quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]Die is mooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boezem ook
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Goeie boezem toch?quote:
Nou en?quote:
Ja, maar daar ben ik dan jaloers op. Zo'n jurk kan ik nooit aanquote:
Ah, zo.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar daar ben ik dan jaloers op. Zo'n jurk kan ik nooit aan
Dank jequote:
Aan kan altijd ja, maar het staat een stuk minder goedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
En dank je. En tuurlijk kun jij dat aan.
Ik heb liever weekendtieten.quote:
Klopt, maar waarom beperken tot één stel tieten als er zoveel meer zijn?quote:
Ben niet zo van de actie, want niet boeiend en duurt vaak te lang. Maar hier was t verhaal dan weet te langdradig ofzo. Weet niet. Klopte niet helemaalquote:
Ik had meer gevechten er in willen zien.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben niet zo van de actie, want niet boeiend en duurt vaak te lang. Maar hier was t verhaal dan weet te langdradig ofzo. Weet niet. Klopte niet helemaal
Die vind ik altijd zo langdradig, net als achtervolgingen en dergelijke. Na 10 seconden snap ik t wel en kunnen we weer verderquote:Op zondag 11 januari 2015 23:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik had meer gevechten er in willen zien.
Ja dan kan de film in een kwartier klaar zijn.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die vind ik altijd zo langdradig, net als achtervolgingen en dergelijke. Na 10 seconden snap ik t wel en kunnen we weer verder
Geen last van eigenlijk.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef CherryLips het volgende:
De camera had ook wel langer dan drie seconden stil mogen staan. Ik wist soms niet meer wat er allemaal gebeurde.
Moet je de ondertiteling lezenquote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef CherryLips het volgende:
De camera had ook wel langer dan drie seconden stil mogen staan. Ik wist soms niet meer wat er allemaal gebeurde.
Lol.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, yesterday is blijkbaar drie dagen geleden.
Dat komt door je leeftijd.quote:Op zondag 11 januari 2015 23:19 schreef CherryLips het volgende:
Dat valt nog allemaal best te overzien!quote:Op maandag 12 januari 2015 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog maar 40 jaar tot je met pensioen mag.
Hoeveel bier is dat?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat valt nog allemaal best te overzien!.
Dat is nou weer niet te overzien denk ikquote:
Check.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:16 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is nou weer niet te overzien denk ik.
Oh, iets waar ik eens over heb gelezen in een geschiedenisboekquote:
Een geschiedenis wat?quote:Op maandag 12 januari 2015 09:23 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Oh, iets waar ik eens over heb gelezen in een geschiedenisboek
Stapel faxenquote:
Je klassiekers niet kennenquote:
Dat is bij Heatwave wel iets korter hoorquote:Op maandag 12 januari 2015 09:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Nog maar 40 jaar tot je met pensioen mag.
Fax is geen klassieker maar een gedrochtquote:
Ook weer zoquote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is bij Heatwave wel iets korter hoor
Echt niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 09:41 schreef Knut het volgende:
[..]
Dat is bij Heatwave wel iets korter hoor
Ook voor dergelijke afwijkingen is plek in R&Pquote:Op maandag 12 januari 2015 09:53 schreef HeatWave het volgende:
Niet dat het iemand boeit verder, dat weet ik ook wel.
Ach, als het leuk vinden van een nieuwe PC een afwijking is kan ik er mee levenquote:Op maandag 12 januari 2015 09:59 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook voor dergelijke afwijkingen is plek in R&P
Mijn iMac komt vandaag.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach, als het leuk vinden van een nieuwe PC een afwijking is kan ik er mee leven.
Ach, het is tegenwoordig niet eens echt meer een hobby, dan had ik hem zelf wel gebouwd zoals vroeger. Maar zo'n beest krijgen en dan nog een beetje pimpen met slim tweedehands meuk kopen vind ik nog wel leuk om te doen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Fijn om te zien hoe iemand op kan gaan in z'n hobby.
Ook fijn, maar daar heb je flink voor moeten dokkenquote:Op maandag 12 januari 2015 10:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn iMac komt vandaag.![]()
Hopelijk pas na 13:00 want stomme overleggen enzo dus kan niet eerder naar huis.
Deze moet weer 5 jaar mee kunnen. Vind ik. Hopelijk vindt de iMac dat ook.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook fijn, maar daar heb je flink voor moeten dokken.
Ik ben nu voor een SSD, die ik nog had, 15 euro aanverloopkabels en 1 GTX 770 van 100 euro klaar.
Oh, dat lukt wel denk ikquote:Op maandag 12 januari 2015 10:07 schreef Q. het volgende:
[..]
Deze moet weer 5 jaar mee kunnen. Vind ik. Hopelijk vindt de iMac dat ook.
Ligt een beetje aan het model, maar alleen de laatste zijn lastig om zelf te doen, alles ervoor is gewoon open schroeven en vervangen, evt een caddy er bij kopen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:09 schreef Anthraxx het volgende:
Ik moet mijn disk nog vervangen in mijn iMac. Die is keihard kapot gegaan. Verder is het ding nog goed, dus even inlezen hoe te vervangen en er een SSD in zetten.
Volgens mij moet ik van deze de glasplaat van het scherm er af halen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan het model, maar alleen de laatste zijn lastig om zelf te doen, alles ervoor is gewoon open schroeven en vervangen, evt een caddy er bij kopen.
Dat zou kunnen idd, zo bekend ben ik niet met de hardware van de iMac meer. Maar desnoods laat je het doen natuurlijk.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:11 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik van deze de glasplaat van het scherm er af halen.
Die heb ik nog in de berging staan :quote:Op maandag 12 januari 2015 10:13 schreef CherryLips het volgende:
Ik wilde vroeger zo'n blije gekleurde iMac
Ja tofquote:Op maandag 12 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de berging staan :
[ afbeelding ]
Nee, qua computer is het niets meer waard, maar het blijft een leuk dingquote:Op maandag 12 januari 2015 10:15 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja tofal kun je er tegenwoordig niet meer zoveel mee geloof ik. Ombouwen tot aquarium.
quote:Op maandag 12 januari 2015 10:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die heb ik nog in de berging staan :
[ afbeelding ]
Die heb ik niet meerquote:
Nou ja, zoveel meuk hebben ze nou ook weer niet gemaaktquote:Op maandag 12 januari 2015 10:19 schreef CherryLips het volgende:
Ik weet even niet meer wat wat is in de Apple wereld
Het is magisch over?quote:Op maandag 12 januari 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
O, blijkbaar moest ik m'n zwager vandaag naar het ziekenhuis brengen en krijg net een sms dat dat nie meer hoeft. Maar ik wist sowieso van niks
Ik haalde de MacBooks en iBooks even door elkaar.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:21 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, zoveel meuk hebben ze nou ook weer niet gemaakt.
Lekkere communicatie weer.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:22 schreef CherryLips het volgende:
O, blijkbaar moest ik m'n zwager vandaag naar het ziekenhuis brengen en krijg net een sms dat dat nie meer hoeft. Maar ik wist sowieso van niks
Niet kunnen rijden heeft zijn voordelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze komen naar hem toe. Niemand wil dat hij bij mij in de auto stapt
iBooks zijn ze idd al een tijdje meegestopt, dat zijn nu ook Macbooksquote:Op maandag 12 januari 2015 10:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik haalde de MacBooks en iBooks even door elkaar.
Ik zat eraan te denken zoiets tweedehands voor m'n vader te kopen. Hij heeft z'n laptop zo ontzettend de vernieling in geholpen en hij heeft een enorme hekel aan die apparaten, maar hij heeft het eigenlijk wel nodig voor administratie en foto's opslaan en branden.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
iBooks zijn ze idd al een tijdje meegestopt, dat zijn nu ook Macbooks.
Het zijn wel leuke, kleine 12 inch laptops, maar ze zijn wel heel erg traag allemaal nu.
Zo'n iBook moet je echt niet doen hoor, die zijn zo enorm verouderd, je kan er echt bijna niets meer mee. Je moet MINSTENS een Intel mac hebben, en zelfs de eerste modellen daarvan zijn niet echt meer vooruit te rammen.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken zoiets tweedehands voor m'n vader te kopen. Hij heeft z'n laptop zo ontzettend de vernieling in geholpen en hij heeft een enorme hekel aan die apparaten, maar hij heeft het eigenlijk wel nodig voor administratie en foto's opslaan en branden.
Nee, dat is zo'n G4 met 1GB ram en OS X 10.4 nietquote:Op maandag 12 januari 2015 10:30 schreef CherryLips het volgende:
Nou ja, alles is een verbetering bij z'n huidige laptop met dertig virussen en Windows XP
Wel! Immers: geen Windows.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, dat is zo'n G4 met 1GB ram en OS X 10.4 niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |