat 2 keer op Funda; een keer op het eigenlijke adres, en ook een keer zonder complete postcode (alleen de cijfers van de wijk in Amersfoort die het dichtstbijzijnd is).quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:40 schreef trigt013 het volgende:
[..]
Wat een nasty truuk om hem op een andere plek te zetten.
Wat een bende zeg in die keuken!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hier...
Daar woonde misschien een gebrekkige bejaarde die alles direct voor het pakken moest hebben. Aan het huis te zien was er ook niet veel geld om hulp in te kopen.quote:
Waar??quote:Op zaterdag 24 januari 2015 23:51 schreef Lienpau het volgende:
ruime babykamer!
[ afbeelding ]
nog ruimere babybadkamer?! [ afbeelding ]
Ik denk dat je naar een ander huis zit te kijken. Als je kijkt naar dat huis in Amersfoort / Soesterberg, zie je meteen wat er mis is met de keuken.quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:06 schreef Erasmo het volgende:
Wat is er mis met de huidige keuken dan?
Ik zie niet wat er mis is?!quote:Op zondag 25 januari 2015 00:43 schreef k_man het volgende:
Als je kijkt naar dat huis in Amersfoort / Soesterberg, zie je meteen wat er mis is met de keuken.
Ben je nou aan het trollen of hoe zit dat?quote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef usernaamvergeten het volgende:
[..]
Ik zie niet wat er mis is?!
Een kinderbieb!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 12:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Uiteraard in Oud-Zuid.
Neemt niet weg dat je als makelaar de nodige invloed uit zult moeten oefenen om de woning fatsoenlijk op de foto te krijgen. Als alle prullen op het aanrecht in de kastjes staan ben je al geholpen, de salontafel leeg en het kleed van dat bed netjes... Zulke kleine moeites die de boel toch nog iets beter maakt!quote:Op zaterdag 24 januari 2015 21:58 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Daar woonde misschien een gebrekkige bejaarde die alles direct voor het pakken moest hebben. Aan het huis te zien was er ook niet veel geld om hulp in te kopen.
Je hoeft niet eens in de kastjes te zetten, paar grote plastic bakken en je kunt in iedere kamer de boel even op orde brengen en buiten beeld zetten.quote:Op zondag 25 januari 2015 08:35 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Neemt niet weg dat je als makelaar de nodige invloed uit zult moeten oefenen om de woning fatsoenlijk op de foto te krijgen. Als alle prullen op het aanrecht in de kastjes staan ben je al geholpen, de salontafel leeg en het kleed van dat bed netjes... Zulke kleine moeites die de boel toch nog iets beter maakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |