Hola, stonden we gisteren niet te betogen voor persvrijheid?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef eenjongen... het volgende:
Die camera's moeten daar echt weg, zo help je ze alleen maar...
Hoe vaak ga je dit nog posten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef j0rdiiii het volgende:
twitter:AFP twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 14:19:54#BREAKING At least two killed in hostage drama east of Paris: source reageer retweet
quote:Terreurorganisatie ISIS claimt de verantwoordelijkheid van de aanslag op de redactie van Charlie Hebdo. Volgens ISIS is de aanslag van woensdag slechts het begin van een veel grotere terreurcampagne met aanslagen in Europa en VS.
'We zijn de operatie begonnen in Frankrijk, waarvoor wij de verantwoordelijken zijn', zei ISIS-prediker Abu Saad al-Ansari volgens getuigen tijdens het vrijdaggebed in het Noord-Iraakse Mosoel. 'Morgen zijn Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en andere landen aan de beurt.'
ISIS heeft het op alle landen gemunt die deelnemen aan de internationale coalitie tegen de terreurorganisatie.
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465039
Parijs zit überhaupt al bomvol politie, bij mij op de straathoek staat altijd wel een politieautootje.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:29 schreef xzaz het volgende:
Ze hebben ook een blik politie opengetrokken.. de tering.
Dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef eenjongen... het volgende:
Er is een scenario te bedenken waarbij die gijzelaar die auto heeft geëist tijdens onderhandelingen
Kan toch gewoon iets van 'Terrorisme in Parijs' of weet ik wat, iets algemener, deze TT dekt de lading nu niet meer.quote:
Wel informeren natuurlijk, maar nu kunnen zij alles zienquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En dan? Stilzwijgen en doen alsof er niks aan de hand is? Dat is niet meer van deze tijd, de verslaggeving gaat gewoon door op Twitter, Facebook, YouTube...
Wat zit d'r haar wildquote:
Dan moet er ook gewoon veel sneller geweld worden toegepast. Men wil de gemoederen rustig houden nuquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Breekfast het volgende:
Mja als je met zo'n overmacht aan politie en commando's de situatie niet onder controle krijgt, maak ik me wel ernstig zorgen over wat er gaat gebeuren als er daadwerkelijk een terreurcel massaal actief gaat worden.
Dan zal het leger wel massaal worden ingezet.
Vanochtend schijnen ze dat ook nog geroepen te hebben toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat was woensdag ja, ISIS kan er natuurlijk ook met de "eer" vandoor willen gaan...
http://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20150109_01465039
Als ze als een kip zonder kop naar binnen rennen brengen ze:quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Waar wachten ze op dan? Ze komen echt niet naar buiten.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef LTVDK het volgende:
'Morgen zijn Groot-Brittannië, de Verenigde Staten en andere landen aan de beurt.'
snap je? dit zijn er slechts 2 die niet eens echte pro's zijn, wat als er een groep pro's aan de slag gaat, dan breekt er oorlog uitquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:30 schreef Breekfast het volgende:
Mja als je met zo'n overmacht aan politie en commando's de situatie niet onder controle krijgt, maak ik me wel ernstig zorgen over wat er gaat gebeuren als er daadwerkelijk een terreurcel massaal actief gaat worden.
Dan zal het leger wel massaal worden ingezet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |