abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_148521590
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef Proximo het volgende:

[..]

Want er is de afgelopen 10-15 jaar absoluut geen sprake van oplopende spanningen, aangejaagd door aanslagen en met de komst van internet de mogelijkheid om álle meningen te zien.
Spanningen tussen randgroepen zul je altijd houden. Wil niet zeggen dat de grote meerderheid van Nederlanders vatbaar is voor escalatie.
pi_148521591
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef HighVolume het volgende:

[..]

waarom kotsen op deze knaap en hem niet gewoon proberen te laten inzien dat dit onzin is wat hij zegt ?

Door het uit sluiten van dit soort knapen kweek je dit soort terroristen.
Hij sluit zichzelf uit.
pi_148521598
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Ceberut het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we rechters die daar uiteindelijk over gaan.
Rechters vallen ook onder de heersende elite.

Begrijp me niet verkeerd, ik ben blij met de scheiding der machten. Maar het is ontzettend naïef om te denken dat we momenteel een hoogtepunt in onze morele ontwikkeling hebben bereikt en dat we de parameters kunnen vaststellen waarbinnen 'geoorloofde' ideeën vallen. Zoals ik al zei: vrouwenkiesrecht, homohuwelijk. Hoe zouden rechters daar vroeger over hebben geoordeeld, denk je?

Je hebt mensen nodig die zich aan de heersende ideeën durven onttrekken, die rare dingen durven zeggen en daarmee vooruitgang mogelijk maken. Ja, dat betekent dat je het idioten ook toelaat om aanstootgevende dingen te zeggen. Zoals Teeuwen zegt: daar ontwikkel je een schild tegen en dat heet volwassen worden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_148521604
quote:
14s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:29 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]

Ja, daar heeft België geluk mee, al die kansenkanjers.

http://www.prochan.com/embed?f=10c_1370204952
In zulk soort filmpjes roepen ze ook altijd Allah enzo. Het zijn altijd moslims die dit doen. Ik heb nog nooit zo'n filmpje gezien met Christenen of Joden.
Rossoneri siamo noi.
pi_148521605
quote:

[..]

waarom kotsen op deze knaap en hem niet gewoon proberen te laten inzien dat dit onzin is wat hij zegt ?

Door het uit sluiten van dit soort knapen kweek je dit soort terroristen.
Dus jij hebt de illusie dat deze haters voor rede en redelijkheid vatbaar zouden zijn ??
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_148521630
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:34 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

In zulk soort filmpjes roepen ze ook altijd Allah enzo. Het zijn altijd moslims die dit doen. Ik heb nog nooit zo'n filmpje gezien met Christenen of Joden.
Nee, Christenen hebben filmpjes waar ze minderjarigen bespelen en verkrachten en joden hebben het te druk met palestijnen uitroeien.
pi_148521638
Ben ik de enige die het komisch vind dat Islam gebash.. terwijl de enige politici die gisteren een normale reactie kon geven een Moslim was..?

pi_148521641
quote:
Ik zie nergens in dat artikel staan dat random fokkers gevaarlijk zijn.
pi_148521647
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

We zullen zien.
Dat werd tien jaar geleden ook al geroepen. Burgeroorlogen werden voorspeld in de nabije toekomst. Toen was het niet reëel, nu is het niet reëel.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:35:42 #135
405257 Fred0w
Life is Music
pi_148521655
''De 27-jarige man die door de broers Kouachi 'gegijzeld' werd, bleek uiteindelijk niet in handen van de terroristen te zijn. Hij verstopte zich al die tijd in een doos ergens in de drukkerij van Dammartin-en-Goële. Volgens een journalist van Le Figaro wisten de gijzelnemers niet dat de man zich in het gebouw bevond. ''
http://www.hln.be/hln/nl/(...)ia-de-telefoon.dhtml
pi_148521666
quote:
1s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef MadameMossel het volgende:

[..]

Hij sluit zichzelf uit.
hij is jong... net zoals het merendeel die dit soort uitspraken doet.Ze praten elkaar na.

en ook al zou hij zichzelf uitsluiten... dat houd dan ook direct in dat hij nooit meer terug in de westerse maatschappij kan ?
nee echt niet !
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:36:04 #137
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_148521672
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

En als je dan bij de bron leest staat daar weer een oproep om de "vuilte uit te roeien".
https://www.facebook.com/vangriekentom/posts/799807723423924

Zo langzamerhand weet ik het niet meer of dat hele internet waarop mensen al hun meningen maar uiten wel goed is voor de beschaving.
Echt wel. Want deze domme maar misschien gewelddadige mensen worden op deze manier wel zichtbaar (voor de rest) :)
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_148521673
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Nee, Christenen hebben filmpjes waar ze minderjarigen bespelen en verkrachten en joden hebben het te druk met palestijnen uitroeien.
Palestijnen doen het anders net zo goed terug.
Rossoneri siamo noi.
pi_148521683
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef Ferbo het volgende:
Ben ik de enige die het komisch vind dat Islam gebash.. terwijl de enige politici die gisteren een normale reactie kon geven een Moslim was..?

Knap van Aboutaleb was ook dat hij een aangenaam midden wist te vinden tussen geëmotioneerd zijn en kalm blijven. Samsom kreeg nog net geen lachstuip - zijn mediatraining lijkt geen vruchten af te werpen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_148521691
'We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn', zei ISIS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. 'Morgen zijn Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en andere landen aan de beurt.'
pi_148521692
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Het verschil tussen de twee is dat de terroristen vaak niets te verliezen hebben terwijl die mensen die moskeeen willen afbranden al bang zijn om een strafblad te krijgen.
Al die hipstertjes van facebook lijken anders wel een relaxed leven te hebben met wat te lachen erin. Voor zover ik weet zijn het ook geen terroristen.
pi_148521693
Volgende week het vreemdelingenlegioen naar Jemen?
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:36:50 #143
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_148521697
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

Het verschil tussen de twee is dat de terroristen vaak niets te verliezen hebben terwijl die mensen die moskeeen willen afbranden al bang zijn om een strafblad te krijgen.
Daarnaast is het ook niet bepaald behulpzaam 'voor het westen' als er nu dat soort domme dingen gaan gebeuren. Alle moslims in het wilde weg 'afstraffen' voor de daden van de fanatiekelingen, daar kweek je alleen maar meer fanatiekelingen mee.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_148521711
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:34 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Dus jij hebt de illusie dat deze haters voor rede en redelijkheid vatbaar zouden zijn ??
uh... ja ... ik heb vroeger op pim gestemd... Nu ouder en wijzer geworden stem ik uiteraard links.
nee echt niet !
pi_148521712
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef ForzaMilan het volgende:

[..]

Palestijnen doen het anders net zo goed terug.
natuurlijk doen ze het terug, ik zou ook iets terugdoen
pi_148521722
quote:

[..]

Wat jij hier schrijft is de grootste onzin. Maar hoe kunnen we dat jou laten inzien?
pi_148521743
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:

[..]

natuurlijk doen ze het terug, ik zou ook iets terugdoen
Oftewel ik ben een harteloze zionist en jij een hamas terrorist.
Rossoneri siamo noi.
  vrijdag 9 januari 2015 @ 20:37:55 #148
168739 Red_85
'echt wel'
pi_148521744
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef Ferbo het volgende:

Was ook de enige die gister is zinnigs te melden had inderdaad. Tot nu toe zelfs ook nog.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_148521749
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Wat jij hier schrijft is de grootste onzin. Maar hoe kunnen we dat jou laten inzien?
prima henk.
nee echt niet !
pi_148521759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Al die hipstertjes van facebook lijken anders wel een relaxed leven te hebben met wat te lachen erin. Voor zover ik weet zijn het ook geen terroristen.
radicalisering gebeurt supersnel, die jongeren zijn allemaal gewend dure kleding te dragen, zelfs goede moslims dragen vaak nog dure kleding. dat zegt dus niet zoveel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')