Hmmm of dat echt zo is weet ik niet maar ik herken me er wel in dat Windows 7 in het verleden ontiegelijk snel was en nu amper vooruit te branden. Zelfs na een verse installatie met weinig meer dan het hoogst noodzakelijke heeft menig apparaat er behoorlijk wat moeite mee om hem vlot opgestart te krijgen.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kocht bijna 2 jaar geleden ofzo een nieuwe laptop met windows 7. Toen nog het nieuwste besturing systeem van microsoft.
Dat ding was binnen 15 seconde helemaal opgestart omdat er een supersnelle harde schijf op zat en een snelle I7 processor.
Nu 2 jaar later doet dat ding er 10 minuten ofzo voordat die stopt met ratelen...
Het viel me op dat de vertraging begon toen windows 8 uitkwam.
Kan het niet zo zijn dat microsoft in hun updates express vertragende elementen toevoegt zodat je snel naar de winkell rent om een nieuwe pc of laptop te kopen met een nieuwe windowsversie?
Het is oplichteriij....
niet veel,. ik bij aanschaf gelijk een hoop muziek erop gegooit, daarna niet zoveel bestanden meer....quote:Op maandag 12 januari 2015 20:38 schreef Woelwater het volgende:
Hoeveel zooi heb je er in die 2 jaar opgezet?
Bill Gates zet terwijl hij afrikaantjes helpt, soms stiekem de webcam aan bij microsoftklanten met oudere windowsversies om te genieten van de frustratie op hun gezichten wanneer hij handmatig de vertraging een standje of wat hoger zet. Open je ogen!!!quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
ik kocht bijna 2 jaar geleden ofzo een nieuwe laptop met windows 7. Toen nog het nieuwste besturing systeem van microsoft.
Dat ding was binnen 15 seconde helemaal opgestart omdat er een supersnelle harde schijf op zat en een snelle I7 processor.
Nu 2 jaar later doet dat ding er 10 minuten ofzo voordat die stopt met ratelen...
Kan het niet zo zijn dat microsoft in hun updates express vertragende elementen toevoegt zodat je snel naar de winkell rent om een nieuwe pc of laptop te kopen met een nieuwe windowsversie?
Het is oplichteriij....
Tip gooi er een nieuwe installatie op van Windows 8, dan draait hij waarschijnlijk super. Maak daarnaast je laptop eens schoon. Oh en als dat alles niet werkt gooi er dan Linux op, dat werkt op elke computer goed.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:40 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
niet veel,. ik bij aanschaf gelijk een hoop muziek erop gegooit, daarna niet zoveel bestanden meer....
Ook nietz zoveel programmaas....
De vertraging kwam na de updates, ik weet het zeker...
Ik kan die laptop wel weer schoon maken maar ik verwacht dat die niet meer zo snel zijn als die updates weer automatische geinstalleerd worden...
Goede tip man.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:42 schreef tweemeter het volgende:
[..]
Tip gooi er een nieuwe installatie op van Windows 8, dan draait hij waarschijnlijk super. Maak daarnaast je laptop eens schoon. Oh en als dat alles niet werkt gooi er dan Linux op, dat werkt op elke computer goed.
verstandig met je systeem omgaan? whahahahaquote:Op maandag 12 januari 2015 20:43 schreef __Saviour__ het volgende:
Kwestie van verstandig met je systeem omgaan.
Ik draai portable versies van programma's en als dat niet er is, gaat het in een sandbox
Zo blijft het systeem schoon en snel.
Je kan een ander niet verwijten een vrouw te zijn als je je eigen PC niet kan onderhoudenquote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
verstandig met je systeem omgaan? whahahaha
wat is dit nou voor vrouwentaal joh
Je koopt een goede laptop en na verloop van tijd werkt die traag omdat microsoft exrpess de boel naait..
dit is toevallig ook een hp....Microsoft en hp werken samen..
Uitgerekend op de Fok!ker die je het beste advies geeft (na een schone installatie) zo reageren.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:51 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
verstandig met je systeem omgaan? whahahaha
wat is dit nou voor vrouwentaal joh
Je koopt een goede laptop en na verloop van tijd werkt die traag omdat microsoft exrpess de boel naait..
dit is toevallig ook een hp....Microsoft en hp werken samen..
wat nou onderhouden? laat ze maar effe langskomen dan zal ik der is een goede onderhoudsbeurt geven ....quote:Op maandag 12 januari 2015 20:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je kan een ander niet verwijten een vrouw te zijn als je je eigen PC niet kan onderhouden
je kan niet voorzichtig genoeg zijn, daarom altijd computeren met een aluhoedjequote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef embedguy het volgende:
TS: je hebt het topic in de verkeerde categorie gezet. Deze hoort thuis in "ONS".
Maar even serieus TS: Het is onzin dat Microsoft je PC slomer heeft gemaakt nadat ze Windows 8 uitbrachten.
Wel met de aarde verbinden! Anders helpt het niets en gaat de straling er alsnog dwars doorheen!quote:Op maandag 12 januari 2015 21:04 schreef CarltonBanks het volgende:
[..]
je kan niet voorzichtig genoeg zijn, daarom altijd computeren met een aluhoedje
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 12 januari 2015 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
Het is oplichteriij....
Het gebeurt bij elke windowsversie die ze tot nu uitgebracht hebben....quote:Op maandag 12 januari 2015 21:02 schreef embedguy het volgende:
TS: je hebt het topic in de verkeerde categorie gezet. Deze hoort thuis in "ONS".
Maar even serieus TS: Het is onzin dat Microsoft je PC slomer heeft gemaakt nadat ze Windows 8 uitbrachten. Er zal iets anders aan de hand zijn met je systeem... 10 Minuten zal btw overdreven zijn lijkt me?
En die super snelle harde schijf in die laptop, is dat misschien geen harde schijf maar een SSD? Houd er rekening mee dat je deze nooit 100% vol moet gaan zetten... Max. 90%.
echt fierlersoof deze manquote:
Iets met Moor's Law misschien?quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gebeurt bij elke windowsversie die ze tot nu uitgebracht hebben....
en me eerste windows computer was een windows 3. nog wat ofzo??
bij elke nieuweversie werd me computer gewoon supertraag.
Ik verbaas me erover omdat de laptop die ik heb 100 x zo sneller is als mij eerste computer in 1995 ofzo
...volgens mij had ik toen een pentium 65 ofzo......dat was supersnel in die tijd..
Tegenwoordig praten we over snelheden die 100 x zo sneller zijn en toch worden al die fuk computers traag....geloof je toch niet joh....
Mijn God...quote:Op maandag 12 januari 2015 21:11 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Het gebeurt bij elke windowsversie die ze tot nu uitgebracht hebben....
en me eerste windows computer was een windows 3. nog wat ofzo??
bij elke nieuweversie werd me computer gewoon supertraag.
Ik verbaas me erover omdat de laptop die ik heb 100 x zo sneller is als mij eerste computer in 1995 ofzo
...volgens mij had ik toen een pentium 65 ofzo......dat was supersnel in die tijd..
Tegenwoordig praten we over snelheden die 100 x zo sneller zijn en toch worden al die fuk computers traag....geloof je toch niet joh....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |