quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Dat is gewoon een soccer mom die haar kinderen komt ophalen heur
En die Journalisten danquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:37 schreef Mutant01 het volgende:
“We all shook hands and my client told me to leave.” Didier added that the man he took to be the policeman said: “Go, we don’t kill civilians”. He added “I thought was strange.”
Kijk dan een kwaliteitszenderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Richestorags het volgende:
Die Yanks beginnen weer over Boston
Zelfopoffering ipv zelfmoord.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:34 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja maar jezelf ergens opblazen is toch ook gewoon zelfmoord? Hoe krijgen ze die dan zo ver?
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat jij op een plaatje vanuit Nederland de boel beter kan overzien dan getrainde professionals die daadwerkelijk daar zijn?
Dat is waar. Het viel me gewoon op.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Vanuit je huiskamer wel ja. Net of jij het hier beter kan zien dan de mensen ter plaatse die er wel verstand van hebben.
Is dat raar? Erg vergelijkbare situatie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Richestorags het volgende:
Volgens mij zijn ze al op!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:33 schreef Maanvis het volgende:
jullie ook altijd met je maagden in het hiernamaals, dat is een sprookje..
Vliegveld is toch dichtbij.quote:
De NOS deed gister precies hetzelfde met Theo van Gogh. Vind ik vreemderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Richestorags het volgende:
Volgens hun zijn dat geen civilians duh. Dan kan je beter naar die monteur verwijzen.quote:
Sowieso Amerikaanse zenders kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Richestorags het volgende:
Bietje zappen je weets. Verder hebben ze het over "good guys" en "bad guys". Echt tenenkrommend.quote:
Begrijpelijk. Daders in beide aanslagen zijn moslims.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:38 schreef Richestorags het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 9 januari 2015 11:39 schreef richolio het volgende:
Staat er nou heel hard ''im in miami bitch'' dat house nummer op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |