hahaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef seto het volgende:
ik noem mijn lul weissman en dan als ik mijn broekje uittrek voor jav (thanks beach) zeg ik hey weissman
Gewoon hetero noemen we dat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:04 schreef Weissman het volgende:
ik pijp wel eens een man
ook als test
no homo
ben dus niet echt gay maar iets anders
Feelsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:10 schreef Drinky het volgende:
Wie heeft verdomme alle goede kleuren lopen jatten van die reeboks.
Nu moet ik fluorgeel bestellen, en ik heb al fluorgele workout schoenen.
Maarja, mijn gevoelens doen er blijkbaar niet meer toe in dit topic.
Is dit echt??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:57 schreef Sapstengel het volgende:
[ afbeelding ]
Goede shop van CK, vooral die benen ook.
Hahha ja is echtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:54 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
Is dit echt??
Dat grote hoofd op die pre pic. En die bulge shop
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 21:59 schreef Jahr00n het volgende:
ik zou die clumsy wel aan me stok rijgen
Is te plotseling voor de nabestaanden. Die zien liever iemand maanden/jaren wegkwijnen.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:26 schreef Sapstengel het volgende:
Erg mooi ja een langzame, pijnlijke dood.
Wat is er mis met gaan slapen en niet meer wakker worden, wat een malloot die artszal wel teveel van zn eigen pilletjes hebben gesnoept.
Whahha ja was een fake profile van een miscer die wilde kijken met hoeveel je weg kunt komen als je er goed uit zietquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:45 schreef Deuce92 het volgende:
Tering. Keiharde cringe toen ik dat las.
Wat een depressing profielquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:45 schreef clumsy_clown het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij was niet eens superlelijkquote:
quote:Am I the only one thirsting over the hot terrorist?
Maak notes Dima. Al kan ik me niet voorstellen dat Dima zo erg is als die gastquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij was niet eens superlelijk. Als hij niet zo zou janken zou hij waarschijnlijk nog aan de vrouw komen.
Maar ik zie dat je een thread hebt geopend op 4chan?
[..]
Misschien kun je door het aanspannen wel een soort vacuum creërenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Die laatste. HOE DAN? Ik bedoel. Je kan geen zuigende beweging maken met je kut, hoogstens spieren aanspannen. Toch? Mis ik iets?
VRAGEN.
even proberen brb.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:55 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Misschien kun je door het aanspannen wel een soort vacuum creëren
Hier, je wilde toch nog een foto van me?quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef Deuce92 het volgende:
Je mag je vacuum wel op mij proberen, c_c.
Ook zonder shirt? Lijken me wel lekkere tetten die je daar hebt bby.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hier, je wilde toch nog een foto van me?
[ afbeelding ]
Ik zie de tribute wel tegemoet
Ik zal de plaatjes achterwege laten, maar OH MIJN GOD WTFquote:A disturbing new trend is on the rise, thanks to extreme feminist bloggers and activists everywhere. The trend is something called “Free Bleeding,” in which a woman who is menstruating chooses to use feminine products no longer, in exchange for allowing her blood to flow “freely” out of her body, staining her clothing and running down her thighs to wherever it may end up.
quote:The idea behind this movement is two different ideas. One, is that a woman’s time of the month should not be considered something unclean and unnatural, something to be hidden and cleaned up hastily before it has the chance to offend anyone who may become privy to the fact that said woman’s body is evacuating her loins of unused baby blood. The second, being that tampons, pads, and other feminine hygiene products are “man” made inventions, intended to inadvertently rape a woman during her period, thus furthering her victim status as a woman living in a world run by men.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |