En 1 heeft nu betere beeldenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef DKUp het volgende:
[..]
RTL geeft meer informatie, 1 alleen maar als er zekerheid is
Zonder gijzelnemers wordt het lastig onderhandelenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Er zijn gijzelnemers, dan is het onderhandelen en kan je niet zomaar berzerk gaan, of je nou 90.000 of 10 agenten hebt
Nog maar een kwartier hoor.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef Caland het volgende:
Staan dar 2 auto's met de motorkap omhoog
Alles moet eerst nog downgedumbt worden.quote:
Ga lekker zelf voor een gebouw staan met schietgrage bewapende mannen. Jezus man.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
hoeft geen expert te zijn om dit soort prutsers te herkennen
Ikmag niet streamen op het werk, ik ben dus ook van fok en nieuwssites afhankelijk voor updates. Ik volg het zo ook niet meerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:31 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zouden jullie even wat minder snel willen posten? Ik volg het niet meer.
niks trol, als je met 200.000 man met alles erop en eraan niet eens 2 mannen kunt oppakken, voordat ze nog meer slachtoffers maken dan ben je een prutserquote:
Jij snapt er blijkbaar niks van.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
niks trol, als je met 200.000 man met alles erop en eraan niet eens 2 mannen kunt oppakken, voordat ze nog meer slachtoffers maken dan ben je een prutser
kon Amedy op de foto niet even lachen, ik moest serieus mijn neus op het beeldscherm drukken om hem te zien...quote:
Ze zitten in een gebouw, hoe kunnen ze slachtoffers maken? Ze hebben maar 1 gijzelaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
niks trol, als je met 200.000 man met alles erop en eraan niet eens 2 mannen kunt oppakken, voordat ze nog meer slachtoffers maken dan ben je een prutser
Allemaal leuk en aardig totdat jouw familie word afgemaakt door IS.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef Mystikvm het volgende:
Laten we IS alsjeblieft niet overschatten.
Zo makkelijk gaat dat allemaal niet. Als het zo makkelijk had geweest dan hadden ze allang opgepakt geweest. Iets met beste stuurlui....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
al 5x gepost, haal eens weg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef MaryMouse het volgende:
Update van de verdachten en de relatie tussen hun
[ afbeelding ]
Samenvatting? Ik snap geen fransquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Accutje leeg, ze zijn startkabels aan het zoeken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Wat de neuk gebeurt hier?
[ afbeelding ]
Franse France24quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef ChuckTaylor. het volgende:
wat is de beste stream, france24 laat geen moer zien
Zijn ze wel gewend. Rijden is daar meer uitzondering dan regel....quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef PinkLow het volgende:
Ik vraag Me echt af hoe de automobilisten zich voelen die nu met hun auto daar bij Parijs vaststaan.
Zijn er al geweest, heeft niks geholpen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Accutje leeg, ze zijn startkabels aan het zoeken.
Oh wacht, ik zal ze even bellen dat ze niet meer naar buiten moeten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef superniger het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig totdat jouw familie word afgemaakt door IS.
jumpstartingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
okquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Volgens rtl 7 zou de dader van gijzeling 2 zich hebben overgegeven
Ik niet neequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Denk je echt dat ze tv aan het kijken zijn?
Ja en ??quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef Zipportal het volgende:
De Telegraf pakt weer uit met KOEIENLETTERS.
Niet eens in het Engels, wat een arrogant volk die Fransen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
De vrouw mist in dit plaatje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef MaryMouse het volgende:
[ afbeelding ]
Startkabelsquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[ afbeelding ]
Goed punt welquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:35 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
jij bent hier de pannenkoek, pannenkoek, met je suarez gay pic
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
Dat meldde ik net ook al. De Volkskrant meldt hetzelfde en zegt dat Le Monde de bron is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:35 schreef Houtenbeen het volgende:
en daarom zit jij nu veilig achter je schermpje stom commentaar te leveren of wat deed je ook weer. Hoofd terrorismebestrijding ?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
Bij ons nemen ze het over en mag de politie de afzettingen bewaken. Hier loopt zelfs de parkeerpolitie mee uit sensatie. Het heeft echt geen nut om met 100 man achter een muurtje te liggen en elke twee minuten gewoon maar weer op te staan em te gaan ouwehoeren met de collega naast je in spijkerbroek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:33 schreef SureD1 het volgende:
weer een dertigtal GIGN/RAID richting die supermarkt...
Hoeveel van die 88.000 zijn speciale eenheden? (Hoe groot is de BSI in NL, 50/100 man?)
Welke?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:34 schreef Zipportal het volgende:
De Telegraf pakt weer uit met KOEIENLETTERS.
nee, ik zit aan de andere kantquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:36 schreef crv het volgende:
[..]
en daarom zit jij nu veilig achter je schermpje stom commentaar te leveren of wat deed je ook weer. Hoofd terrorismebestrijding ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |