quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boezem ook
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Goeie boezem toch?quote:
Nou en?quote:
Ja, maar daar ben ik dan jaloers op. Zo'n jurk kan ik nooit aanquote:
Ah, zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik dan jaloers op. Zo'n jurk kan ik nooit aan
Dank jequote:
Aan kan altijd ja, maar het staat een stuk minder goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
En dank je. En tuurlijk kun jij dat aan.
Ik heb liever weekendtieten.quote:
Klopt, maar waarom beperken tot één stel tieten als er zoveel meer zijn?quote:
Ben niet zo van de actie, want niet boeiend en duurt vaak te lang. Maar hier was t verhaal dan weet te langdradig ofzo. Weet niet. Klopte niet helemaalquote:
Ik had meer gevechten er in willen zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben niet zo van de actie, want niet boeiend en duurt vaak te lang. Maar hier was t verhaal dan weet te langdradig ofzo. Weet niet. Klopte niet helemaal
Die vind ik altijd zo langdradig, net als achtervolgingen en dergelijke. Na 10 seconden snap ik t wel en kunnen we weer verderquote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had meer gevechten er in willen zien.
Ja dan kan de film in een kwartier klaar zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo langdradig, net als achtervolgingen en dergelijke. Na 10 seconden snap ik t wel en kunnen we weer verder
Geen last van eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef CherryLips het volgende:
De camera had ook wel langer dan drie seconden stil mogen staan. Ik wist soms niet meer wat er allemaal gebeurde.
Moet je de ondertiteling lezenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef CherryLips het volgende:
De camera had ook wel langer dan drie seconden stil mogen staan. Ik wist soms niet meer wat er allemaal gebeurde.
Lol.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, yesterday is blijkbaar drie dagen geleden.
Dat komt door je leeftijd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Dat valt nog allemaal best te overzien!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog maar 40 jaar tot je met pensioen mag.
Hoeveel bier is dat?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt nog allemaal best te overzien!.
Dat is nou weer niet te overzien denk ikquote:
Check.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou weer niet te overzien denk ik.
Oh, iets waar ik eens over heb gelezen in een geschiedenisboekquote:
Een geschiedenis wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, iets waar ik eens over heb gelezen in een geschiedenisboek
Stapel faxenquote:
Je klassiekers niet kennenquote:
Dat is bij Heatwave wel iets korter hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog maar 40 jaar tot je met pensioen mag.
Fax is geen klassieker maar een gedrochtquote:
Ook weer zoquote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is bij Heatwave wel iets korter hoor
Echt niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is bij Heatwave wel iets korter hoor
Ook voor dergelijke afwijkingen is plek in R&Pquote:Op maandag 12 januari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Niet dat het iemand boeit verder, dat weet ik ook wel.
Ach, als het leuk vinden van een nieuwe PC een afwijking is kan ik er mee levenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook voor dergelijke afwijkingen is plek in R&P
Mijn iMac komt vandaag.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het leuk vinden van een nieuwe PC een afwijking is kan ik er mee leven.
Ach, het is tegenwoordig niet eens echt meer een hobby, dan had ik hem zelf wel gebouwd zoals vroeger. Maar zo'n beest krijgen en dan nog een beetje pimpen met slim tweedehands meuk kopen vind ik nog wel leuk om te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Fijn om te zien hoe iemand op kan gaan in z'n hobby.
Ook fijn, maar daar heb je flink voor moeten dokkenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iMac komt vandaag.![]()
Hopelijk pas na 13:00 want stomme overleggen enzo dus kan niet eerder naar huis.
Deze moet weer 5 jaar mee kunnen. Vind ik. Hopelijk vindt de iMac dat ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook fijn, maar daar heb je flink voor moeten dokken.
Ik ben nu voor een SSD, die ik nog had, 15 euro aanverloopkabels en 1 GTX 770 van 100 euro klaar.
Oh, dat lukt wel denk ikquote:Op maandag 12 januari 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze moet weer 5 jaar mee kunnen. Vind ik. Hopelijk vindt de iMac dat ook.
Ligt een beetje aan het model, maar alleen de laatste zijn lastig om zelf te doen, alles ervoor is gewoon open schroeven en vervangen, evt een caddy er bij kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moet mijn disk nog vervangen in mijn iMac. Die is keihard kapot gegaan. Verder is het ding nog goed, dus even inlezen hoe te vervangen en er een SSD in zetten.
Volgens mij moet ik van deze de glasplaat van het scherm er af halen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het model, maar alleen de laatste zijn lastig om zelf te doen, alles ervoor is gewoon open schroeven en vervangen, evt een caddy er bij kopen.
Dat zou kunnen idd, zo bekend ben ik niet met de hardware van de iMac meer. Maar desnoods laat je het doen natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik van deze de glasplaat van het scherm er af halen.
Die heb ik nog in de berging staan :quote:Op maandag 12 januari 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vroeger zo'n blije gekleurde iMac
Ja tofquote:Op maandag 12 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de berging staan :
[ afbeelding ]
Nee, qua computer is het niets meer waard, maar het blijft een leuk dingquote:Op maandag 12 januari 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tofal kun je er tegenwoordig niet meer zoveel mee geloof ik. Ombouwen tot aquarium.
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de berging staan :
[ afbeelding ]
Die heb ik niet meerquote:
Nou ja, zoveel meuk hebben ze nou ook weer niet gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet even niet meer wat wat is in de Apple wereld
Het is magisch over?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
O, blijkbaar moest ik m'n zwager vandaag naar het ziekenhuis brengen en krijg net een sms dat dat nie meer hoeft. Maar ik wist sowieso van niks
Ik haalde de MacBooks en iBooks even door elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel meuk hebben ze nou ook weer niet gemaakt.
Lekkere communicatie weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
O, blijkbaar moest ik m'n zwager vandaag naar het ziekenhuis brengen en krijg net een sms dat dat nie meer hoeft. Maar ik wist sowieso van niks
Niet kunnen rijden heeft zijn voordelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen naar hem toe. Niemand wil dat hij bij mij in de auto stapt
iBooks zijn ze idd al een tijdje meegestopt, dat zijn nu ook Macbooksquote:Op maandag 12 januari 2015 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haalde de MacBooks en iBooks even door elkaar.
Ik zat eraan te denken zoiets tweedehands voor m'n vader te kopen. Hij heeft z'n laptop zo ontzettend de vernieling in geholpen en hij heeft een enorme hekel aan die apparaten, maar hij heeft het eigenlijk wel nodig voor administratie en foto's opslaan en branden.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iBooks zijn ze idd al een tijdje meegestopt, dat zijn nu ook Macbooks.
Het zijn wel leuke, kleine 12 inch laptops, maar ze zijn wel heel erg traag allemaal nu.
Zo'n iBook moet je echt niet doen hoor, die zijn zo enorm verouderd, je kan er echt bijna niets meer mee. Je moet MINSTENS een Intel mac hebben, en zelfs de eerste modellen daarvan zijn niet echt meer vooruit te rammen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken zoiets tweedehands voor m'n vader te kopen. Hij heeft z'n laptop zo ontzettend de vernieling in geholpen en hij heeft een enorme hekel aan die apparaten, maar hij heeft het eigenlijk wel nodig voor administratie en foto's opslaan en branden.
Nee, dat is zo'n G4 met 1GB ram en OS X 10.4 nietquote:Op maandag 12 januari 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, alles is een verbetering bij z'n huidige laptop met dertig virussen en Windows XP
Wel! Immers: geen Windows.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n G4 met 1GB ram en OS X 10.4 niet.
Nee Q, neequote:
Dat, of koop een wat recentere Intel Macbook. Die zijn er nog genoeg en kun je nog wel up 2 date houden. Die G4/G5 dingen zijn echt verouderd.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, alles is een verbetering bij z'n huidige laptop met dertig virussen en Windows XP
Dus eigenlijk wil jij een andere laptop maar moet je vader hem betalen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Meer omdat ik dacht dat een Apple wat intuitiever werkt en iets minder aan te verkloten valt
En zodat ik er ook mee kan klooien
Neuh, hij heeft hem nodig zodat hij niet steeds loopt te kloten met de laptop van mij of m'n zus om bijvoorbeeld z'n urenadministratie of belastingaangifte te doen, of om z'n foto's op te slaan. Maar Windows is niets voor hem vrees ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil jij een andere laptop maar moet je vader hem betalen.
Ook al is dat zo, dan nog moet je niet met spullen van 10 jaar oud aankomenquote:Op maandag 12 januari 2015 11:49 schreef CherryLips het volgende:
Meer omdat ik dacht dat een Apple wat intuitiever werkt en iets minder aan te verkloten valt
En zodat ik er ook mee kan klooien
Ook een idee idd, maar dan verlies je de draagbaarheid.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:31 schreef Anthraxx het volgende:
Of een Mac Mini. Nieuwe computer, de helft van de prijs van een laptop. En het werkt (tm).
Hij kon bij XP alleen Word en Excel openen zeg maar. Ik had een sjabloon voor hem gemaakt in Excel met de formules erin, dat was het. De printer had al na een jaar de geest gegeven en dat was nog voordat ik kon uitleggen hoe hij foto's kon scannen. Ik ben een ramp met pc's maar hierbij vergeleken ben ik echt briljantquote:Op maandag 12 januari 2015 12:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook een idee idd, maar dan verlies je de draagbaarheid.
Maar het is wel even een leercurve van Win XP naar OS X ook natuurlijk.
Je kan met OS X alles scripten, dus jij doet een bepaalde handeling 1 keer en die wordt dan stap voor stap "opgenomen" zodat je vader dan alleen maar op een link (ik noem iets) "Tekstverwerken" hoeft te klikken en OS X voert dan alle stappen uit die jij hebt opgenomen.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:36 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij kon bij XP alleen Word en Excel openen zeg maar. Ik had een sjabloon voor hem gemaakt in Excel met de formules erin, dat was het. De printer had al na een jaar de geest gegeven en dat was nog voordat ik kon uitleggen hoe hij foto's kon scannen. Ik ben een ramp met pc's maar hierbij vergeleken ben ik echt briljantEn het stomme is dus dat m'n vader vroeger enorm van de gadgets enzo was, maar sinds alles nu digitaal is, is de lol er voor hem af. Hij was vroeger een hobbyfotograaf, maar nu alles digitaal is, maakt hij minder foto's omdat hij dat apparaat niet snapt en de foto's niet op de pc krijgt, ook al heb ik elke stap voor hem uitgeschreven. Of qua beeld en muziek: hij was altijd heel actief met televisies en speakers en versterkers en equalizers, zo zonde dat hij er nu helemaal 'uit' is
M'n zwager heeft het er vast een keer over gehad, dat is echt zo'n Jehova wat dat betreft. Het stomme is dus wel dat m'n vader de eerste was met een iPod touch, en toen iedereen zag wat voor leuk ding dat was, we gaandeweg allemaal aan de iPhone gingenquote:Op maandag 12 januari 2015 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Je kan met OS X alles scripten, dus jij doet een bepaalde handeling 1 keer en die wordt dan stap voor stap "opgenomen" zodat je vader dan alleen maar op een link (ik noem iets) "Tekstverwerken" hoeft te klikken en OS X voert dan alle stappen uit die jij hebt opgenomen.
Automator heet dat.
Daar is echt niets mis mee hoor. Echt niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager heeft het er vast een keer over gehad, dat is echt zo'n Jehova wat dat betreft. Het stomme is dus wel dat m'n vader de eerste was met een iPod touch, en toen iedereen zag wat voor leuk ding dat was, we gaandeweg allemaal aan de iPhone gingen
iPhone.quote:Op maandag 12 januari 2015 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zwager heeft het er vast een keer over gehad, dat is echt zo'n Jehova wat dat betreft. Het stomme is dus wel dat m'n vader de eerste was met een iPod touch, en toen iedereen zag wat voor leuk ding dat was, we gaandeweg allemaal aan de iPhone gingen
Daarom laat ik alles altijd naar mijn werk komen, daar ben ik nl zo'n beetje altijdquote:Op maandag 12 januari 2015 12:53 schreef Q. het volgende:
[..]
iPhone.![]()
UPS meneer is natuurlijk langs geweest toen ik op kantoor zat.Morgen weer, zal ie wel s middags komen als ik ook weer op kantoor zit.
Maar dan wordt ie onderweg naar huis drie keer beroofd, dat schiet niet op.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom laat ik alles altijd naar mijn werk komen, daar ben ik nl zo'n beetje altijd.
Keiharde struggles in Udorpquote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt ie onderweg naar huis drie keer beroofd, dat schiet niet op.
quote:Op maandag 12 januari 2015 13:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Keiharde struggles in Udorpghetto.
Geen zin om zo'n groot ding mee te zeulen op de fiets, laat ik gegarandeerd vallen.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Daarom laat ik alles altijd naar mijn werk komen, daar ben ik nl zo'n beetje altijd.
Dat zeg ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar dan wordt ie onderweg naar huis drie keer beroofd, dat schiet niet op.
Ja ok, een iMac is wat lastiger, maar dan laat ik me wel even naar huis brengenquote:Op maandag 12 januari 2015 13:43 schreef Q. het volgende:
[..]
Geen zin om zo'n groot ding mee te zeulen op de fiets, laat ik gegarandeerd vallen.
Facebookchat, meer niet eigenlijk. Het is dat of whatsapp mobiel.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Chatten jullie nog wel eens? En waar doe je dat dan mee?
Facebook. Of Whatsapp.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:49 schreef MissMSX het volgende:
Chatten jullie nog wel eens? En waar doe je dat dan mee?
Tuurlijk is dat chatten, niet altijd, soms is het idd een soort SMS, maar soms zit je ook hele verhalen te tikken.quote:Op maandag 12 januari 2015 13:57 schreef MissMSX het volgende:
En whatsapp is toch geen chatten zeg
* MissMSX zich oud voelt
Ik krijg al RSI als ik eraan denkquote:Op maandag 12 januari 2015 13:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tuurlijk is dat chatten, niet altijd, soms is het idd een soort SMS, maar soms zit je ook hele verhalen te tikken.
Ik ben er ook geen fan vanquote:
Maar ook dan moet je al eerst vrienden zijn. Waar is de anonieme chat gebleven?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:05 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er ook geen fan van. Daarom dus Facebook, want op de PC/Laptop met echt keyboard.
9gag chatquote:Op maandag 12 januari 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ook dan moet je al eerst vrienden zijn. Waar is de anonieme chat gebleven?
In 1997.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar ook dan moet je al eerst vrienden zijn. Waar is de anonieme chat gebleven?
ICQ/MSN kon dus prima met bekenden, maar ook anoniem.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:31 schreef HeatWave het volgende:
Deed het vroeger ook niet zovaak eigenlijk, ja heel in het begin nachten op IRC oid, maar daarna snel ICQ en MSN, dus met bekenden...
Wat was daar te doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 14:33 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nachten doorgehaald op Tripod/Lycos en vriendin van me, die daar ook zat, heeft daar haar huidige man leren kennen.
Er zijn natuurlijk zat anonieme chatdingen tegenwoordig, maar ik gebruik ze eigenlijk niet meer. Het spannende van onbekenden via internet ontmoeten is er ook wel een beetje vanaf.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ICQ/MSN kon dus prima met bekenden, maar ook anoniem.
[..]
Wat was daar te doen?
Anoniemer ook vooralquote:
Nou ja, er was niks. Je zat met een groep van 20 mensen te ouwehoeren, alles door elkaar heen. Sommigen keerden steeds terug, anderen niet, en er kwamen meets. Zoals de SC dusquote:Op maandag 12 januari 2015 14:42 schreef MissMSX het volgende:
[..]
ICQ/MSN kon dus prima met bekenden, maar ook anoniem.
[..]
Wat was daar te doen?
Dan kun je beter hier zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou ja, er was niks. Je zat met een groep van 20 mensen te ouwehoeren, alles door elkaar heen. Sommigen keerden steeds terug, anderen niet, en er kwamen meets. Zoals de SC dus
Da's best veelquote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Knut het volgende:
http://irc.fok.nl/ #fok bestaat nog steeds. Zitten nu ook 71 man in zie ik.
Dat kan ik niet meer aan op mijn leeftijd.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:45 schreef Knut het volgende:
http://irc.fok.nl/ #fok bestaat nog steeds. Zitten nu ook 71 man in zie ik.
Ik weet ook niet meer hoe er een eind aan is gekomen, eigenlijk. En toen kwam ik op Fokquote:
En nu zit je vast...quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe er een eind aan is gekomen, eigenlijk. En toen kwam ik op Fok
Het mooiste moment van je leven.quote:Op maandag 12 januari 2015 14:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer hoe er een eind aan is gekomen, eigenlijk. En toen kwam ik op Fok
quote:Global [Logon News - Nov 30 2011] Welkom op de IRC-servers van Tweakers.net en Fok!
14:45 *** Fokker_7532 komt binnen in #fok
Welkom in #fok | 2015 wordt JOUW jaar | YOLO
Onderwerp geplaats door Dubbeldrank op Sun Jan 11 2015 00:00:27 GMT+0100 (West-Europa (standaardtijd))
14:45 ChanServ [#fok] Welkom in het chatkanaal van FOK!. Onze regels zijn simpel: doe normaal, dan doen wij het ook!
14:46 Fokker_7532 Druk hier
14:46 Milena altijd
14:47 Bad channel key for #dev
14:47 nomadz altijd
14:49 No such channel tweakers
14:50 --- Jazzy is terug
14:50 Jazzy Hai allemaal!
14:50 Jazzy !koffie nomadz
14:50 digibot schenkt een kopje koffie in voor nomadz
Kun je beter hier zitten jaquote:
Jullie ken ik ten minstequote:Op maandag 12 januari 2015 14:57 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier gaat het nog eens ergens over. Zoals Apple. Of tieten.
Oh kats, dat kanaal heb ik ook ooit nog in gepostquote:
Ik in 1991 ook nog eens ofzo.quote:Op maandag 12 januari 2015 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kats, dat kanaal heb ik ook ooit nog in gepost.
Je bent gewoon jonger dan Back to the Futurequote:Op maandag 12 januari 2015 15:23 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Wat is er mis met 4 geweest zijn in 1991? [ afbeelding ]
is dat een boek?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent gewoon jonger dan Back to the Future
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Whelp/
Ik ga een maand naar Singapore
Vertrek zondag al....
Doei
Wauw, wat ga je doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Whelp/
Vertrek zondag al....
Doei
quote:Op maandag 12 januari 2015 15:51 schreef Ang3l het volgende:
Whelp/
Vertrek zondag al....
Doei
quote:Op maandag 12 januari 2015 16:22 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Vroeger was het beter. En drukker. En leuker. En gezelliger. En toffere mensen.
Ja, je bent niet echt een jong mokkel meer te noemen neequote:
Nee, echt niet meer. Bijna een oud wijf.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, je bent niet echt een jong mokkel meer te noemen nee
Wij zijn al bijna onze reincarnatiesquote:Op maandag 12 januari 2015 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In haar ogen zijn wij bijna dood.
Bel me als het zover isquote:Op maandag 12 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn al bijna onze reincarnaties.
Dat is wel suf. Ga je dood, denk je eindelijk van Fok! weg te kunnen, reïncarneer je als verstokte Fok!user.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wij zijn al bijna onze reincarnaties.
Ja. Ook oud ben ik nog een lekker wijf.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:39 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Maar dan ben jij bejaard. Denk jij dat ik op een stokoud mokkel zit te wachten dan?
GILF.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Ook oud ben ik nog een lekker wijf.
Zo voel ik me af en toe wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 16:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
In haar ogen zijn wij bijna dood.
Werken. Hard. Dus het zal niet veel sight seeing zijn.quote:
Wat moet je daar zo lang doen wat je hier in NL niet kunt doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Werken. Hard. Dus het zal niet veel sight seeing zijn.
Nou ben ik er al eens 2 weken geweest en is t maar 1 stad het hele land, dus dat heb je redelijk "snel gezien".
Ik weet pas sinds een week dat ik terug ga naar Nederlandquote:Op maandag 12 januari 2015 18:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
had je dat niet 2 weken geleden al moeten doen?
Ik heb ergens opgepikt dat het een verplichte verzekering isquote:Op maandag 12 januari 2015 19:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nergens goed voor, gewoon niet ziek worden. Opgelost!
Niets moet. De vraag is welke consequenties je liever hebtquote:Op maandag 12 januari 2015 19:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ergens opgepikt dat het een verplichte verzekering is.
Ik sluit wel gewoon een zorgverzekering afquote:Op maandag 12 januari 2015 19:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Niets moet. De vraag is welke consequenties je liever hebt
Taken van mensen overnemen en in NL weer inleren. En da's toch makkelijker als je er naast zit dan met conf calls en mail en zo.quote:Op maandag 12 januari 2015 18:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wat moet je daar zo lang doen wat je hier in NL niet kunt doen?
Nee die heb ik de vorige keer niet gedaanquote:Singapore Sling in The Raffles al gedaan?
Of een telefoontje. "Sorry mevrouw, maar...."quote:
Jengaquote:
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of een telefoontje. "Sorry mevrouw, maar...."
Ah ja, dat kan ik me voorstellen jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 09:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Taken van mensen overnemen en in NL weer inleren. En da's toch makkelijker als je er naast zit dan met conf calls en mail en zo.
[..]
Klopt. Ik vond het wel meevallen, maar het hoort er toch wel een beetje bijquote:Nee die heb ik de vorige keer niet gedaan
Is t een aanrader? Dat is dat hotel toch, waar t ontstaan is?
Nog andere tips?
Het klopt wel met iphones.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
DIG / Maakt Micosoft computers expres trager bij uitkomst nieuwe versie?
Kill it before it lays eggs.
Ik heb de vorige keer ook al t een en ander gezien.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ah ja, dat kan ik me voorstellen ja
[..]
Klopt. Ik vond het wel meevallen, maar het hoort er toch wel een beetje bij
Verder kun je het denk ik beter aan de locals vragen. Ik heb helaas geen verborgen pareltjes voor je als tip.
Want daar kom je als westerling toch voor?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer ook al t een en ander gezien.
Alleen als je t locals vraagt krijg je alleen shopping malls en food courts aangewezen
Dat. En niet allen westerlingen hoor, want bv de dames uit Hong Kong gingen ook alleen maar naar shopping malls en food courts. Die 2 dingen staan extreem hoog aangeschreven in Singapore. Zijn e rook heel veel van. Maar sowieso lijkt t alsof die mensen daar niets anders doen dan dat. "Food & Shopping!!!!"quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Want daar kom je als westerling toch voor?
Ik vertaal weleens teksten voor hotels en dan hebben ze het in Azië bij bezienswaardigheden ook alleen maar over winkelcentraquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat. En niet allen westerlingen hoor, want bv de dames uit Hong Kong gingen ook alleen maar naar shopping malls en food courts. Die 2 dingen staan extreem hoog aangeschreven in Singapore. Zijn e rook heel veel van. Maar sowieso lijkt t alsof die mensen daar niets anders doen dan dat. "Food & Shopping!!!!"
Hoezo van de regen in de drup?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)an-atlantic-aan.html
Nooit geweten dat er zulke haaien daar zwommen
Echt he? Dat viel me dus in Singapore en Hong Kong beide op. Alleen maar winkelcentra. EN als je locals vraagt wat er te doen is in hun stad? Shopping! Nou zijn dat ook wel allebei grote steden met welvaart en zo, dus ik kan niet heel Azie over die kam scheren natuurlijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vertaal weleens teksten voor hotels en dan hebben ze het in Azië bij bezienswaardigheden ook alleen maar over winkelcentraEn dan echt een stuk of drie op 5 km afstand ofzo.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:43 schreef CherryLips het volgende:
http://nos.nl/artikel/201(...)an-atlantic-aan.html
Nooit geweten dat er zulke haaien daar zwommen
Het stomme is dus dat ik denk 'huuuu witte haaien in de Middellandse Zee!''!!~~' maar snorkelen bij Florida was wel okéquote:
Op een gegeven moment heb je toch alles van Apple al? Wat moet je dan nog halen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:46 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt he? Dat viel me dus in Singapore en Hong Kong beide op. Alleen maar winkelcentra. EN als je locals vraagt wat er te doen is in hun stad? Shopping! Nou zijn dat ook wel allebei grote steden met welvaart en zo, dus ik kan niet heel Azie over die kam scheren natuurlijk
Mja, of midden in t Great barrier reef in Australiaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het stomme is dus dat ik denk 'huuuu witte haaien in de Middellandse Zee!''!!~~' maar snorkelen bij Florida was wel oké
Been there, done there, geen haai gezien hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, of midden in t Great barrier reef in AustraliaEN dan lekker ana t snorkelen zijn, opkjken en denken.... huuuu kut, de boot is wel erg ver weg nu. .... Huuu kut, er zitten hier haaien. WHAAAAAAA!!!!
![]()
Ik heb alleen een iPhone en een iPad hoorquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Op een gegeven moment heb je toch alles van Apple al? Wat moet je dan nog halen?
Ik welquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Been there, done there, geen haai gezien hoor.
En dan net voor vertrek Open Water hebben gekeken zeker.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, of midden in t Great barrier reef in AustraliaEN dan lekker ana t snorkelen zijn, opkjken en denken.... huuuu kut, de boot is wel erg ver weg nu. .... Huuu kut, er zitten hier haaien. WHAAAAAAA!!!!
![]()
Ja, die wel, maar geen Great White, wel later vanaf de boot haaien gevoerd, maar toen was duiken niet aan te radenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel
Maar die was klein. Een lemonshark.
Ik googelde voor een plaatje en..... ik had blijkbara een baby want deze zijn HEUL veul groterquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wel
Maar die was klein. Een lemonshark.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan net voor vertrek Open Water hebben gekeken zeker.
Zou je er in zo'n kooi met haaien kunnen zwemmen?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die wel, maar geen Great White, wel later vanaf de boot haaien gevoerd, maar toen was duiken niet aan te raden.
vast wel, maar dat heb ik niet gedaan, gewoon duikpak+fles en gaanquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je er in zo'n kooi met haaien kunnen zwemmen?
Ja, en DAT is dus precies waarom er steeds meer sharkattacks komen he. En waarom ze steeds dichter in de buurt van boten en kustlijnen komen zwemmen. Domme toeristen met dat voeren.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, die wel, maar geen Great White, wel later vanaf de boot haaien gevoerd, maar toen was duiken niet aan te raden.
De kooi laat je over het algemeen lastig zwemmenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou je er in zo'n kooi met haaien kunnen zwemmen?
Lekker belangrijkquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, en DAT is dus precies waarom er steeds meer sharkattacks komen he. En waarom ze steeds dichter in de buurt van boten en kustlijnen komen zwemmen. Domme toeristen met dat voeren.Echt. Zou verboden moeten worden.
Vind ik dus wel.quote:
Domme mensen krijgen gewoon wat ze verdienen, niets mis mee.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik dus wel.
Net als die domme mensen en hun campsites vol slingerend eten en dan dingo's op hun dak krijgen, waardoor de regering steeds meer van die beesten af moet schieten omdat ze toeristen aanvallen. Ja daar zorgen ze gvd zelf voor.
Ja, maar jij werkt er dus ook aan mee. Is net zo dom. Of slecht voorgelicht.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:54 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Domme mensen krijgen gewoon wat ze verdienen, niets mis mee.
En nog heb ik geen tranen in mijn ogen, vreemd.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, maar jij werkt er dus ook aan mee.
De Gay scene?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:53 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik vond het volgende deel van die film beter
Oh dear fucking lordquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
DIG / Maakt Micosoft computers expres trager bij uitkomst nieuwe versie?
Kill it before it lays eggs.
En bij de beren in Canadaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vind ik dus wel.
Net als die domme mensen en hun campsites vol slingerend eten en dan dingo's op hun dak krijgen, waardoor de regering steeds meer van die beesten af moet schieten omdat ze toeristen aanvallen. Ja daar zorgen ze gvd zelf voor.
Hier nog iets nieuws voor je? http://www.lonelyplanet.com/singapore/singapore-cityquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de vorige keer ook al t een en ander gezien.
Alleen als je t locals vraagt krijg je alleen shopping malls en food courts aangewezen
Die Singapore Flyer en zo heb ik allemaal wel gzien. Die night safari schijnt best leuk te zijn. En Fort Canning kende ik niet. Thanksquote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hier nog iets nieuws voor je? http://www.lonelyplanet.com/singapore/singapore-city
En ik vond Fort Canning wel leuk: http://en.wikipedia.org/wiki/Fort_Canning
Hou ik idd wel, maar mijn knie is kapot gegaan in Decemberquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
Of als je van wandelen houdt: http://www.everytrail.com(...)=5&country=Singapore
Hou es op jij.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 10:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
http://www.dutchsharksoci(...)_cartilag_fish_1.jpg
Volgens mij is er wel (relatief voor zo'n klein eilandquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou ik idd wel, maar mijn knie is kapot gegaan in DecemberDus moet t rustigaan doen. Echt balen.
Ik vond er relatief weinig natuur. Ja, "natuur" wel, van die aangelegde stukken zoals de Gardens at the bay (quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgens mij is er wel (relatief voor zo'n klein eiland) veel natuur. Is misschien wel wat bij waar je rustig aan kunt doen.
Ik had jouw reizen ongeveer zo verwacht:quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hou ik idd wel, maar mijn knie is kapot gegaan in DecemberDus moet t rustigaan doen. Echt balen.
Dat ga ik natuurlijk wel regelen jaquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik had jouw reizen ongeveer zo verwacht:
[ afbeelding ]
O ja! Daar ben ik ook ingezwommen toen, maar ben halverwege weer omgedraaidquote:
quote:
Kut is dat idd. Ik heb er nu geen last van maar mijn knie wil ook nog wel eens lopen te kutten zo uit het niets. Kan er zo met traplopen inschieten en daarna ook weer snel wegzijn.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat ga ik natuurlijk wel regelen ja
Mijn knie heeft helaas de 1.052 trappen van de Sint Pieter Basiliek niet overleefd. Overbelaste kruisband aan de rechterkant. Deed echt fokkign veel zeer en is nu wel wat minder. Maar als ik in Singapore weer km's ga lopen dan is dat zo weer terug. Balen, want vind t wel veel leuker alle ste voet te doen dan met de MRT.
Opa wordt oud
Die ene had niet eens tanden!quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]Ze zijn prachtig hoor, maar kan er zo slecht tegen
Misschien is naar Maleisië gaan nog een optie?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond er relatief weinig natuur. Ja, "natuur" wel, van die aangelegde stukken zoals de Gardens at the bay (). Maar ben ook niet echt aan de randen geweest, dus dat scheelt natuurlijk. Die Lonely Planet link ga ik eens ff doorspitten, staan wel leuke dingen tussen zoals de hotsprings (is bij t MRT station van m'n werk zelfs
) en parken.
T is alleen nog een beetje monsoon seizoen, dus t regent de hele dag met bakken. Wel richting t einde aan t gaan geloof ik.
Dan nog!quote:
Die kant wilde ik nog wel op vanwege de Chinese garden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef MissMSX het volgende:
Of als je van schildpadden houdt: http://www.turtle-tortoise.com/template.jsp?pg=location01&idx=5
Het.....zijn....plaatjes....van.....beestjes......quote:
Ja ik baal er echt stevig van. Afgelopen zomer bv steeds 's avonds gelopen van t station naar hotel en terug. Prima. Ff 20 min stevig doorstappen in de buitenlucht, muziekje op, gedachten verzetten. En dat soort dingen kan ik dus nu niet te veel doen. Busjes en metro's en zoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kut is dat idd. Ik heb er nu geen last van maar mijn knie wil ook nog wel eens lopen te kutten zo uit het niets. Kan er zo met traplopen inschieten en daarna ook weer snel wegzijn.
Ja is net zoiets als dat ik me alleen maar hoef voor te stellen in een smal toelopende grot oid te zitten om het benauwd te krijgen... Ik ben een pussyquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het.....zijn....plaatjes....van.....beestjes.......
Soms heb ik er maanden geen last van, wat ik ook doe.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik baal er echt stevig van. Afgelopen zomer bv steeds 's avonds gelopen van t station naar hotel en terug. Prima. Ff 20 min stevig doorstappen in de buitenlucht, muziekje op, gedachten verzetten. En dat soort dingen kan ik dus nu niet te veel doen. Busjes en metro's en zo
Wel iets warmerquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef CherryLips het volgende:
Hier regent het ook, dus eigenlijk verplaats je gewoon je slaapplek
Niet heel spannend, maar wel ontspannend. Gewoon lekker wat rondkijken.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die kant wilde ik nog wel op vanwege de Chinese garden.
Of is dat niet veel?
Krijg jij het ook benauwd als je iemand heel naar hoort hoesten?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is net zoiets als dat ik me alleen maar hoef voor te stellen in een smal toelopende grot oid te zitten om het benauwd te krijgen... Ik ben een pussy
Heb.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja is net zoiets als dat ik me alleen maar hoef voor te stellen in een smal toelopende grot oid te zitten om het benauwd te krijgen... Ik ben een pussy
Nee. Wel de kriebels als iemand anders eetgeluiden maaktquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krijg jij het ook benauwd als je iemand heel naar hoort hoesten?Dat heb ik dan weer wel.
Ben ik vorige keer 1 dag geweest met een collega. Misschien dat ik nog naar.... ik ben de naam kwijt... die Nederlandse nederzetting/stad wil. Maar ik vind maleisie wel echt een gedoe met die douane en files en zo. En ik moet natuurlijk gewoon werken. Het is geen vakantie. Dus 6:30 op iedere dag en pas laat thuis. Dat zou dan echt 1 van de 3 weekenden moeten worden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien is naar Maleisië gaan nog een optie?
Ik weet het. Ik vind een haaienfoto niet eng hoor, maar je moet me niet in zee gooien ofzoquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb.
Maar je stelt je wel een beetje aan.
Dat was ik ook niet van plan vandaagquote:Op dinsdag 13 januari 2015 11:19 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik weet het. Ik vind een haaienfoto niet eng hoor, maar je moet me niet in zee gooien ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |