Spanningen tussen randgroepen zul je altijd houden. Wil niet zeggen dat de grote meerderheid van Nederlanders vatbaar is voor escalatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:30 schreef Proximo het volgende:
[..]
Want er is de afgelopen 10-15 jaar absoluut geen sprake van oplopende spanningen, aangejaagd door aanslagen en met de komst van internet de mogelijkheid om álle meningen te zien.
Hij sluit zichzelf uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef HighVolume het volgende:
[..]
waarom kotsen op deze knaap en hem niet gewoon proberen te laten inzien dat dit onzin is wat hij zegt ?
Door het uit sluiten van dit soort knapen kweek je dit soort terroristen.
Rechters vallen ook onder de heersende elite.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:28 schreef Ceberut het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we rechters die daar uiteindelijk over gaan.
In zulk soort filmpjes roepen ze ook altijd Allah enzo. Het zijn altijd moslims die dit doen. Ik heb nog nooit zo'n filmpje gezien met Christenen of Joden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:29 schreef NotYou het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, daar heeft België geluk mee, al die kansenkanjers.
http://www.prochan.com/embed?f=10c_1370204952
Dus jij hebt de illusie dat deze haters voor rede en redelijkheid vatbaar zouden zijn ??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef HighVolume het volgende:
[..]
waarom kotsen op deze knaap en hem niet gewoon proberen te laten inzien dat dit onzin is wat hij zegt ?
Door het uit sluiten van dit soort knapen kweek je dit soort terroristen.
Nee, Christenen hebben filmpjes waar ze minderjarigen bespelen en verkrachten en joden hebben het te druk met palestijnen uitroeien.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:34 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
In zulk soort filmpjes roepen ze ook altijd Allah enzo. Het zijn altijd moslims die dit doen. Ik heb nog nooit zo'n filmpje gezien met Christenen of Joden.
Ik zie nergens in dat artikel staan dat random fokkers gevaarlijk zijn.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef Proximo het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)eter_in_kaart__.html
Wel degelijk
Dat werd tien jaar geleden ook al geroepen. Burgeroorlogen werden voorspeld in de nabije toekomst. Toen was het niet reëel, nu is het niet reëel.quote:
hij is jong... net zoals het merendeel die dit soort uitspraken doet.Ze praten elkaar na.quote:
Echt wel. Want deze domme maar misschien gewelddadige mensen worden op deze manier wel zichtbaar (voor de rest)quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:33 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
En als je dan bij de bron leest staat daar weer een oproep om de "vuilte uit te roeien".
https://www.facebook.com/vangriekentom/posts/799807723423924
Zo langzamerhand weet ik het niet meer of dat hele internet waarop mensen al hun meningen maar uiten wel goed is voor de beschaving.
Palestijnen doen het anders net zo goed terug.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Nee, Christenen hebben filmpjes waar ze minderjarigen bespelen en verkrachten en joden hebben het te druk met palestijnen uitroeien.
Knap van Aboutaleb was ook dat hij een aangenaam midden wist te vinden tussen geëmotioneerd zijn en kalm blijven. Samsom kreeg nog net geen lachstuip - zijn mediatraining lijkt geen vruchten af te werpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef Ferbo het volgende:
Ben ik de enige die het komisch vind dat Islam gebash.. terwijl de enige politici die gisteren een normale reactie kon geven een Moslim was..?
Al die hipstertjes van facebook lijken anders wel een relaxed leven te hebben met wat te lachen erin. Voor zover ik weet zijn het ook geen terroristen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het verschil tussen de twee is dat de terroristen vaak niets te verliezen hebben terwijl die mensen die moskeeen willen afbranden al bang zijn om een strafblad te krijgen.
Daarnaast is het ook niet bepaald behulpzaam 'voor het westen' als er nu dat soort domme dingen gaan gebeuren. Alle moslims in het wilde weg 'afstraffen' voor de daden van de fanatiekelingen, daar kweek je alleen maar meer fanatiekelingen mee.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Het verschil tussen de twee is dat de terroristen vaak niets te verliezen hebben terwijl die mensen die moskeeen willen afbranden al bang zijn om een strafblad te krijgen.
uh... ja ... ik heb vroeger op pim gestemd... Nu ouder en wijzer geworden stem ik uiteraard links.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:34 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Dus jij hebt de illusie dat deze haters voor rede en redelijkheid vatbaar zouden zijn ??
natuurlijk doen ze het terug, ik zou ook iets terugdoenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Palestijnen doen het anders net zo goed terug.
Wat jij hier schrijft is de grootste onzin. Maar hoe kunnen we dat jou laten inzien?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:32 schreef HighVolume het volgende:
[..]
Oftewel ik ben een harteloze zionist en jij een hamas terrorist.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
natuurlijk doen ze het terug, ik zou ook iets terugdoen
Was ook de enige die gister is zinnigs te melden had inderdaad. Tot nu toe zelfs ook nog.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:35 schreef Ferbo het volgende:
Ben ik de enige die het komisch vind dat Islam gebash.. terwijl de enige politici die gisteren een normale reactie kon geven een Moslim was..?
prima henk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:37 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Wat jij hier schrijft is de grootste onzin. Maar hoe kunnen we dat jou laten inzien?
radicalisering gebeurt supersnel, die jongeren zijn allemaal gewend dure kleding te dragen, zelfs goede moslims dragen vaak nog dure kleding. dat zegt dus niet zoveelquote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Al die hipstertjes van facebook lijken anders wel een relaxed leven te hebben met wat te lachen erin. Voor zover ik weet zijn het ook geen terroristen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |