False flag confirmedquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onmogelijk dat ze nog ontkomen. Hebben ze het toch niet zo goed gepland als dachten. En ik vind het ineens veel minder Jihadistisch. Want die zouden een martelaarsdood juist opzoeken.²
43 KPN in elk gevalquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
npo nieuws kan ik niet vinden. Welke zender?
'Hallal Snackbar' roepen en de hele boel laten ploffen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Onmogelijk dat ze nog ontkomen. Hebben ze het toch niet zo goed gepland als dachten. En ik vind het ineens veel minder Jihadistisch. Want die zouden een martelaarsdood juist opzoeken.²
't is gewoon een term hoor, ben benieuwd hoeveel gijzelaars er zijn en wat de strategie is om ze eruit te krijgenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Verzin aub een ander woord, dit is geen spelletje...
Gelukkig geen doden.
Hoop dat ze snel en verstandig in actie overgaan en hun te pakken krijgen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:26 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
npo nieuws kan ik niet vinden. Welke zender?
Misschien was dit wel de drukkerij van charliequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef davedavy het volgende:
[..]
Ja ze gaan nu vast naar de drukkerij.
Oké dan niet even goede vrienden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:28 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Andere woorden verzinnen om mensen niet te kwetsen.
Charlie does not agree.
Ok. Fijn om te weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:28 schreef Montagui het volgende:
M. Michel CATALANO
Eigenaar van het bedrijf C T D CREATION TENDANCE DECOUVERTE, waar nu de gijzeling plaatsvind.
Ja hallo ik kan niet CNN, Sky, RT en deze tegelijk kijken.quote:
Die schuldige slachtoffers, ok. Maar die onschuldigen moeten ze laten gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Erg als er idd weer onschuldige slachtoffers gegijzeld worden!!
Geen 4 schermen hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan niet CNN, Sky, RT en deze tegelijk kijken.
In een bed waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef Loekie1 het volgende:
De vraag is waar ze de nacht doorgebracht hebben.
Ik denk in het bos, ze zullen wel niet zo lekker meer rieken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef Loekie1 het volgende:
De vraag is waar ze de nacht doorgebracht hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |