Jij bent iets van plan?quote:
Wie zijn de gijzelaars dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef Joppiesaus. het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die zich kunnen identificeren met de gijzelaars?
Als het down gaat ben ik wel verdacht. Kut.quote:
Op zich wel, maar ik vind het te gevaarlijk om daar zo maar naar binnen te lopen met m'n paspoort.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef Joppiesaus. het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die zich kunnen identificeren met de gijzelaars?
Vervroegd vrijgelaten, net als één van de schutters van woensdag.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:52 schreef Max23 het volgende:
Die Amedy zou trouwens 18 jaar hebben gekregen. Is hij ontsnapt ofzo?
Vervroegd vrijgelatenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:52 schreef Max23 het volgende:
Nog erger zijn die mensen die dit topic volgooien en alleen maar klagen over andere mensen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:48 schreef jpjedi het volgende:
Stelletje idioten die thuis komen van hun werk en direct hier een vraag plempen ' wat er gebeurd is vandaag'. LEES DIE FOKKING OP, NU.NL, whatever! stelletje luie honden.
zo die moest er even uit
<Verwacht nu wel 86x een dergelijke post> ;')
nee zit in een supermarkt in parijs.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:52 schreef Max23 het volgende:
Een respawnpoint..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:41 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zijn die lui op het dak daar nou wat aan het bouwen/voorbereiden?
Is het toch nog gewoonquote:
quote:16 minuten geleden
De politie vreest volgens Franse media de wederopstanding van een jihadistisch netwerk dat ze in 2005 dacht te hebben opgerold. De aanslag van woensdag op het weekblad Charlie Hebdo is mogelijk niet het werk van een paar op zichzelf staande daders ( 'lone wolves'), maar van een groep 'oude bekenden', het terreurnetwerk Buttes-Chaumont.
Share
Redactie NU.nl
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze deze varkens levens in handen krijgen mogen ze onderhand weleens denken aan herinvoering van doodstraf.
Nee, hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Als ze deze varkens levens in handen krijgen mogen ze onderhand weleens denken aan herinvoering van doodstraf.
jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef delano.888 het volgende:
Is er nog iets veranderd de laatste 2 uur? (ik was weg)
Wel sneu.. ze moeten morgen ook nog.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:53 schreef SuperFokker het volgende:
Tot hoe laat gaan die kinderen naar school? Het is al 5 uur!
Ok.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ja de tijd....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef delano.888 het volgende:
Is er nog iets veranderd de laatste 2 uur? (ik was weg)
Alsof deze gasten hier levend uitkomen... Die gaan zich echt niet overgeven, dus rest de politie maar één ding.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef Strani het volgende:
Volgen het Franse ministerie van binnenlandse zaken zijn er zo'n 80,000 manschappen actief op dit moment, bij de twee situaties.
dat kan niet, als je lid bent van de EU moet je voldoen aan de mensenrechtenverklaringen die alle leden hebben getekend, en onderdeel daarvan is dat je geen doodstraf mag hebben.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat is er veranderd de laatste 2 uur? (Ik was weg)quote:
Is in Frankrijk en België heel normaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:53 schreef SuperFokker het volgende:
Tot hoe laat gaan die kinderen naar school? Het is al 5 uur!
Lees de OP eens door.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Wat is er veranderd de laatste 2 uur? (Ik was weg)
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:55 schreef Joppiesaus. het volgende:
Mijn ex-schoonouders wens ik nog steeds een gijzeling toe trouwens.
kutmensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |