quote:
quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik vind het geen probleem om deze vraag te beantwoorden, maar ik ga het niet om de dag doen.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:47 schreef Klokov het volgende:
[..]
Een klein beetje. Recente gebeurtenissen in mijn leven sijpelen volgens mij door in mijn posts.
[..]
Ok, ik zal morgen weer vragen.
Ik kan er natuurlijk ook niks aan doen dat de FOK!shop eruit ligt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 08:47 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
En dan krijg je hetzelfde antwoord.
Die ben je vergeten te posten faalhaas.quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:12 schreef Klokov het volgende:
Topic mag wel open blijven. Ik vraag morgen of overmorgen weer denk ik.
Hier ben ik ook heel benieuwd naar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:59 schreef Klokov het volgende:
Kan iemand even checken of Etsu 56 notes heeft?
Ja, dat kan ik even checken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 09:59 schreef Klokov het volgende:
Kan iemand even checken of Etsu 56 notes heeft? Ook bij hem is de dienstverlening stopgezet.
quote:
Ow die notes nog steeds, dacht aan een andere Notes.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:13 schreef murp het volgende:
[..]
Ik mis nog wel eens mn notes inzage knopje
Link?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ow die notes nog steeds, dacht aan een andere Notes.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:16 schreef Netsplitter het volgende:
[..]brrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sinds wanneer ben jij Fa-af?
* murp kruipt weer terug onder de steen
Al ruim een jaar.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef murp het volgende:
[..]
brrrrrrrr
sinds wanneer ben jij Fa-af?
* murp kruipt weer terug onder de steen
Heb een sabbatical gehouden.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:18 schreef murp het volgende:
[..]
Das ook al een tijd!
En nu doe je..... ONZ?
Heeee!!!!!!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:20 schreef murp het volgende:
KLB, Dat daar mensen mod kunnen zijn!*proest*
Allemaal zure personen die alleen maar kunnen klagenquote:
een botquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:27 schreef Oceanview het volgende:
Hey murp, ben je in 2015 een man of een vrouw?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |