Pffquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Jongetje wordt weggedragen. Lijkt fysiek ongedeerd, zal wel wat sessies bij een psycholoog nodig hebben![]()
[ afbeelding ]
Dreigende obesitasquote:
wtfquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is toch jammer man! Dat soort gasten moeten ze eerst martelen en daarna laten sterven. Dat zou veel beter zijn geweest.
Agenten gaan ter feest uit eten bij de macquote:
Gijzergevers ftwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:47 schreef GGMM het volgende:
Kan de moderator het 'woord' gijzelgevers in de OP even aanpassen? Nu lijtk het net alsof ik zo dom ben.
haan heeft een mega order geplaatst.quote:
En de livestream linkjes kunnen er nu ook wel uit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:47 schreef GGMM het volgende:
Kan de moderator het 'woord' gijzelgevers in de OP even aanpassen? Nu lijtk het net alsof ik zo dom ben.
Vast wel.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:47 schreef D.D.W. het volgende:
Heeft iemand nou al social media gechecked om te kijken of er massaal wordt gerouwd door (westerse) moslims / jongeren ?
Daar is de drukkerij of daar is de supermarkt?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:45 schreef Sapstengel het volgende:
Wat deed die stadsbus daar trouwens is dat bekend? Een schild?
supergrappigquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:46 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Best een triest verhaal, die chauffeur zit nog in zijn proeftijd en had al 2 keer eerder dat hij te laat bij de halte was. Nu is het zo dat je bij 3 keer te laat eruit vliegt, dus hij had maar één missie, het schema op tijd rijden.
Een heel groot deel van Nederland zou gestenigd, gemarteld of gevangen genomen worden in een islamitisch land dus hoe kun je spreken van een fobie?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:31 schreef Morendo het volgende:
Nou, als dit gebeuren maar niet gaat leiden tot islamofobie.
nooois greneets en flesj greneetsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een droplul, die ouwe aan de desk bij RTLZ.
Gestorven als symbolen voor hun strijdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ze wilden doden en hebben gedood. Ze wilden martelaren worden, en zijn dat ook geworden. Kut ontknoping zo.
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:48:09#BREAKING Paris supermarket hostage-taker killed in assault: security source reageer retweet
Slecht kortetermijngeheugen?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef GGMM het volgende:
Door de hele tijd dat beeld van die explosie te herhalen denk ik de hele tijd dat er iets nieuws gebeurt.
Hij vertelt ook totaal niets nieuws.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef VMSDKR het volgende:
Wat een droplul, die ouwe aan de desk bij RTLZ.
Het is toch al donker ;Oquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef GGMM het volgende:
Door de hele tijd dat beeld van die explosie te herhalen denk ik de hele tijd dat er iets nieuws gebeurt.
Er stonden zes mensenlevens op het spel, en die zijn allemaal bevrijd. Dat was prioriteit 1.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef Bittere_Ernst. het volgende:
Ze wilden doden en hebben gedood. Ze wilden martelaren worden, en zijn dat ook geworden. Kut ontknoping zo.
twitter:
twitter:EjmAlrai twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:43:53There are an estimate of 1300+ French Jihadists in #Syria and a total of 20.000 westerners within Jihadists groups in Syria reageer retweet
Wat is dat een kneus zeg, heel de NOS faalt echt gigantisch vandaag. Volgende keer mogen ze NPO1 een combi van RTL en Sky makenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef bombmannl het volgende:
Die expert bij rtlZ is wel 10 x beter dan die 'van Buuren' van de NOS
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vrouw niet. Die zou ik zelf wel gijzelgeven overigens.
ja man xdquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
weetje nog vroeger?
cheaten in CS xD
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die vrouw niet. Die zou ik zelf wel gijzelgeven overigens.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Gestorven als symbolen voor hun laffe apengedrag.
Zeker!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
Toch wel even hulde voor de Franse politie. Twee gijzelingen tegelijkertijd beëindigen zonder dat de gegijzelden iets overkomt.
Knap gedaan !
RTL 7 doet het prima.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die SkyNews livestream op Youtube is goed.
Dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
Toch wel even hulde voor de Franse politie. Twee gijzelingen tegelijkertijd beëindigen zonder dat de gegijzelden iets overkomt.
Knap gedaan !
Dat is nog niet bevestigd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
Knap gedaan !
gohquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef MrBanaan1 het volgende:
Die SkyNews livestream op Youtube is goed.
Nou ja, als een paar tekeningen dit al veroorzaken, dan kun je wel voorstellen wat dit soort acties tot gevolg hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef whosvegas het volgende:
WTF is er aan de hand de laatste week
Hopen dat dit niet, zich verder uit gaat breiden
En dat mensen hun hoofd koel houden en geen moskeen gaan aanvallen of zo (al is dat de afgelopen al gebeurd)
Jep, en dat terwijl de gijzelnemers bewezen hebben dat ze kunnen en willen doden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef Religieisfacisme het volgende:
Knap gedaan !
Bug, even opnieuw ladenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
Waarom zijn ineens veel posts gecentreerd in het topic?
Danny experimenteert wat.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
ga weg manquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
er zijn mensen vermoord die voor hun idealen hebben gevochten
Omdat ze tegen het plafond schoten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef ForzaMilan het volgende:
Die broers hadden toch een RPG bij zich? Zou dat niet die explosie hebben veroorzaakt?
De posts zijn gegijzeld...quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
best wel triest hoe sommige mensen in dit topic reageren, er zijn mensen vermoord die voor hun idealen hebben gevochten om ze nou uit te schelden voor "varkens" en "jammer doodmartelen is beter" vind ik best ver gaan
als iedereen zo dacht waren we in nederland nog onder duits bewind niet dat alles wat ze doen goed is maar ze hebben iig de trots om hun waardigheid te verdedigen
Kijk 'm.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:47 schreef GGMM het volgende:
Vast een lekker pittig kapsel. Dan is het lastig oordelen van afstand.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef RingBewoner het volgende:
De gegijzelde is nu toch weer een vrouw......
Het is te hopen dat die copycat er ook een beetje de flow in houdt..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:48 schreef TLC het volgende:
Nu is het alleen weer afwachten waar de volgende aanslag plaats gaat vinden
Dit is pas het beginquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:50 schreef whosvegas het volgende:
WTF is er aan de hand de laatste week
Hopen dat dit niet, zich verder uit gaat breiden
Gaat ook wel gebeuren, boek erbij en een film uiteraard.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef bombmannl het volgende:
Die gijzelaarkan aardig wat knaken verdienen met een exclusief intervieuw bij bijv sky
Over welke mensen heb je het?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
best wel triest hoe sommige mensen in dit topic reageren, er zijn mensen vermoord die voor hun idealen hebben gevochten om ze nou uit te schelden voor "varkens" en "jammer doodmartelen is beter" vind ik best ver gaan
als iedereen zo dacht waren we in nederland nog onder duits bewind niet dat alles wat ze doen goed is maar ze hebben iig de trots om hun waardigheid te verdedigen
Rot jij is even heel snel opquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
Sinds danny zelf de development doet gebeuren er wel vaker rare dingen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef Saekerhett het volgende:
In de kluis gestopt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:52 schreef richolio het volgende:
Vraag me af wat eet de andere gijzelnemer is gebeurd.
Ja, maar we zijn er nog niet uit wat nu gijzelnemers en gijzelaars zijn.quote:
De enige die vochten voor hun idealen zijn de doodgeschoten mensen bij Charlie Hebdo. Jouw helden zijn varkens die hopelijk doorzeefd zijnquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
Haha nou. Ik ben benieuwd wat daar in die uren heeft plaatsgevonden. Misschien wel gewoon gepraat enzoquote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef bombmannl het volgende:
Die gijzelaarkan aardig wat knaken verdienen met een exclusief intervieuw bij bijv sky
Dat is behoorlijk nutteloos.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef meth1745 het volgende:
Les voor toekomstige terroristen: geen gijzelaars nemen maar meteen doodschieten...
Terrorist gesignaleerd!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
Live by the sword, die by the sword.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:51 schreef AhmedJaret het volgende:
Beetje erg onbeschoft idd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 17:53 schreef GGMM het volgende:
Beetje onbeschoft om hem live wat te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |