quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Als je na het zien van deze beelden nog denkt dat hij geraakt werd door een AK in zijn hoofd dan moet je echt wat aan je ogen laten doen.
Het is zo overduidelijk dat dit 1 groot toneelspel is.
Dat beeldmateriaal wat hier wordt gebruikt is gemanipuleerd.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:37 schreef Photomorti het volgende:
Als je na het zien van deze beelden nog denkt dat hij geraakt werd door een AK in zijn hoofd dan moet je echt wat aan je ogen laten doen.
Het is zo overduidelijk dat dit 1 groot toneelspel is.
Het is toch wel heel raar dat die zgn daders geen filmpje hebben gemaakt van hun moordpartij. Hoax written all over. Onomstotelijk vastgesteld!quote:
Met kanker strooien mag ook niet. En 'stelletje debielen hier' waarbij je iedereen over één kam scheert is ook niet de bedoeling.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:40 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Hoezo? Blijkbaar mag iedereen hier een dood een "toneelstuk" noemen en heeft iedereen er hier verstand hoe een wapen werkt en wat de uitwerking is van een 7.62 in een schedel.
Maar die mensen debielen noemen mag dan weer niet.
Nee helemaal niet dit werd gewoon uitgezondenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:41 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Dat beeldmateriaal wat hier wordt gebruikt is gemanipuleerd.
Jij snapt me!quote:
emotie? Godver ben toch geen vrouw.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Met kanker strooien mag ook niet. En 'stelletje debielen hier' waarbij je iedereen over één kam scheert is ook niet de bedoeling.
Ik begrijp je emotie, maar druk je gewoon behoorlijk uit alsjeblieft.
Jaja en volgende keer is hetgene wat gewoon wordt uitgezonden gemanipuleerd als dat beter uitkomt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:43 schreef Photomorti het volgende:
[..]
Nee helemaal niet dit werd gewoon uitgezonden
Welkom bij de club.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef Thaboel het volgende:
[..]
emotie? Godver ben toch geen vrouw.
Maja ik ben gehersenspoeld door de westerse media en een marionet van Amerika.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:45 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Jaja en volgende keer is hetgene wat gewoon wordt uitgezonden gemanipuleerd als dat beter uitkomt.
Je had gewild dat de politie de beelden van de dood van de gijzelnemers vrijgaf? Omdat je het anders niet gelooft?quote:
dus de Divide et impera tactiek in dit geval uitgelegd als, de derde (anti-christ) de ene concurrerende (christelijk en andere geloven) tegen de andere concurrerende (islam) opzet.quote:
Jup. Nou succes met de wereld uitmaken voor leugenaars. Ik heb mn lolletje wel weer gehadquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Welkom bij de club.
Ben je ook een schaap maar dan met een hele grote bek?
Niet gehinderd door fatsoen of empathie eisen sommigen die beelden op idd. Het is genant. En respectloos.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Je had gewild dat de politie de beelden van de dood van de gijzelnemers vrijgaf? Omdat je het anders niet gelooft?
Wat is er mis in je hoofd, serieus.
Misschien ook gezellig een filmpje van alle doden bij Charlie Hebdo, beetje analyseren, beetje tijdverdrijf.
Jank niet zo en onderbouw eens iets.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Izzy73 het volgende:
Gaat lekker zeg met het off-topic vervuilen van de pagina's.
Is er in dat plaatje ook nog ruimte voor reptilians?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
dus de Divide et impera tactiek in dit geval uitgelegd als, de derde (anti-christ) de ene concurrerende (christelijk en andere geloven) tegen de andere concurrerende (islam) opzet.
Hierdoor zal er nooit een vriendschap ontstaan tussen hen beiden en kan de derde, die de tactiek gebruikt, niet verwachten dat de eerste twee samen tegen de derde optreden.
Iedereen over één kam scheren. Ook mooiquote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Jup. Nou succes met de wereld uitmaken voor leugenaars. Ik heb mn lolletje wel weer gehad
Ik denk dat je dit wel een interessant verhaal zal vinden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:48 schreef Oo-blackgirl-oO het volgende:
[..]
dus de Divide et impera tactiek in dit geval uitgelegd als, de derde (anti-christ) de ene concurrerende (christelijk en andere geloven) tegen de andere concurrerende (islam) opzet.
Hierdoor zal er nooit een vriendschap ontstaan tussen hen beiden en kan de derde, die de tactiek gebruikt, niet verwachten dat de eerste twee samen tegen de derde optreden.
Kun je me een definitie van reptilians geven?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is er in dat plaatje ook nog ruimte voor reptilians?
Het is hier al uren rustig, net plaatst er iemand een filmpje en ik schrijf mijn mening eronder.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 21:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Jank niet zo en onderbouw eens iets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |