Verwarde jongens zonder stageplekquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef Infection het volgende:
En die personen van de supermarkt en dat andere gebouw hebben nog steeds niets met elkaar te maken?
Jawel maar daar wordt niet echt over gesproken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef Infection het volgende:
En die personen van de supermarkt en dat andere gebouw hebben nog steeds niets met elkaar te maken?
Was al bekend voor de persoon de supermarkt in ging om de mensen te gijzelen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef Infection het volgende:
Verband tussen schietpartij Montrouge en aanslagquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:06 schreef Infection het volgende:
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef venomsnake het volgende:
Gifje van die 'bergbeklimmers' aub..
Ja, dat gedoe van dezelfde dag nog iets herdenken vind ik ook maar iets raars. Je respect tonen zou ik het eerder noemquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:05 schreef eenjongen... het volgende:
Ik snap trouwens niet dat er protesten/herdenkingen zijn gehouden, terwijl alles nog in volle gang was...
niets gewoon doorlopenquote:
TIS TOCH ONGELOFELIJK MANquote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
allemaal al even geschreeuwd dat het ongelofelijk is allemaal
En dat ze het nooit hadden zien aankomen, echt totaal onverwacht dit.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
allemaal al even geschreeuwd dat het ongelofelijk is allemaal
Maar verward zijn houdt geen verband met het vinden van geen stageplek.quote:
TT is al lang genoeg. Niet nodig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 14:07 schreef Maanvis het volgende:
kan de TT niet veranderd worden, het gaat nu over de klopjacht toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |