En dat Duitse bewind, onder Duits bewind was de boel hier nooit volgestopt met moslims. Want geen Germanen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef Proximo het volgende:
[..]
De enige die vochten voor hun idealen zijn de doodgeschoten mensen bij Charlie Hebdo. Jouw helden zijn varkens die hopelijk doorzeefd zijn
RTL was ook heel slecht in ABN met darts en bij de Dakar, dus ik kijk er niet van op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef delano.888 het volgende:
Lol niemand weet nog wat gijzelaar betekend volgens mij bij RTL
Er zijn agenten gewond geraakt bij de inval.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef Forbry het volgende:
Ze weten toch nog helemaal niet of er geen slachtoffers onder de gegijzelden zijn gevallen? Er reden iig nog aardig wat ambulances af en aan enzo...
Haha ja, hij vond het ook kut om te vragen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef bombmannl het volgende:
Awkward voor die kale. Dat moment dat hij twijfelde
Wellicht gaan hun bebaarde nabestaanden nu ook de Staat aanklagen net zoals die rare Molukkers hier doenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef Proximo het volgende:
[..]
De enige die vochten voor hun idealen zijn de doodgeschoten mensen bij Charlie Hebdo. Jouw helden zijn varkens die hopelijk doorzeefd zijn
Jij bent er zeker zo een van de zwijgende meerderheid?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
best wel triest hoe sommige mensen in dit topic reageren, er zijn mensen vermoord die voor hun idealen hebben gevochten om ze nou uit te schelden voor "varkens" en "jammer doodmartelen is beter" vind ik best ver gaan
als iedereen zo dacht waren we in nederland nog onder duits bewind niet dat alles wat ze doen goed is maar ze hebben iig de trots om hun waardigheid te verdedigen
Die man is waarschijnlijk al 84 camera's gepasseerd, wat wil je dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef GGMM het volgende:
Beetje onbeschoft om hem live wat te vragen
Niet waar.quote:
Een beetje respect.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die man is waarschijnlijk al 84 camera's gepasseerd, wat wil je dan?
Of een trol.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Jij bent er zeker zo een van de zwijgende meerderheid?
Wie sprak hij aan en waarom was dat onbeschoft?quote:
Ja potje patiancen enzo. Beetje chips eten uit de supermarktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef Nammie het volgende:
[..]
Haha nou. Ik ben benieuwd wat daar in die uren heeft plaatsgevonden. Misschien wel gewoon gepraat enzo
Opkankeren gekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
best wel triest hoe sommige mensen in dit topic reageren, er zijn mensen vermoord die voor hun idealen hebben gevochten om ze nou uit te schelden voor "varkens" en "jammer doodmartelen is beter" vind ik best ver gaan
als iedereen zo dacht waren we in nederland nog onder duits bewind niet dat alles wat ze doen goed is maar ze hebben iig de trots om hun waardigheid te verdedigen
door te arti-cu-lerenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe kan je nou op zo'n moment, een persoon in zo'n situatie een vraag willen stellen. Respectloos
Dit heb ik gemist. Wat was de vraag en aan wie werd hij gesteld?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef eenjongen... het volgende:
Hoe kan je nou op zo'n moment, een persoon in zo'n situatie een vraag willen stellen. Respectloos
Wie wou hij wat vragen? Miste het even.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef eenjongen... het volgende:
Die muts vanuit de studio pushte hem. sensatie tv willen...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef eenjongen... het volgende:
Domme draak die je er bent. Die man weet dat dit nieuws is, de hele wereld wil alles weten, dan kan je het een beetje verwachten hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:54 schreef eenjongen... het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |