Ok. Fijn om te weten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:28 schreef Montagui het volgende:
M. Michel CATALANO
Eigenaar van het bedrijf C T D CREATION TENDANCE DECOUVERTE, waar nu de gijzeling plaatsvind.
Ja hallo ik kan niet CNN, Sky, RT en deze tegelijk kijken.quote:
Die schuldige slachtoffers, ok. Maar die onschuldigen moeten ze laten gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef Poison-Ivy het volgende:
Erg als er idd weer onschuldige slachtoffers gegijzeld worden!!
Geen 4 schermen hebbenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Ja hallo ik kan niet CNN, Sky, RT en deze tegelijk kijken.
In een bed waarschijnlijkquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef Loekie1 het volgende:
De vraag is waar ze de nacht doorgebracht hebben.
Ik denk in het bos, ze zullen wel niet zo lekker meer rieken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef Loekie1 het volgende:
De vraag is waar ze de nacht doorgebracht hebben.
Altijd makkelijk om dat soort dingen achteraf te roepenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef Onnoman het volgende:
wordt nu op de BBC gezegd dat de politie in frankrijk enorme fouten heeft gemaakt. door wegen e.d. niet af te sluiten.
Wat nu gebeurd had ook nooit mogen gebeuren
Dat is een methode die vaak wordt gebruikt in Engeland en the USA. Maar is zeker niet een fout.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:31 schreef Onnoman het volgende:
wordt nu op de BBC gezegd dat de politie in frankrijk enorme fouten heeft gemaakt. door wegen e.d. niet af te sluiten.
Wat nu gebeurd had ook nooit mogen gebeuren
Anders krijg je niks nieuws te weten hequote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:32 schreef richolio het volgende:
Waarom kijken jullie streams? En de cnn live doet het niet bij mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |