In het verhaal wordt beweerd dat BUKs altijd deel uitmaken van oprukkende tanks. Want de tanks kunnen door straaljagers worden uitgeschakeld, dus de BUKs begeleiden de tanks om aanvallende straaljagers neer te schieten.quote:The German government and the EU governments must also assume partial responsibility. They were afraid to call the war in eastern Ukraine a war and did not prohibit airlines from flying over the war zone. The EU should have recognized that Russian tanks and air defense units were active in Ukraine and ordered a no-fly-zone. Politicians focused on negotiations with Russia rather than the security situation.
https://mh17.correctiv.org/english/
Wat vind je er dan van dat minbuza tegenwoordig bij de reisadviezen zegt dat de reizigers zelf bij de luchtbvaartmaatschappijen moeten vragen of ze over gevaarlijke gebieden vliegen? Ik vind het wel een kamervraag waard in ieder geval. In dit geval aan Koenders.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Om de rol van de Russen in kaart te brengen.
[..]
We weten toch precies wat de rol van de Russen is.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Om de rol van de Russen in kaart te brengen.
[..]
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Wat vind je er dan van dat minbuza tegenwoordig bij de reisadviezen zegt dat de reizigers zelf bij de luchtbvaartmaatschappijen moeten vragen of ze over gevaarlijke gebieden vliegen? Ik vind het wel een kamervraag waard in ieder geval. In dit geval aan Koenders.
Je citeert selectief. Er staatquote:Op zaterdag 10 januari 2015 22:56 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Waarom, die mensen krijg je er niet mee terug en de families zijn al gecompenseerd. Beter focussen op welke ,gebieden je je vliegtuigen laat overvliegen.
Overigens zie ik bij het reisadvies voor Egypte dat je als je met het vliegtuig over dat gebied gaat, je zelf moet vragen voordat je het vliegtuig in gaat of het vliegtuig over sinai vliegt, omdat daar kans is dat je uit de lucht wordt geschoten , een merkwaardige noviteit bij de officiele reisadviezen. Een nieuwe manier van indekken door de overheid??
[..]
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/reisadviezen/egypte
Nee, Rusland ontkent alles, de Nederlandse overheid is al bijna een half jaar bezig met het onderzoek, we hebben alleen journalisten die proberen de feitelijke ontwikkeling te achterhalen en daarover berichten. Dat is nog onvoldoende.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:48 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
We weten toch precies wat de rol van de Russen is.
Ze hebben het over overheenvliegen, dat wil niet zggen dat je erheen gaat. Ik had het verder niet over reisbureaus , maar over de individuele reizigers. Over selectief gesproken.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:50 schreef deelnemer het volgende:
[..]
[..]
Je citeert selectief. Er staat
"Het ministerie van buitenlandse zaken adviseert u niet te reizen naar de Sinai en het grensgebied met Libie."
Als je naar de details gaat, staat er duidelijk wat ze adviseren. Ze laten het dus niet over aan de reisbureau's, zoals jij suggereert.
Wat ik inmiddels begrepen heb is dat de luchtvaartmaatschappijen onderzoek moeten doen voor ze een vluchtplan indienen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 13:13 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
De NL overheid heeft hier ook boter op het hoofd, want ook zei hadden dit kunnen interpreteren en de NL luchtvaartmaatschappijen kunnen opdragen niet over Oekraine te vliegen. Verschuilen achter procedures is wel heel erg zwak van Rutte en Opstelten, wat mij betreft komen ze hier niet mee weg.
Je bent altijd een dictator voorstander?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:14 schreef IPA35 het volgende:
Poetin heeft ook de poolkappen gesmolten.
quote:Op zaterdag 10 januari 2015 23:36 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Wat vind je er dan van dat minbuza tegenwoordig bij de reisadviezen zegt dat de reizigers zelf bij de luchtbvaartmaatschappijen moeten vragen of ze over gevaarlijke gebieden vliegen? Ik vind het wel een kamervraag waard in ieder geval. In dit geval aan Koenders.
Oké, in dat geval heb je gelijk. Het is niet aan de individuele reiziger om dit te beoordelen.quote:Op zondag 11 januari 2015 04:16 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Ze hebben het over overheenvliegen, dat wil niet zggen dat je erheen gaat. Ik had het verder niet over reisbureaus , maar over de individuele reizigers. Over selectief gesproken.
Je bent denk ik in de war met een zuid Koreaans vliegtuigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:30 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Onzin. Hoogstens wat fermere taal vanuit Washington. Misschien wat striktere sancties.
Sovjets hebben eerder een Amerikaans vliegtuig neergehaald. Gebeurde ook niks dramatisch.
Vreemde opmerkingen eigenlijk... Je kunt best je vraagtekens zetten bij een verhaal zonder dat je zelf met een aangeklede theorie komt.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 10:12 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Welke logischer verklaring zie jij dan?
Dat kan. Maar vooral hard roepen dat er van de logische en onderbouwde theorieën niets klopt maar dan niet met een beter alternatief willen komen vind ik wat flauw.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:12 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Vreemde opmerkingen eigenlijk... Je kunt best je vraagtekens zetten bij een verhaal zonder dat je zelf met een aangeklede theorie komt.
Klopt, alles blijft hoe het net nu is omdat de regering(en) in Europa al agressief handelt en reageert jegens Rusland.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:56 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Hij bedoelt wat zijn de gevolgen
En dan zeg ik: Niks.
Aha, nu is Europa de agressor? Hoe kom je daar precies bij?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:15 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Klopt, alles blijft hoe het net nu is omdat de regering(en) in Europa al agressief handelt en reageert jegens Rusland.
Al zou een andere conclusie uit het rapport dreigt te komen, kan dat niet omdat je niet alles kan terugdraaien.
Juist als er iemand ondezoek moet doen is de luchtvaartmaatschappij/ Dit is echter een commercieel bedrijf en zij denken voornamelijk aan de centen. Veiligheid staat bij maatschappijen niet perse voorop,want dit is een kostenpost. Ze maken altijd een afweging tussen meerkosten en risico's.quote:Op zondag 11 januari 2015 04:16 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
[..]
Ze hebben het over overheenvliegen, dat wil niet zggen dat je erheen gaat. Ik had het verder niet over reisbureaus , maar over de individuele reizigers. Over selectief gesproken.
Nee dat denk ik ook niet. Maar het is een politiek geladen zaakje, en dan is hard bewijs wel zo prettig. Ook voor de nabestaanden.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:15 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat kan. Maar vooral hard roepen dat er van de logische en onderbouwde theorieën niets klopt maar dan niet met een beter alternatief willen komen vind ik wat flauw.
Dat vliegtuig is niet uit zichzelf ontploft lijkt me.
Er is onderhand echter wel zoveel informatie beschikbaar dat best een redelijk beeld beschikbaar is van wat heeft plaatsgevonden. Maar wat denk jij dat er gebeurd is?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:22 schreef Jibberism_ het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Maar het is een politiek geladen zaakje, en dan is hard bewijs wel zo prettig. Ook voor de nabestaanden.
Ik ben benieuwd wat AD en der Spiegel hebben in elk geval.
Een coupe initieren en een bloedbad aanrichten onder demonstranten valt bij mij wel onder de noemer agressie.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:16 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Aha, nu is Europa de agressor? Hoe kom je daar precies bij?
Mijn vermoeden was dat de rebellen hem per ongeluk uit de lucht hebben geknald. Maar ik sta open voor andere mogelijkheden, indien er overtuigend bewijs voor is (of tegen mijn vermoeden).quote:Op zondag 11 januari 2015 10:24 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Er is onderhand echter wel zoveel informatie beschikbaar dat best een redelijk beeld beschikbaar is van wat heeft plaatsgevonden. Maar wat denk jij dat er gebeurd is?
En dat heeft Europa allemaal gedaan? Welke troepen hebben we dan naar Oekraine gestuurd om dat bloedbad aan te richten?quote:Op zondag 11 januari 2015 10:33 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Een coupe initieren en een bloedbad aanrichten onder demonstranten valt bij mij wel onder de noemer agressie.
Hoe dan toch? Wat voor concrete bedreiging was er voor de bases van Rusland op De Krim? De Russen hebben daar zeer bewust de agressor uitgehangen.quote:Tevens worden er door de handelingen van de EU en de VS precedenten geschapen die rechtstreeks tot een oorlog kunnen leiden. De VS en EU huichelaars schreeuwen moord en brand over de ‘annexatie’ van de Krim door Rusland, terwijl zij willens en wetens president Poetin geen andere keus hebben gelaten.
Of is het een beetje bedroevend dat jij blind valt voor de Russiche propaganda?quote:Hun gebral over vrede en veiligheid is niet meer dan een zoethoudertje voor de EU burgers, die de oorlogszuchtige bedoelingen van de westerse politici moeten verhullen. Gezien alle ontwikkelingen de laatste tijd zouden de inwoners van de EU-lidstaten zich eens goed achter de oren moeten krabben bij de komende Europese verkiezingen, en dat kiezen voor uittreding uit de dictatoriale en agressieve EU misschien nog wel de beste oplossing is.
Het is uiterst bedroevend te moeten vaststellen dat ‘onze eigen’ westerse politici voor deze explosieve situatie verantwoordelijk moeten worden gehouden.
Tja, grotendeels betreft dat toch de trolletjes of verminderd toerekeningsvatbaren.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:18 schreef teckna het volgende:
Ik vind het toch jammer dat er steeds is geroepen 'bewijs het maar' en naarmate er meer en meer bewijs naar voren komt er alleen maar harder wordt geroepen 'ja ze hebben het misschien neergehaald, maarrrr Kiev had X moeten doen, NL had Y moeten doen' om het dan maar op die manier recht te praten. Ik kan hier wel een rant neerpennen maar het heeft toch geen nut.
Je moet wat wanneer je er langzaam achter komt dat de grote baas liegt. Een beetje dezelfde teleurstelling als bij de waffen ss ers toen ze er achter kwamen dat het toch niet zo glorieus was.quote:Op zondag 11 januari 2015 11:18 schreef teckna het volgende:
Ik vind het toch jammer dat er steeds is geroepen 'bewijs het maar' en naarmate er meer en meer bewijs naar voren komt er alleen maar harder wordt geroepen 'ja ze hebben het misschien neergehaald, maarrrr Kiev had X moeten doen, NL had Y moeten doen' om het dan maar op die manier recht te praten. Ik kan hier wel een rant neerpennen maar het heeft toch geen nut.
Bewijs.quote:Op zondag 11 januari 2015 10:33 schreef Smack10 het volgende:
Een coupe initieren en een bloedbad aanrichten onder demonstranten valt bij mij wel onder de noemer agressie.
Klopt. Mijn ervaringen:quote:Op zondag 11 januari 2015 11:18 schreef teckna het volgende:
Ik kan hier wel een rant neerpennen maar het heeft toch geen nut.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |