Kunnen ze in Frankrijk even bijkomenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef Poepz0r het volgende:
'We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn', zei ISIS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. 'Morgen zijn Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en andere landen aan de beurt.'
Dat is juist het stuitende. Ouders en de pubers zelf hebben hier een leven opgebouwd, met volop kansen en ondersteuning, en dan nog haat tegenover de overheid/bevolking die dit mogelijk heeft gemaakt. Wtf.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Al die hipstertjes van facebook lijken anders wel een relaxed leven te hebben met wat te lachen erin. Voor zover ik weet zijn het ook geen terroristen.
exact, dat zorgt voor instant radicalisering van duizenden. Dan heb je bijv. jonge arabieren die gewoon relaxed hun leven hebben en dan vanuit het niets klaar zijn om oorlog te voeren.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef Perrin het volgende:
[..]
Daarnaast is het ook niet bepaald behulpzaam 'voor het westen' als er nu dat soort domme dingen gaan gebeuren. Alle moslims in het wilde weg 'afstraffen' voor de daden van de fanatiekelingen, daar kweek je alleen maar meer fanatiekelingen mee.
Zolang hij zo denkt past hij inderdaad niet in de westerse maatschappij. De oplossing hiervoor zou ik niet weten maar ik denk wel dat het lang genoeg is geprobeerd met praten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef HighVolume het volgende:
[..]
hij is jong... net zoals het merendeel die dit soort uitspraken doet.Ze praten elkaar na.
en ook al zou hij zichzelf uitsluiten... dat houd dan ook direct in dat hij nooit meer terug in de westerse maatschappij kan ?
Dat riep Bin Laden toch al na 11 september. Die noemde nadrukkelijk Nederland, als land waar terrorisme hard op zou komen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:38 schreef StephanL het volgende:
Op CNN zeggen ze dat die banden heeft met jihadisten in Nederland.
Je ziet ook hoe de context dingen laat veranderen. Enkele dagen geleden, was 'Rot op' nog voorbehouden aan PVV'ers en Charly Hebdo een obscuur klein tijdschriftje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Knap van Aboutaleb was ook dat hij een aangenaam midden wist te vinden tussen geëmotioneerd zijn en kalm blijven. Samsom kreeg nog net geen lachstuip - zijn mediatraining lijkt geen vruchten af te werpen.
Jip, maar niet gebeurd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef empa1010 het volgende:
[..]
Dat riep Bin Laden toch al na 11 september. Die noemde nadrukkelijk Nederland, als land waar terrorisme hard op zou komen.
Daar weten ze ook wel dat het echt niet de gematigde moslims gaat helpen. Al lijkt het er niet op, volgens mij zijn die nog wel steeds in de overhand.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef agter het volgende:
Ik vind het publiek in Frankrijk nog wel 'relaxed' reageren. Geen massale onlusten, moskeeën in de brand, rassenrellen etc. Tot nu toe erg netjes!
ik zou nooit iemand kwaad doen die mij geen kwaad heeft aangedaan. Zelfs als iemand mij kwaad doet ben ik bereid hem te vergeven, maar als er grenzen worden overschreden dan veranderen mijn grenzen ook.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Oftewel ik ben een harteloze zionist en jij een hamas terrorist.
fixedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:40 schreef StephanL het volgende:
[..]
Jip, maar nog niet gebeurd.
Ik ben echt benieuwd of dit het begin is van een oorlog tegen het westen.
wat stel je voor dan ?... Het is duidelijk dat er enorm veel van dit soort knapen zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef MadameMossel het volgende:
[..]
Zolang hij zo denkt past hij inderdaad niet in de westerse maatschappij. De oplossing hiervoor zou ik niet weten maar ik denk wel dat het lang genoeg is geprobeerd met praten.
wat wil je dan, een burgeroorlog starten? rust is de meest verstandige optie voor iedereenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef agter het volgende:
Ik vind het publiek in Frankrijk nog wel 'relaxed' reageren. Geen massale onlusten, moskeeën in de brand, rassenrellen etc. Tot nu toe erg netjes!
Ik hoop dat ze zo netjes blijven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Daar weten ze ook wel dat het echt niet de gematigde moslims gaat helpen. Al lijkt het er niet op, volgens mij zijn die nog wel steeds in de overhand.
Ik gok dat er een paar extra politie-aandacht, cq een bezoekje gaan krijgen binnenkortquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:11 schreef Sunri5e het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beschaving. Exact de reden waarom we "hier" relatief lekker leven en men zich in andere oorden om het minste om de oren vliegt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:39 schreef agter het volgende:
Het verheerlijken van ideeen waaruit daadwerkelijke terroristische aanslagen volgen met onschuldige doden als gevolg lijkt mij niet vallen onder 'maar' de noemer aanstootgevend. Dat lijken me meer uitspraken waar op zeker aangifte om gedaan mag worden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:34 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Rechters vallen ook onder de heersende elite.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met de scheiding der machten. Maar het is ontzettend naïef om te denken dat we momenteel een hoogtepunt in onze morele ontwikkeling hebben bereikt en dat we de parameters kunnen vaststellen waarbinnen 'geoorloofde' ideeën vallen. Zoals ik al zei: vrouwenkiesrecht, homohuwelijk. Hoe zouden rechters daar vroeger over hebben geoordeeld, denk je?
Je hebt mensen nodig die zich aan de heersende ideeën durven onttrekken, die rare dingen durven zeggen en daarmee vooruitgang mogelijk maken. Ja, dat betekent dat je het idioten ook toelaat om aanstootgevende dingen te zeggen. Zoals Teeuwen zegt: daar ontwikkel je een schild tegen en dat heet volwassen worden.
Zo zien ze het zelf niet. Praat je met hen, dan zitten velen van hen barstensvol slachtofferrolretoriek. Het zijn steevast de anderen die het hun onmogelijk maken om een succesvol bestaan op te bouwen. De leerkracht heeft bijvoorbeeld de pik op hen, stageplekken willen hen niet aannemen. Het probleem bij zichzelf zoeken, wordt nauwelijks gedaan.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:38 schreef havanagila het volgende:
[..]
Dat is juist het stuitende. Ouders en de pubers zelf hebben hier een leven opgebouwd, met volop kansen en ondersteuning, en dan nog haat tegenover de overheid/bevolking die dit mogelijk heeft gemaakt. Wtf.
Laten we het wel hopen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gok dat er een paar extra politie-aandacht, cq een bezoekje gaan krijgen binnenkort
Ik hoop dat iedereen zo netjes blijft, zo netjes als dat je hard moet zijn tegen de extremisten. Incl die mafklappers die het goedpraten en begrip voor opbrengen.quote:
Ik hoop daar zo op he.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:41 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik gok dat er een paar extra politie-aandacht, cq een bezoekje gaan krijgen binnenkort
Kijk eens naar de video, waarschijnlijk waren dat niet al te lang geleden knapen precies zoals hij. Succes met praten hè. Liever jij dan ik.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef HighVolume het volgende:
[..]
waarom kotsen op deze knaap en hem niet gewoon proberen te laten inzien dat dit onzin is wat hij zegt ?
Door het uit sluiten van dit soort knapen kweek je dit soort terroristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |