Jij had liever 2 wijkagenten gezien?quote:
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:15 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Jij had liever 2 wijkagenten gezien?
Nee, hij sprak de laatste s niet uitquote:
http://www.thelocal.fr/20(...)rance-gunmen-kouachiquote:10:09 - Police have begun negotiations with suspects
The suspects have bee identified as the wanted Kouachi brothers.
The latest is that one person is still being held hostage by suspects. Negotiations have begun.
Is dat niet een beetje een kromme vergelijking. Daarbij is het namelijk zo dat het dag in, dag uit word gedaan door dezelfde persoon ook heel specifiek gericht tegen een enkel persoon en dan ook nog eens face 2 face. Hier is sprake van een stuk papier dat een hele groep aanspreekt.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 02:03 schreef agter het volgende:
[..]
Zeg je tegen de verbale pester op school ook 'vrijheid van meningsuiting, moet gewoon kunnen, is het hoogste goed'?
Ik moet echt wat aan m'n Frans doen, alsof ik een wiskundesom zit te ontcijferen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:14 schreef Prego het volgende:
[..]
10h09: Il y aurait plus de 10 personnes retenues en otage dans l'entreprise selon France 2
10h02: RTL confirme 2 morts et 20 blessés annoncés par Le Parisien
09h56: Une personne est prise en otage, selon une source policière contactée par francetv info
bron
Momentje, ik bel ze evenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom hebben ze die snelwegen niet afgesloten eigenlijk? Waar die journalisten nu staan?
Ja, hij verkoopt voornamelijk groente en levensmiddelen. Een pak naar mijn hart, ik maakte me zorgen dat ze hun schatten van dochters zouden kwijtraken in een mogelijke assemblagezaak. Die gasten deinzen écht nergens voor terug. Niet normaal.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:15 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Die zwager van jou, die krijgt toch wel een bijrol in de verfilming van dit verhaal hoop ik?
de afslagen zijn wel afgesloten dus ze kunnen toch niet echt verderquote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom hebben ze die snelwegen niet afgesloten eigenlijk? Waar die journalisten nu staan?
Kun je voor mij een krop sla achter laten houden?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, hij verkoopt voornamelijk groente en levensmiddelen. Een pak naar mijn hart, ik maakte me zorgen dat ze hun schatten van dochters zouden kwijtraken in een mogelijke assemblagezaak. Die gasten deinzen écht nergens voor terug. Niet normaal.²
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef Mutant01 het volgende:
Omdat dat nergens voor nodig is. Ze hebben alleen de afritten naar he dorpje afgesloten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 10:17 schreef Bugno het volgende:
Damn ik zo een moord doen (no pun intended) om met die onderhandelingen mee te kunnen luisteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |