abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage zaterdag 10 januari 2015 @ 02:20:31 #176
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148533029
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:19 schreef hmmmz het volgende:

[..]

Dit vroeg ik me toen straks ook al af. De twee broers wisten helemaal niet dat ze iemand gijzelden. Volgens de NOS hield deze man zich schuil in de koelcel en had contact met de politie.
Koelcel was in de supermarkt waar 30 man in zaten. In de drukkerij zat één iemand op de bovenverdieping in een kartonnen doos die contact had met de politie.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 10 januari 2015 @ 02:20:49 #177
431881 BredeBrenda
Net zo breed als mijn broeder
pi_148533034
quote:

[..]

Dit vroeg ik me toen straks ook al af. De twee broers wisten helemaal niet dat ze iemand gijzelden. Volgens de NOS hield deze man zich schuil in de koelcel en had contact met de politie.
Nee, de koelcel is in de supermarkt.
pi_148533035
Maar waar werd dan over onderhandeld?
Of waren er twee mensen binnen: een gegijzelde, en een verstopte?
Make my day!
pi_148533038
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Koelcel was in de supermarkt waar 30 man in zaten. In de drukkerij zat één iemand op de bovenverdieping in een kartonnen doos die contact had met de politie.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 januari 2015 @ 02:21:42 #180
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148533042
quote:
Had geweldig geweest als het zo was geëindigd _O-
_____
pi_148533051
quote:

[..]

Volgens nu.nl in de kantine op de tweede verdieping. :P

Edit: koelcel staat natuurlijk in de kantine, ha! :')
Op donderdag 9 juli 2015 14:53 schreef Yvie_lu: Gelukkig. Paniek om niks :)
Op donderdag 9 juli 2015 14:57 schreef HeatWave: Deze post is universeel toepasbaar bij haar B-).
Op woensdag 8 juli 2015 15:09 schreef El_Thijs:"Inolvidable. Staat voor duidelijkheid en directheid."
pi_148533053
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:14 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik kies liever niet een samenleving waarbij iedere labiele figuur aan een volautomatisch wapen kan komen om zich zogenaamd te verdedigen tegen moslims.
Hé helder licht, volautomatische wapens kun je al krijgen als moslim. Het bewijs is deze week wat meer aan het licht gekomen maar al langer bekend. Niet meer dan terecht dat mensen zich ook moeten kunnen bewapenen om zich hier tegen te kunnen verdedigen. Waarom wil jij zo expliciet dat mensen zich niet mogen verdedigen tegen islamitisch geweld?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 02:22:26 #183
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_148533060
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:20 schreef LTVDK het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:20 schreef BredeBrenda het volgende:

[..]

Nee, de koelcel is in de supermarkt.
Nos zegt koelcel
http://nos.nl/artikel/201(...)od-in-dammartin.html
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
  zaterdag 10 januari 2015 @ 02:22:46 #184
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148533063
Nu, dat alle rust een beetje is weergekeerd, maar eens een stukje Julien Clerc luisteren.
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
2006 Time Person of the Year
  zaterdag 10 januari 2015 @ 02:23:09 #185
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148533064
quote:
Koelcel in supermarkt, kartonnen doos in drukkerij.
pi_148533071
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:23 schreef Strani het volgende:

[..]

Koelcel in supermarkt, kartonnen doos in drukkerij.
Koelcel in de kartonnen doos van de supermarkt van de drukkerij volgens CNN.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_148533073
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:22 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Hé helder licht, volautomatische wapens kun je al krijgen als moslim. Het bewijs is deze week wat meer aan het licht gekomen maar al langer bekend. Niet meer dan terecht dat mensen zich ook moeten kunnen bewapenen om zich hier tegen te kunnen verdedigen. Waarom wil jij zo expliciet dat mensen zich niet mogen verdedigen tegen islamitisch geweld?
Koop een kartonnen doos.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 januari 2015 @ 02:24:31 #188
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148533074
quote:
België zegt kartonnen doos: http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465602

quote:
Na een dag met heel veel emotie en chaos, haalt de 27-jarige Franse graficus Lilian opgelucht adem. De man zat op de eerste verdieping van de drukkerij in Dammartin-en-Goële toen de broers Kouachi er vrijdagochtend binnenvielen. Lilian wist zich de hele dag verborgen te houden in een kartonnen doos en kon van daaruit de politie briefen.
_____
pi_148533075
quote:
1s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:14 schreef Re het volgende:

[..]

volgens mij is er iets stuk in je hoofd :D
Er is iets stuk in het hoofd van de mensen die door de moslims geëxecuteerd zijn. }:| Daarom zijn ze nu dood, i.i.g. die agent die door zijn kop geschoten werd door die moslim.
pi_148533082
Zouden die terroristen geen radio/tv/internet hebben om ook dingen in de gaten te houden? Want ze konden blijkbaar wel contact houden met die gast in de supermarkt. Dus helemaal afgesloten was het niet?
  zaterdag 10 januari 2015 @ 02:26:29 #191
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148533086
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:24 schreef meth1745 het volgende:

[..]

Koop een kartonnen doos.
Of een supermarkt in een kartonnen doos, volgens FOX.
pi_148533089
quote:
13s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Je hoeft niets meer uit te leggen na je laatste post. Alles is duidelijk. :r
Fijn! ^O^

quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:52 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Die man eiste dat de voorzitter van het lokale moskeebestuur (een van de meest zachtaardige mensen die ik ken) zijn excuses aan ging bieden voor hetgeen die klootzakken hebben gedaan in Parijs.

Dan spoor je gewoon niet en dat heb ik die man ook luid en duidelijk verteld.
Ik ben het met je eens. Ik snap dan ook niet wat je anekdote met mij heeft te maken.
  Redactie Frontpage zaterdag 10 januari 2015 @ 02:26:49 #193
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_148533091
Al-Qaida is wel back in business, konden de "populariteit" van IS zeker niet hebben:

quote:
Al-Qaida dreigt met nieuwe aanslagen in Frankrijk

Een religieuze leider van ‘Al-Qaida van het Arabisch Schiereiland’ (AQAP), in wiens namen de broers Kouachi zeiden te handelen, heeft gedreigd met nieuwe aanslagen in Frankrijk.

De video werd vandaag vrijgegeven, en opgemerkt door Amerikaanse bloggers die islamitische sites in de gaten houden. In het bericht richt Harith al-Nadhari, een van de leidinggevende figuren binnen AQAP, tot de Fransen: ‘Jullie zullen niet veilig zijn zolang jullie Allah, zijn boodschapper, en de gelovigen bestrijden.’

De video met de titel ‘The Faces Succeeded’ (De Geslaagde Fases, red.) werd enkele uren gepost nadat de broers vrijdag door de politie werden neergeschoten tijdens hun gijzelactie.

De volledige tekst kan je hier nalezen.

De jongste broer Kouachi zou een opleidingskamp hebben gevolgd bij Al-Qaida in Jemen.

http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150110_01466746
Ze gaan wel voor het record Allah in een tekst vermelden zeg :{
quote:
In the Name of Allah, the Most Gracious, the Most Merciful

The Faces Succeeded
A Word about the Blessed Invasion in Paris

By the Voice of the Mujahid Sheikh Harith al-Nadhari

Al-Malahem Media
Rabie al-Awwal 1436H / January 2015

Praise be to Allah, and then praise be to Allah. Allah is Great, and all praise is due to Allah.

O Allah, let the praise be to You, for You have sufficed for Your Prophet against the scoffers. Praise be to You. You have supported Your worshipers the mujahideen. Praise be to Allah.

O Allah, may Your prayers be upon he who You sent with the sword between the hands of the hour until You are worshiped alone, and he whose fame Your raised high, and expanded his chest and made him infallible among the people. And You made he who hates him to be cut off. O Allah, may Your prayers be upon Your slave and Prophet Muhammad ibn Abdullab ibn Abdulmutallab ibn Hashim, who You sent as a witness, a giver of glad tidings, a warner, and as one who invites to Allah by his leave and as a lamp spreading light, may Allah's peace and blessings be upon him and his family. And thereafter:

The enemies of the Messenger of Allah who disbelieved in him, belied him, and harmed him, the filthy ones from among the sons of France, thought that Allah will not champion His Messenger, and thought that they are safe from the rule of Allah against them. They sat waiting and then they sat waiting, but Allah came to them from where they did not expect and got them and tortured them by the hands of the believers. [Qur'anic Verse]

Some of the sons of France were disrespectful to the prophets of Allah, so a group from among the believing soldiers of Allah marched unto them, then they taught them respect and the limit of the freedom of expression. Soldiers who love Allah and His messengers have come unto you, and they do not fear death but adore martyrdom in the cause of Allah.

{Poetry}

Allah has men who came after the Companions and take revenge and support Allah and His Messenger. Yes, by Allah. We surely will raise the Companions to defend the Messenger of Allah, and we will surely follow them in defending him. We have the example in Muhammad bin Maslamah, may Allah be pleased with him. If history knew 'Aws and Khazraj, Allah has other 'Aws and Khazraj.

O mujahideen heroes, the faces succeeded and the hands are appreciated. I wish I could be with you.

O Muslims, verily, waging jihad against the disbelievers has honor in this world and happiness in the hereafter. Then how come we do not fight those who harmed the Prophet, belittled the religion, and fought the believers? Allah said: [Qur'anic Verse]

France today is among the leaders of disbelief. It insults the prophets, belittles the religion, and fights the believers, and there was no deterrent for it but that which Allah ruled. [Qur'anic Verse]

O French people: When will you stop fighting Allah and His Messenger? If you convert to Islam it is better for you. [Qur'anic Verse]

O French people: It is better for you to stop your aggression against the Muslims, so perhaps you will live safely. If you refuse but to wage war, then wait for the glad tiding, for by Allah, you will not be blessed with security as long as you fight Allah and His Messenger, and you fight the believers. [Qur'anic Verse]

Praise be to Allah, the Lord of the Worlds.
_____
pi_148533103
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:18 schreef RolandArthur het volgende:

[..]

Probeer je nu weer woorden in mijn mond te leggen of wil je gewoon jow verhaal kwijt?
Stukje geschiedenis van de argumenten. Zo ging er het 10 jaar gelden aan toe op dit forum.
Over woorden in de ond leggen trouwens, volgens mij, probeer jij mij woorden en motieven in de mond te leggen, die uiteraard, zoals dat gaat als dat gebeurt, een heel klein beetje belachelijk zijn. Zoals "medemoslimstrijders" bijv., hoe kom je erbij dat ik moslim zou zijn, laat staan strijder, of zelfs nog medestrijders zou hebben. De moslims hier op dit forum kunnen me wel... ik ga nu niet zeggen schieten, want dan heb jij weer gewonnen, ik zal zeggen onder een mat vegen. Ik heb hun religie vaak beledigd, op een domme manier volgens hen, want ik ben volgens hen een laaggeschoolde minvermogende en -verdienende domme kaas, dat wel. Maar toch. Ze zien me als een fascist, als een neo-Breivikiaan. En nu kom jij even zeggen dat ik van hen een medemoslimstrijder ben. :D. Dat ik lieg? :D.
I´m back.
pi_148533108
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:26 schreef LTVDK het volgende:
Al-Qaida is wel back in business, konden de "populariteit" van IS zeker niet hebben:

[..]

Nou, ik denk dat deze gast niet zo populair is bij de dames, dat was Osama toen hij jong was wel hoor.
I´m back.
pi_148533119
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Stukje geschiedenis van de argumenten. Zo ging er het 10 jaar gelden aan toe op dit forum.
Over woorden in de ond leggen trouwens, volgens mij, probeer jij mij woorden en motieven in de mond te leggen, die uiteraard, zoals dat gaat als dat gebeurt, een heel klein beetje belachelijk zijn. Zoals "medemoslimstrijders" bijv., hoe kom je erbij dat ik moslim zou zijn, laat staan strijder, of zelfs nog medestrijders zou hebben. De moslims hier op dit forum kunnen me wel... ik ga nu niet zeggen schieten, want dan heb jij weer gewonnen, ik zal zeggen onder een mat vegen. Ik heb hun religie vaak beledigd, op een domme manier volgens hen, want ik ben volgens hen een laaggeschoolde minvermogende en -verdienende domme kaas, dat wel. Maar toch. Ze zien me als een fascist, als een neo-Breivikiaan. En nu kom jij even zeggen dat ik van hen een medemoslimstrijder ben. :D. Dat ik lieg? :D.
Ik heb het met je te doen.
  zaterdag 10 januari 2015 @ 02:31:01 #197
181667 Strani
Beroemde influencer
pi_148533124
Zeg RolandArthur, als Ryan hier een moslimstrijder was geweest, had je na al dat geziek van je nou al met je foto vooraan een stille tocht gelopen.
pi_148533141
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

:+

Je bent in discussie met boze radicaliserende mensen. Succes.
pi_148533142
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:31 schreef Strani het volgende:
Zeg RolandArthur, als Ryan hier een moslimstrijder was geweest, had je na al dat geziek van je nou al met je foto vooraan een stille tocht gelopen.
*proest*
Make my day!
pi_148533143
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 januari 2015 02:31 schreef Strani het volgende:
:D .
I´m back.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')