Als je zeker weet dat ze terug zullen schieten, loop jij erop af dan?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar wachten ze op dan? Ze komen echt niet naar buiten.
Die heb ik aan op mijn laptop, net als de sky streamquote:
en de agenten zelfquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef Religieisfacisme het volgende:
[..]
Die zijn binnen 30 seconden dood als ze willen maar er wordt natuurlijk rekening gehouden met de gegijzelden.
zoveel politie, maar allemaal prutsers eersteklas. teringquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Parijs zit überhaupt al bomvol politie, bij mij op de straathoek staat altijd wel een politieautootje.
Er zijn gijzelnemers, dan is het onderhandelen en kan je niet zomaar berzerk gaan, of je nou 90.000 of 10 agenten hebtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
snap je? dit zijn er slechts 2 die niet eens echte pro's zijn, wat als er een groep pro's aan de slag gaat, dan breekt er oorlog uit
Jij bent vast expert politie kenner?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
zoveel politie, maar allemaal prutsers eersteklas. tering
Bedanktquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
hetzelfdequote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:31 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de VS zo'n situatie zou aanpakken
Valt me ook op ja. Niet erg bemoedigend.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Breekfast het volgende:
Mja als je met zo'n overmacht aan politie en commando's de situatie niet onder controle krijgt, maak ik me wel ernstig zorgen over wat er gaat gebeuren als er daadwerkelijk een terreurcel massaal actief gaat worden.
Dan zal het leger wel massaal worden ingezet.
hoeft geen expert te zijn om dit soort prutsers te herkennenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:32 schreef davedavy het volgende:
[..]
Jij bent vast expert politie kenner?
Dat is alleen maar grootspraak van een stel terroristen die oorlogje spelen. Er is echt geen vooropgezet plan om overal doelen te bestoken, daar hebben ze de middelen en de intelligentie niet voor.quote:
Die 205 staat daar al sinds 86 vanwege motorpech.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Parijs zit überhaupt al bomvol politie, bij mij op de straathoek staat altijd wel een politieautootje.
trolquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:31 schreef ChuckTaylor. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |