quote:Beste Rob,
De afgelopen jaren heb ik herhaaldelijk wat minder vriendelijke dingen over je gezegd en geschreven. Vandaag heb je alle "ellende" in één keer goedgemaakt. Mijn nederige excuses.
http://www.3fm.nl/nieuws/(...)avorite-van-Stenders
Groet,
Elfletterig
Ook omdat Parijs.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:58 schreef alors het volgende:
Wauw, Iron Sky megahit. En dat terwijl hij al tijden uit is en nauwelijks gedraaid werd. Gezien het aantal aanvragen tijdens SR was het toch wel een geliefd nummer... Nou ja beter laat dan nooit
Mooie keuze. Wel een late, maar toch. Ik heb nog steeds dat nieuwe album niet geluisterd maar ga 't stante pede op m'n iPod rammen en dan ga ik de Code Geel trotseren met een rondje hardlopen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 07:58 schreef alors het volgende:
Wauw, Iron Sky megahit. En dat terwijl hij al tijden uit is en nauwelijks gedraaid werd. Gezien het aantal aanvragen tijdens SR was het toch wel een geliefd nummer... Nou ja beter laat dan nooit
"Ik ben altijd dichtbij je"quote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme die stem van Sonja Bakker
HALLO HIER IS SONJA BAKKEEEEEEERquote:Op zaterdag 10 januari 2015 12:03 schreef GlennQuagmire het volgende:
Verdomme die stem van Sonja Bakker
Is die aanslag toch nog ergens goed voor....quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:06 schreef Pino112 het volgende:
Zonder Parijs was Gavin James de MH. Je verwacht het niet.
twitter:rddv twitterde op zaterdag 10-01-2015 om 14:03:10Succesvol en stijlvol ondernemen, met een omzet van een ton én dyslexie: Antje regelt het voor je, hoor! http://t.co/k1Xs38v7Fk reageer retweet
Dit kan ik niet serieus nemen.quote:
Bronson wil jou wel serieus nemen...quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Dit kan ik niet serieus nemen.
Bronson houdt zijn Jimmy maar lekker in zijn eigen broek.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Bronson wil jou wel serieus nemen...
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson houdt zijn Jimmy maar lekker in zijn eigen broek.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 15:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Bronson houdt zijn Jimmy maar lekker in zijn eigen broek.
En welgemeend godverdomme en 'n Jeverwachthetnietje zijn hier wel op z'n plaats.twitter:MissMontreal twitterde op zondag 11-01-2015 om 14:30:53Morgen spelen we "ik zoek alleen mezelf" bij @giel3fm Tune in om 08.10!!! Leuk leuk leuk! Kusjes! En geniet van jullie zondag! reageer retweet
Ik zou Sanne Hans geven.quote:Op zondag 11 januari 2015 19:06 schreef Cee het volgende:
Morgen in de Groundhog Day show:En welgemeend godverdomme en 'n Jeverwachthetnietje zijn hier wel op z'n plaats.twitter:MissMontreal twitterde op zondag 11-01-2015 om 14:30:53Morgen spelen we "ik zoek alleen mezelf" bij @giel3fm Tune in om 08.10!!! Leuk leuk leuk! Kusjes! En geniet van jullie zondag! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |