quote:Beste Rob,
De afgelopen jaren heb ik herhaaldelijk wat minder vriendelijke dingen over je gezegd en geschreven. Vandaag heb je alle "ellende" in één keer goedgemaakt. Mijn nederige excuses.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)avorite-van-Stenders
Groet,
Elfletterig
Ook omdat Parijs.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:58 schreef alors het volgende:
Wauw, Iron Sky megahit. En dat terwijl hij al tijden uit is en nauwelijks gedraaid werd. Gezien het aantal aanvragen tijdens SR was het toch wel een geliefd nummer... Nou ja beter laat dan nooit
Mooie keuze. Wel een late, maar toch. Ik heb nog steeds dat nieuwe album niet geluisterd maar ga 't stante pede op m'n iPod rammen en dan ga ik de Code Geel trotseren met een rondje hardlopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:58 schreef alors het volgende:
Wauw, Iron Sky megahit. En dat terwijl hij al tijden uit is en nauwelijks gedraaid werd. Gezien het aantal aanvragen tijdens SR was het toch wel een geliefd nummer... Nou ja beter laat dan nooit
"Ik ben altijd dichtbij je"quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme die stem van Sonja Bakker
HALLO HIER IS SONJA BAKKEEEEEEERquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme die stem van Sonja Bakker
Is die aanslag toch nog ergens goed voor....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Zonder Parijs was Gavin James de MH. Je verwacht het niet.
twitter:rddv twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 14:03:10Succesvol en stijlvol ondernemen, met een omzet van een ton én dyslexie: Antje regelt het voor je, hoor! http://t.co/k1Xs38v7Fk reageer retweet
Dit kan ik niet serieus nemen.quote:
Bronson wil jou wel serieus nemen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit kan ik niet serieus nemen.
Bronson houdt zijn Jimmy maar lekker in zijn eigen broek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bronson wil jou wel serieus nemen...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson houdt zijn Jimmy maar lekker in zijn eigen broek.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson houdt zijn Jimmy maar lekker in zijn eigen broek.
En welgemeend godverdomme en 'n Jeverwachthetnietje zijn hier wel op z'n plaats.twitter:MissMontreal twitterde op zondag 11-01-2015 om 14:30:53Morgen spelen we "ik zoek alleen mezelf" bij @giel3fm Tune in om 08.10!!! Leuk leuk leuk! Kusjes! En geniet van jullie zondag! reageer retweet
Ik zou Sanne Hans geven.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Cee het volgende:
Morgen in de Groundhog Day show:En welgemeend godverdomme en 'n Jeverwachthetnietje zijn hier wel op z'n plaats.twitter:MissMontreal twitterde op zondag 11-01-2015 om 14:30:53Morgen spelen we "ik zoek alleen mezelf" bij @giel3fm Tune in om 08.10!!! Leuk leuk leuk! Kusjes! En geniet van jullie zondag! reageer retweet
Tsja.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Wat zeg je dan op het eind?
Bedankt Hans?
Verdomme.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Cee het volgende:
Morgen in de Groundhog Day show:En welgemeend godverdomme en 'n Jeverwachthetnietje zijn hier wel op z'n plaats.twitter:MissMontreal twitterde op zondag 11-01-2015 om 14:30:53Morgen spelen we "ik zoek alleen mezelf" bij @giel3fm Tune in om 08.10!!! Leuk leuk leuk! Kusjes! En geniet van jullie zondag! reageer retweet
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:13 schreef Zaktabak het volgende:
Tyfus man. Joram, loop toch eens richting dat 538. Met je commerciele kutstem met je kuttrucjes. Niemand geeft een crap om je oninteressante tweets op je oninteressante hashtags voor je oninteressante kutitems...
Vuige 13-in-een-dozijn-jock dat je er rond blaat in die microfoon
Dat hij ooit uit de nacht mocht komen. En dat nog eerder dan Hermandeperman. Tyfus hequote:Op zondag 11 januari 2015 22:16 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Tweets voorlezen is wel echt ultiem beginners-geneuzel.
Ik heb m'n godverdomme voor vandaag al vergeven toen ik tweets van muisje_eliza (kwam hier ook wel eens) vanavond lasquote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Cee het volgende:
ik heb met haar te doen. Ik zag haar wat vragen over een heli die boven haar huis vloog, en vervolgens kwam haar vent maar niet thuisquote:
Ik heb de tweets even opgezocht.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb met haar te doen. Ik zag haar wat vragen over een heli die boven haar huis vloog, en vervolgens kwam haar vent maar niet thuis
quote:Op zondag 11 januari 2015 22:34 schreef Zaktabak het volgende:
Via die posthistory van die muisje eliza kwam ik trouwens op het 1 en het ander.....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=http://i.imgur.com/e34bYn9.png[img]]afbeelding[/url] ]
Wat een vormgeving wat een vormgeving
ik heb haar nooit ontmoet, maar ze heeft wel een keer mijn groeten overgebracht bij de bakkerij van mijn oom en tante.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:33 schreef borisz het volgende:
Heb haar een paar keer gemeet. Oa bij Met Michiel
Bizar...quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
ik heb met haar te doen. Ik zag haar wat vragen over een heli die boven haar huis vloog, en vervolgens kwam haar vent maar niet thuis
Huh, wat?quote:Op zondag 11 januari 2015 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb m'n godverdomme voor vandaag al vergeven toen ik tweets van muisje_eliza (kwam hier ook wel eens) vanavond las. Dan valt zelfs een optreden van Miss Montreal mee. Heel even dan.
ik ken haar alleen van retweets van anderen. zit nu haar tweets te lezen. jemig. dat hakt erin. ik ken haar niet, maar toch een klein beetje.quote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Nummers vertaald, nagedacht over het leven, Sanne Hans gebeld, geen nieuws gevolgd, maar er wel een mening over gevormd. Zoiets.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:14 schreef Marcoss het volgende:
Wat heeft Giel allemaal gedaan in z'n vakantie joh?
Goede acteur is het.quote:Op maandag 12 januari 2015 08:38 schreef wolfrolf het volgende:
Wat zat Giel nou ineens te janken om 10 voor acht.
Doe normaal.
Ik ook, levensgevaarlijk, want ik zat in de autoquote:Op maandag 12 januari 2015 09:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah. Ik zat behoorlijk![]()
naar de radio te kijken.
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Mwah. Ik zat behoorlijk![]()
naar de radio te kijken.
Het nieuws is op, mensen.twitter:RTLNieuwsnl twitterde op maandag 12-01-2015 om 09:32:26Video: Giel Beelen barstte vanmorgen live op de radio in tranen uit om gebeurtenissen Parijs. http://t.co/iVK6A5xAbw http://t.co/KUNSMehXyQ reageer retweet
Af en toe best valsig iddquote:
Ik kreeg bijna een pushbericht van nu.nlquote:Op maandag 12 januari 2015 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het nieuws is op, mensen.twitter:RTLNieuwsnl twitterde op maandag 12-01-2015 om 09:32:26Video: Giel Beelen barstte vanmorgen live op de radio in tranen uit om gebeurtenissen Parijs. http://t.co/iVK6A5xAbw http://t.co/KUNSMehXyQ reageer retweet
Het leven is af.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vanavond vast een extra lang editie van DWDD.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:37 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik kreeg bijna een pushbericht van nu.nl
Verdomme nouquote:Op maandag 12 januari 2015 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
Volgens mij moet Giel ongesteld worden ofzo.
twitter:Endannogwat twitterde op maandag 12-01-2015 om 09:54:38'Vrijheid van meningsuiting' is ook Bløf zijn ding laten doen. Hoe verschrikkelijk we het ook vinden. #JeSuisCharlie #3FM reageer retweet
quote:Op maandag 12 januari 2015 09:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:Endannogwat twitterde op maandag 12-01-2015 om 09:54:38'Vrijheid van meningsuiting' is ook Bløf zijn ding laten doen. Hoe verschrikkelijk we het ook vinden. #JeSuisCharlie #3FM reageer retweet
Alsof er wolven onder mijn ramen stonden...quote:Op maandag 12 januari 2015 10:22 schreef SilentChaos het volgende:
Tergend kut
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik moet voor mijn schoolopdracht 3 bedrijven binnen mijn studie opnoemen waar ik niet wil werken...
Uhm ik heb niets voor niets voor mijn niche gekozen omdat ik het leuk vind en ook wat de bedrijven/organisaties doen in dat werkveld. Anders had ik wel een ander onderwerp gekozen.
Een onduidelijke mopper dagboekpost.quote:
Ik moest vanmorgen ook meteen aan Dotan denken toen ie zo bezig was. Want dat nummer kaapte hij idd toch ook mooi ff. Dat het verder totaal ongepast was, deed er natuurlijk verder niet toe.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch elke keer weer knap dat Giel zo'n actie zo weet aan te pakken dat mijn tenen krom in mijn schoenen staan. Het komt altijd zo geforceerd, bedacht, eigengeil en fake over
Die plaat van Nutini is een juweeltje, waarom dat dan weer naar je eigen hand willen zetten ipv de muziek voor zich laten spreken
Draai anders nog een keer Home voor de mensen die nooit meer thuiskomen
Over je buik....quote:
omdat gielquote:Op maandag 12 januari 2015 11:13 schreef TheVulture het volgende:
Het is toch elke keer weer knap dat Giel zo'n actie zo weet aan te pakken dat mijn tenen krom in mijn schoenen staan. Het komt altijd zo geforceerd, bedacht, eigengeil en fake over
Die plaat van Nutini is een juweeltje, waarom dat dan weer naar je eigen hand willen zetten ipv de muziek voor zich laten spreken
Draai anders nog een keer Home voor de mensen die nooit meer thuiskomen
FTFYquote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef themauster het volgende:
Dat geforceerde Kensington gegeil op 3FM wordt je ook schijtziek van.
Het is toch een radioknop?quote:
Het was een emotionele achtbaan, eendjequote:Op maandag 12 januari 2015 12:00 schreef rubbereend het volgende:
Volgens mij heeft iedereen genoten van de terugkeer van Giel
En nu verbaasd zijn dat na 800 keer reclame gemaakt te hebben het concert bijna of helemaal uitverkocht isquote:Op maandag 12 januari 2015 11:46 schreef themauster het volgende:
Dat geforceerde Kensington gegeil op 3FM wordt je ook scheitziek van.
Godverdomme nou, zeg dat wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het was een emotionele achtbaan, eendje
zijn er ook dingen die je wel waardeert aan 3FM?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En nu verbaasd zijn dat na 800 keer reclame gemaakt te hebben het concert bijna of helemaal uitverkocht is. Self fulfilling prophecy. 3FM de commercieelste.
Roosmarijnquote:Op maandag 12 januari 2015 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zijn er ook dingen die je wel waardeert aan 3FM?
Hallo mopjenquote:
De eindtune van Giel z'n programma.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
De laatste noot van alle Coldplay-liedjesquote:Op maandag 12 januari 2015 12:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Ik waardeer de niet-standaard nummers die zo af en toe voorbij komenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:11 schreef wolfrolf het volgende:
Ik kan van 3FM Veenstra en de Coen & Sander show het meest waarderen.
Voorderest ben ik stiekem een ouwe radio 2 lul geworden
Maar dit topic is zo gesellug
quote:Op maandag 12 januari 2015 12:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De eindtune van Giel z'n programma.
Moi!!quote:Op maandag 12 januari 2015 12:09 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hallo mopjen
Beste wensen he nu MAG HET NOG
Beetje nuchter?
Het mag welquote:Op maandag 12 januari 2015 12:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Moi!!![]()
Het mag niet meer en ja, zwaar nuchter!
Kensingtonquote:
Daar kom ik later op terug. Eerst Autistikat in bedwang houden.quote:
ik heb jouw slapende kat foto gelikedquote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar kom ik later op terug. Eerst Autistikat in bedwang houden.
Gelukkig heeft 3FM weer een nieuwe kutband gevonden: Audio Adamquote:
Dat is Autistikatquote:Op maandag 12 januari 2015 12:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik heb jouw slapende kat foto geliked
Wat een mooi beesie
Dat is toch met die kreunmeisjes?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:24 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Gelukkig heeft 3FM weer een nieuwe kutband gevonden: Audio Adam
dat klinkt als elke andere katquote:Op maandag 12 januari 2015 12:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat is Autistikat![]()
Kan niet tegen veranderingen
Nee, da's ADAM.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch met die kreunmeisjes?
Dit is de meest extreme die ik ook gehad/gezien hebquote:Op maandag 12 januari 2015 12:25 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat klinkt als elke andere kat
Ja, echt geweldig!! Chrisquote:Op maandag 12 januari 2015 12:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als ik t in mn omgeving heb over get a life kent echt niemand dat
was echt een geniale serie
Tja, het heeft maar anderhalf seizoen gedraaid en het is niet echt een "standaard" sitcom, dus herhalingen zitten er niet gauw in.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:34 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als ik t in mn omgeving heb over get a life kent echt niemand dat
was echt een geniale serie
Wanneer, hoe laat en hoeveel man kan je kwijt?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, het heeft maar anderhalf seizoen gedraaid en het is niet echt een "standaard" sitcom, dus herhalingen zitten er niet gauw in.
Ik heb de afleveringen op m'n HD staan, misschien moet ik maar eens een marathonnetje inplannen.
doe eens even beschikbaar stellen aub?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:39 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Tja, het heeft maar anderhalf seizoen gedraaid en het is niet echt een "standaard" sitcom, dus herhalingen zitten er niet gauw in.
Ik heb de afleveringen op m'n HD staan, misschien moet ik maar eens een marathonnetje inplannen.
ging hij weer janken?quote:Op maandag 12 januari 2015 12:46 schreef wolfrolf het volgende:
Giel Beelen opent eerste Somertijd op Radio 10
http://www.radio10.nl/hea(...)nt-eerste-somertijd/
Geen idee, dat is die band met Patrick Lodiers:quote:Op maandag 12 januari 2015 12:25 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat is toch met die kreunmeisjes?
Ik denk het, hier geniet iedereen er altijd volop vanquote:Op maandag 12 januari 2015 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ik de enige die een beetje Ekdom moe is. Iedere dag dezelfde muziek, dezelfde grappen.
Metallica vs. Geronimo....quote:
Nu pas? ik luister al jaren niet meer maar als het toevallig eens aanstaat dan kan ik de grappen en items nog steeds precies voorspellenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:13 schreef opperkleurder het volgende:
Ben ik de enige die een beetje Ekdom moe is. Iedere dag dezelfde muziek, dezelfde grappen.
ik las t verkeerdquote:Op maandag 12 januari 2015 12:51 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Jouw klokt loopt voor? Somertijd is pas om 16:00 uur he
Dichtkitten die navel!quote:
blijkbaar val je op volslanke typesquote:Op maandag 12 januari 2015 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zij lust vast ook wel een kopje.
Waarom krijg ik die ad
bekijk post #172 eensquote:Op maandag 12 januari 2015 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blijkbaar val je op volslanke types
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik die ad
quote:Op maandag 12 januari 2015 14:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Lekker!![]()
Ik hoop dat ze goede knieën heeft.
Vet grappigquote:Op maandag 12 januari 2015 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik die ad
Dik lollig ook dat mijn adblocker dit plaatje blokkeertquote:Op maandag 12 januari 2015 14:17 schreef alors het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom krijg ik die ad
Het is een vetblocker, geen adblocker.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:30 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dik lollig ook dat mijn adblocker dit plaatje blokkeert
fadblocker xdquote:Op maandag 12 januari 2015 14:40 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Het is een vetblocker, geen adblocker.
twitter:skyradio101fm twitterde op maandag 12-01-2015 om 14:35:00Sexy Als Ik Dans van @NielsonMusic heeft een Gouden Single verdiend in België! Extra reden om 'm zo nog een keertje te draaien op Sky. reageer retweet
oorlogen?quote:
QFTquote:Op maandag 12 januari 2015 15:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kensington.
HOUD. OP.
Godverdomme zeg.
Ik dacht er ook meteen aanquote:
quote:Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet
ik denk dat hij hem bij mijn post zag staanquote:
quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik denk dat hij hem bij mijn post zag staan
De eerste en enige die hier opkomt is The Greenery.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zijn er hier toevallig mensen die namen van grote tuinbouwbedrijven kennen?
Koppert?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat voor iets zoek? Alles wat met tuinbouw te maken?quote:Op maandag 12 januari 2015 16:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja, ik moet wat argumentatie hebben voor in mn literatuurstudie maar kwam tot de conclusie dat ik nauwelijks bedrijven kende. Lukraak googlen bracht ook niet echt grote namen eigenlijkquote:Op maandag 12 januari 2015 17:04 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat voor iets zoek? Alles wat met tuinbouw te maken?
Flora Holland is natuurlijk één van de grote spelers als veiling zijndequote:Op maandag 12 januari 2015 17:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik moet wat argumentatie hebben voor in mn literatuurstudie maar kwam tot de conclusie dat ik nauwelijks bedrijven kende. Lukraak googlen bracht ook niet echt grote namen eigenlijkWat misschien ook wel iets zegt.
Ik ben iets te stads voor deze gekkigheden
Radio 10 nieuwe epische zender met Tim Klijn in de ochtend en Somerengod in de middagquote:
Ik ben Erik en hier dicteer ikquote:Erik de Zwart, zendermanager van Radio Veronica, wil niet dat zijn dj's een programma maken op KX Radio. Radio Veronica-dj Martijn Muijs heeft onlangs te horen gekregen dat hij moet stoppen met zijn programma op KX Radio.
"Sinds 2008 maak ik deel uit van het internethobbystationnetje dat uitzendt for the love of music: KX Radio", schrijft Muijs op zijn facebookpagina. "En je raadt het al: mijn nieuwe chef Erik de Zwart is minder gelukkig met die nevenactiviteit, en dus is het houdoe en bedankt en tot de volgende keer maar weer."
Sinds 2011 is KX Radio onderdeel van de Publieke Omroep. Erik de Zwarte uitte vorige maand nog openlijk kritiek op de Publieke Omroep. De Zwart zei dat de publieke radiozenders het wel met de helft minder af kunnen.
wat was nou dat schokkende nieuws dan?quote:Op maandag 12 januari 2015 07:21 schreef Evertjan het volgende:
http://picosong.com/5DHH/
vandaag schokkend nieuws in de Coen en Sander show over Barend en Wijnand????
RTL Boulevardquote:
Geen idee. Ik dacht dat het rond 16:30 zou komen, tenminste dat las ik op twitter. Ik luisterde voor het eerst sinds zeer lange tijd naar de Coen en Sandershow om te weten wat het nieuws zou zijn. Toen het nieuws rond 16:45 nog niet op de radio was geweest heb ik Spotify maar aangezet.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat was nou dat schokkende nieuws dan?
Heeft zelfs HLN gehaaldquote:Op zondag 11 januari 2015 22:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef Cee het volgende:
Kensington is uitverkocht, lees ik net via kippenveltweets. Morgen gaat Giel er even over huilen en komen er ingelaste NOS op 3 bulletins die ons op de hoogte houden van de situatie. 's Avonds wordt er afgesloten met een stille tocht op de muziek van Home, dat voor de gelegenheid op volume 0 wordt gezet.
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef Cee het volgende:
Kensington is uitverkocht, lees ik net via kippenveltweets. Morgen gaat Giel er even over huilen en komen er ingelaste NOS op 3 bulletins die ons op de hoogte houden van de situatie. 's Avonds wordt er afgesloten met een stille tocht op de muziek van Home, dat voor de gelegenheid op volume 0 wordt gezet.
kan zo in de speld!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef Cee het volgende:
dat is Erik. Zo werkt hij.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:39 schreef Evertjan het volgende:
http://www.radiofreak.nl/(...)js-niet-op-KX-Radio/
[..]
Ik ben Erik en hier dicteer ik
niks geleerd van Eddie Murphyquote:Op maandag 12 januari 2015 14:50 schreef wolfrolf het volgende:
Gary Oldman gaat voor vierde keer scheiden
Fantastisch acteur, maar godverdomme wat naief.
niks gehoord waarschijnlijk weer een hoaxquote:Op maandag 12 januari 2015 18:53 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat was nou dat schokkende nieuws dan?
Nederland is een smakeloos landje zou een besnorde voetbalanalist zeggenquote:Op maandag 12 januari 2015 21:14 schreef Cee het volgende:
Daarbij moet ik trouwens wel aangeven dat ik het best prima uit zou houden bij een concert van Kensington denk ik. Maar zoals iemand zei, de Toppers verkopen de Amsterdam Arena uit dus wat zegt het nou? Ach, ik vind het leuk voor me maar ik moet wel eenonderdrukken als ik zie dat er zo spastisch over gedaan wordt.
die luuuuuuuuuucht!!!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:47 schreef Evertjan het volgende:
MET ZIJN ALLEN HANDJES IN DE LUCHT!!!!!!
waar we in polonaise door de arena gaan op de klanken van een paar ordinaire amsterdamse straatzangersquote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos landje zou een besnorde voetbalanalist zeggen
of nog erger in het gelredome huilen op ordinaire tearjerkers van John Ewbank allemaal gekleed in een rode outfitquote:Op maandag 12 januari 2015 21:55 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
waar we in polonaise door de arena gaan op de klanken van een paar ordinaire amsterdamse straatzangers
Hij kan het weten.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Nederland is een smakeloos landje zou een besnorde voetbalanalist zeggen
Geen idee, ken 'm niet maar ik ga met je mee.quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
10 keer liever naar een concert van Matt Andersen dan naar Jett Rebel
over faxen gesproken...quote:Op maandag 12 januari 2015 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
10 keer liever naar een concert van Matt Andersen dan naar Jett Rebel
ze speelt altijd dezelfde filmrollen net zoals Hugh Grantquote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef SilentChaos het volgende:
Laatste uurtje "Marley & me" wederom gezien... Dat was weer janken
Uiteraard keek ikvoor Jennifer Aniston![]()
De wind huilt al genoeg.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Benieuwd of Giel nog wat te janken heeft vandaag.
http://giel.vara.nl/muzikaalmonumentquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:44 schreef Cee het volgende:
Doet hij dat muzikale monument trouwens nog steeds of zijn ze alle 289 ondertussen gedaan?
Ik hoorde het, verschrikkelijke eenheidsworst allemaalquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
De nieuwe van Kensingt... Ow, wacht.
Het klinkt ook allemaal hetzelfde
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:18 schreef SilentChaos het volgende:
Giel draait de MH...
JANKEN!
[ afbeelding ]
Hmja, ben je mooi klaar mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker brandje in Wateringen en dat terwijl het bluswater met bakken uit de lucht komt vallen
Vrienden van mij wonen er vlak in de buurt en mogen hun huis niet uit
ochtendje vrij, heerlijk tochquote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:39 schreef SilentChaos het volgende:
Lekker brandje in Wateringen en dat terwijl het bluswater met bakken uit de lucht komt vallen
Vrienden van mij wonen er vlak in de buurt en mogen hun huis niet uit
Ja, hij moest werken (zij is met zwangerschapsverlof)....quote:
En dan is het origineel al kut!quote:
Ik denk dat'ie uit Wateringen komt en wat asbest binnen heeft gekregenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |