Zeker. Hoe 'het westen' de moslims kunnen generaliseren, zo generaliseren moslims westerlingen als racisten.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:04 schreef luxerobots het volgende:
Ik denk dat de moslim hier nu hun Nederlandse riedeltje afsteken. Achter de schermen zal er veel haat zijn naar autochtonen. Dat is o.a. hoe de aanslag te verklaren is.
Vermakelijke column.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
https://decorrespondent.n(...)s/167384404-f3eaa2d3
Welterusten jongens.
Dit is komediequote:Op vrijdag 9 januari 2015 00:10 schreef Specularium het volgende:
https://decorrespondent.n(...)s/167384404-f3eaa2d3
Welterusten jongens.
twitter:JinekLive twitterde op vrijdag 09-01-2015 om 17:50:51O.a. in #jinek: @swsjoerdsma, @spbverhagen & Paul Jansen over #MH17; Had het vliegtuig ooit de lucht in gemogen? http://t.co/AmRni2FbYR reageer retweet
Zonder al dat drama in Parijs was het kijkcijfer natuurlijk niet zo hoog.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
Presentatrice Eva Jinek baalt ervan dat niemand het over de hoge kijkcijfers van haar talkshow Jinek heeft.
http://www.nu.nl/media/39(...)jkcijfers-praat.html
Bovendien Tan is nog steeds op zwart.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 18:57 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Zonder al dat drama in Parijs was het kijkcijfer natuurlijk niet zo hoog.
Scherp.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 19:25 schreef Webschip het volgende:
[..]
Bovendien Tan is nog steeds op zwart.
Domme trut die Jinek. Een talkshow hoort niet om kijkcijfers te draaien. Het gaat om de show zelf. Die is gewoon bar knudde.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
Presentatrice Eva Jinek baalt ervan dat niemand het over de hoge kijkcijfers van haar talkshow Jinek heeft.
Ze heeft wel gelijk.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 16:54 schreef Sked het volgende:
Metro eergisteren: "De ergernissen lijken misschien onbelangrijk, maar toch zijn er bij de tweede aflevering dinsdag zo’n 100.000 kijkers afgehaakt ten opzichte van de tweede. Van 875.000 zakte het programma naar 774.000 mensen."quote:Op vrijdag 9 januari 2015 20:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Domme trut die Jinek. Een talkshow hoort niet om kijkcijfers te draaien. Het gaat om de show zelf. Die is gewoon bar knudde.
Als Pauw terug is van wintersportquote:Op vrijdag 9 januari 2015 22:55 schreef Caland het volgende:
Benieuwd hoelang het duurt voordat deze kwelling van de buis af wordt gehaald.
Het klinkt meer als een personage uit ome Henk inderdaad.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:06 schreef Caland het volgende:
Serieus. Heet je Sjoerdsma met je achternaam. Noem je je zoon Sjoerd.
RTL had Marcel Maijer moeten sturen in de hoop dat het mis zou gaanquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Ron Linker, Ron Linker, Ron Linker.
Ik vond de RTL-verslaggeving tien keer beter.
Beetje flauw op deze show te haten omdat er geen tafel is.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil nogmaals zeggen dat dit een heel amateuristische show is.
Ah.. een Jinek-kennerquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik wil nogmaals zeggen dat dit een heel amateuristische show is.
Je kan het straks wel terugluisterenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:23 schreef Be-Smart het volgende:
Kan ik de tekst van deze niet onaantrekkelijk arabiste ergens nalezen? Dit gaat me echt veeels te snel.
Mee eens. Ik erger me kapot aan die stem.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:23 schreef Martinello het volgende:
Het kinderstemmetje van die Vlaamse vrouw doet haar geloofwaardigheid geen goed.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik mag hopen voor haar vriend(in) dat ze niet kreunt in bed
Stel je niet aan zegquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:20 schreef Ryan3 het volgende:
Ze zit weer bijna in haar onderbroek, dus geen moslims als gast?
Vraag me af wanneer ze een sharon stone'tje gaat doen...
Hij heeft goedkoop scoren een nieuwe dimensie gegeven.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef Sked het volgende:
Timmerfrans zal ik nooit meer vergeten na zijn optreden bij Pauw
Bedankt Hansquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
Sjoerdsma heten en dan je kind Sjoerd noemen
Dat lijkt me dan wel weer lekker, ik denk dat ze piept.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:26 schreef Sked het volgende:
Ik mag hopen voor haar vriend(in) dat ze niet kreunt in bed
Taeke Taekema.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:35 schreef TUFKAL het volgende:
Sjoerdsma heten en dan je kind Sjoerd noemen
Totdat alles in duigen viel na zijn vuile onthullingquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hij heeft goedkoop scoren een nieuwe dimensie gegeven.
Hij is helemaal geen Fries. Voorouders ongetwijfeld.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Moet jij weer met een Fries voorbeeld komen.
Opstelten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef borisz het volgende:
Sjoerd is een goed kamerlid en ook een prima vent waar je een biertje mee kan drinken
Hij staat op de wachtlijst van het verzorgingstehuis maar er is nog geen plek.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ivo Opstelten
Weg met die seniele gek.
Ze zit toch gewoon in een warme studio en rijdt straks in haar auto naar huis toe. En al zou ze het koud krijgen, moet ze toch lekker zelf weten?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Is dat normaal dan zo'n rokje in de winter?
Gek camerastandpunt ookquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Ivo Opstelten
Weg met die seniele gek.
Ik dacht op de wachtlijst voor euthanasie.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef Martinello het volgende:
[..]
Hij staat op de wachtlijst van het verzorgingstehuis maar er is nog geen plek.
Die laten ze als een baksteen vallen, jammer genoeg.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef Van_Poppel het volgende:
Toch zonde dat Baksteen niet is uitgenodigd.
Misschien mag hij mee naar de boot van Eva.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef borisz het volgende:
Sjoerd is een goed kamerlid en ook een prima vent waar je een biertje mee kan drinken
Terecht, zijn analyse na de MH17 was echt expert onwaardig.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die laten ze als een baksteen vallen, jammer genoeg.
Ik weet niet hoor, misschien ben ik naïef, maar dat leidt toch af voor de kijker.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:39 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zit toch gewoon in een warme studio en rijdt straks in haar auto naar huis toe. En al zou ze het koud krijgen, moet ze toch lekker zelf weten?
Er is waarschijnlijk zo gedacht, mensen kijken liever naar Eva dan bijv. Pauw.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, misschien ben ik naïef, maar dat leidt toch af voor de kijker.
Is toch een stukje product placing.
En nee je gaat met dat soort rokjes niet de winter in, krijg je een koutje op je blaas.
Ja, Pauw is een man van middelbare leeftijd, kijkers kijken niet graag naar een Sharon Stone'tje van een man van middelbare leeftijd.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:43 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Er is waarschijnlijk zo gedacht, mensen kijken liever naar Eva dan bijv. Pauw.
Die paar shots dat haar benen in beeld zijn ben jij meteen afgeleid? Wauwquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, misschien ben ik naïef, maar dat leidt toch af voor de kijker.
Is toch een stukje product placing.
En nee je gaat met dat soort rokjes niet de winter in, krijg je een koutje op je blaas.
Klopt de echte experts zitten op fok!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, zijn analyse na de MH17 was echt expert onwaardig.
Ja, ik draag ook rokjes, en die van Jinek zijn gewoon te kort, gaat nergens over in de winter.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Die paar shots dat haar benen in beeld zijn ben jij meteen afgeleid? Wauw
Wat weet jij daar nou van, draag je zelf rokjes?
Toen je aan het knikkeren was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef Ryan3 het volgende:
Stront aan de knikker, die uitdrukking heb ik vandaag ook nog gebruikt.
Winterquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook rokjes, en die van Jinek zijn gewoon te kort, gaat nergens over in de winter.
Hoe dan ook, het waait hard. Ga je geen mini-rokjes gebruiken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:47 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
WinterHet is nu plus 10 ofzo...
Misschien kan ze op de Veluwe nog een lange rok en zwarte kousen scoren. Kan jij ook weer rustig kijken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, ik draag ook rokjes, en die van Jinek zijn gewoon te kort, gaat nergens over in de winter.
Gaat erom dat ze je aandacht afleid, omdat ze niet zo goed een gesprek gaande kan houden. Althans nu gaat het goed, maar lang niet altijd. En dus denkt ze, ga ik in mijn onderbroekje zitten bijna dan kijkt minimaal 50% van het potentieel toch. Ze probeert gewoon serotonine aan te maken.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:49 schreef Martinello het volgende:
[..]
Misschien kan ze op de Veluwe nog een lange rok en zwarte kousen scoren. Kan jij ook weer rustig kijken.
quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:51 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gaat erom dat ze je aandacht afleid, omdat ze niet zo goed een gesprek gaande kan houden. Althans nu gaat het goed, maar lang niet altijd. En dus denkt ze, ga ik in mijn onderbroekje zitten bijna dan kijkt minimaal 50% van het potentieel toch.
terecht. Close zijn met je burenquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:53 schreef luxerobots het volgende:
Teun van de Keuken roept mensen op hun buren/bekenden te verklikken.
Vind ik ook.quote:
Paardendokter?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
De tandarts van Roy Donders is geen tandarts.
Donders!quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:56 schreef Sked het volgende:
De tandarts van Roy Donders is geen tandarts.
Denken dat er iets echt is aan Roy Dondersquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef Martinello het volgende:
Dus Roy Donders heeft ook een kunstgebit?
Maandag een neppe Rob Geus..quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:59 schreef Caland het volgende:
Dit is gewoon een neppe Alberto Stegeman![]()
![]()
![]()
![]()
Echt een gezonde Hollandsche jongen toch?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Denken dat er iets echt is aan Roy Donders
Ik wilde m net gaan kijkenquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:02 schreef Sked het volgende:
Beetje aanfluiting dit einde, flopshowtje
Die stem is zo gruwelijk irritantquote:Op zaterdag 10 januari 2015 00:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ik zit nu te luisteren naar een 7,5/10 meisje met een 2/10 accent.
Wat was die ook alweer? Was hij degene die zei dat een dergelijke vlucht vaak zo goed als leeg was?quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:42 schreef alors het volgende:
[..]
Terecht, zijn analyse na de MH17 was echt expert onwaardig.
Het is natuurlijk ook even wennen.quote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Vind ik ook.![]()
Best wel verademend dat er wat meer tijd aan onderwerpen wordt besteed. Ook geen RTL-Boulevard meuk in deze show. Snap al die negativiteit rond deze show eigenlijk niet...
Kan niet tippen aan Pieter Omtzigtquote:Op vrijdag 9 januari 2015 23:38 schreef borisz het volgende:
Pieter Omzigt is een absolute parlementaire topper.quote:
Ja idd, en dat er nauwelijks Nederlanders mee reisden.quote:Op zaterdag 10 januari 2015 01:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat was die ook alweer? Was hij degene die zei dat een dergelijke vlucht vaak zo goed als leeg was?
quote:Al de hele week krijgt Eva Jinek forse kritiek over zich heen en daar komt dit weekend een negatieve beoordeling van tv-recensent Angela de Jong bij. Dat is te lezen in het AD. Vooral de uitzending van woensdag (foto) vond De Jong erg. “Met tien mensen op de bank en wat snel bijgetrokken stoelen, oogde het bij Jinek als een sneu verjaardagsfeestje. Of als een therapeutisch kringgesprek. Op de late zondagavond kan dat, maar niet op een doordeweekse dag als er net een aanslag is gepleegd.“
Ook met een beperkt aantal gasten op de bank is deze niet om aan te zien, vindt De Jong. “Elke avond heb ik medelijden met de gasten die een uur lang zijn veroordeeld tot dat wrede martelwerktuig van gecapitonneerd bruin leer.”
Angela de Jong vindt het niet om aan te zien en zeurt over de benen van Eva, het komt op mij erg gefrusteerd over.quote:AD-journalist Angela de Jong schrijft elke week een column over wat haar opvalt op televisie.
Het is zonder twijfel het grootste onding van de Nederlandse televisie: de bank van Eva Jinek. Elke avond heb ik medelijden met de gasten die een uur lang zijn veroordeeld tot dat wrede martelwerktuig van gecapitonneerd bruin leer. Want het is onmogelijk om er gemakkelijk op te zitten, laat staan dat het er ook nog een beetje elegant uitziet.
Terwijl ze er zelf beeldig bij zit op een stoel die is afgestemd op haar lange…
twitter:JinekLive twitterde op maandag 12-01-2015 om 16:44:05Vanavond is onder meer @diederiksamsom te gast op #debank bij #Jinek. Rond 23.00 uur op NPO1 http://t.co/jw9nyW6TpF reageer retweet
Wel?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
''Je kan er niks tegen doen''
lol.
Maar die oplossingen gaan tegen alle mensenrechten in , dus die kale heeft gelijkquote:
Expres gedaan. Eva wil altijd de mooiste zijn.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Hij heeft echt een slechte huid in dit licht.
Moeilijke huid.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef opperkleurder het volgende:
Hij heeft echt een slechte huid in dit licht.
Fout, Eva zit te CandyCrushen waarop Slang zegt, hier kijk eens.... En dan leest ze even snel de kop...quote:
Als iemand aan een wapen wil komen dan kan dat, en als diegene er vervolgens mee de straat op gaat om mensen neer te knallen, dan kan dat. Wat wou je doen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:08 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Maar die oplossingen gaan tegen alle mensenrechten in , dus die kale heeft gelijk
Een ban krijgen hierquote:Op maandag 12 januari 2015 23:13 schreef alors het volgende:
[..]
Als iemand aan een wapen wil komen dan kan dat, en als diegene er vervolgens mee de straat op gaat om mensen neer te knallen, dan kan dat. Wat wou je doen?
Omdat dat niet op de vragenlijst staat.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:14 schreef sonnyspek het volgende:
Waarom leest er nooit een presentator een paar soera's voor met de vraag aan de politicus: 'waarom heeft dit niks met de islam te maken?'.
Beter dan door Spekman.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:22 schreef sonnyspek het volgende:
Je zou maar gewassen worden door Diederik.
bijna helaasquote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef RingBewoner het volgende:
Jinek pleurde bijna van d'r stoel toen ze net vet achterover leunde.
Eva moet gewoon d'r tieten laten zien.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:26 schreef RingBewoner het volgende:
Jinek pleurde bijna van d'r stoel toen ze net vet achterover leunde.
Klopt, matig gesprek dit.quote:
Dat zou wel wat kijkcijfers opleveren.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Eva moet gewoon d'r tieten laten zien.
Andere vrouw zoeken dan.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef waxmask het volgende:
Pfff lijkt wel een discussie met mijn vrouw, die kakelt ook altijd wartaal tijdens een discussie er doorheen.
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken hequote:Op maandag 12 januari 2015 23:28 schreef waxmask het volgende:
Pfff lijkt wel een discussie met mijn vrouw, die kakelt ook altijd wartaal tijdens een discussie er doorheen.
Lijkt mij een lastige combi, BJ en gamen gaat nog wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef waxmask het volgende:
[..]
Karina is me "back-up"girl.... Lekker samen naakt gamen en sexen tegelijk!![]()
![]()
Weinig, we zitten hier niet op het LibelleForum he?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken heVolgens mij heb je er nog nooit iets positiefs over gezegd.
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:30 schreef alors het volgende:
[..]
Jij vindt ook altijd wel een manier om vrouwen af te kraken heVolgens mij heb je er nog nooit iets positiefs over gezegd.
Je zit te veel in de PC modus en te weinig in de WII modus...quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lijkt mij een lastige combi, BJ en gamen gaat nog wel.
Magrietje en de Tina erbijquote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?
Ik heb wel een Playstation.... Mag dat ook?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Je zit te veel in de PC modus en te weinig in de WII modus...
Nee, wel de Opzij.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Jij leest zeker ook de Libelle en de Viva?
Moet je daar ook bij staan en als een mongool bewegen?quote:Op maandag 12 januari 2015 23:32 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik heb wel een Playstation.... Mag dat ook?
Ligt altijd bij de voordeur, mocht ik onverhoopt met een stijfje naar de deur lopen is dat me redding!quote:
Geloof mij, zoals ik game wel, ik ga er nogal in op en denk soms dat mijn controller zo'n wii ding is.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:33 schreef waxmask het volgende:
[..]
Moet je daar ook bij staan en als een mongool bewegen?
mequote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ligt altijd bij de voordeur, mocht ik onverhoopt met een stijfje naar de deur lopen is dat me redding!
Maar!!! Dan alleen bij de kapper want betalen ervoor dat doen we natuurlijk niet. Dus afspreken om 13 uur en al aankomen rond 10 uur.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt wat voor de typische Hollandse viesdikke huismoeder
Dat zou inderdaad veel beter zijn. Helaas vindt de NPO iedereen boven de 50 al te oud.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:42 schreef waxmask het volgende:
Wanneer gaat NPO het licht zien en Clairy weer in ere herstellen!
Met Ria met dr 1000 euro schuld bij Sjon Williamsquote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ja, met wie? De sponsoren?NPO? Met ons?
Dat is ramptoerisme, en altijd voeding voor een leuk FOK TV topic... Meer niet.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met Ria met dr 1000 euro schuld bij Sjon Williams
+ nog nep ook .quote:Op maandag 12 januari 2015 23:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Dat is ramptoerisme, en altijd voeding voor een leuk FOK TV topic... Meer niet.
RTL ook, vrouwen dan. Die werden allen vervangen door jonge strakke kutjes.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad veel beter zijn. Helaas vindt de NPO iedereen boven de 50 al te oud.
En terecht. Helaas dat mensen als Mart Smeets toch als irritante vlieg rond de NPO blijft handen.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:43 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad veel beter zijn. Helaas vindt de NPO iedereen boven de 50 al te oud.
Oud-RTL baas, bedank hem maar voor Ik Hou Van Holland!quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Be-Smart het volgende:
Mijn God wie is dit en waarom heb ik na 10 minuten nog geen idee waar dit gesprek over gaat.
Het RTL-publiek zit sowieso niet echt op Polak te wachten, denk ik.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Szura het volgende:
[..]
RTL ook, vrouwen dan. Die werden allen vervangen door jonge strakke kutjes.
Voor een geil clipje wel, dan hoef ik ook geen Smeets zien te twerken. Maar achtergrond van nieuws en onderzoek vergt ervaring en kennis, iets wat Jinek ontbeert.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:45 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
En terecht. Helaas dat mensen als Mart Smeets toch als irritante vlieg rond de NPO blijft handen.
Verjonging.
Eens. Maar geen Mart.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:47 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor een geil clipje wel, dan hoef ik ook geen Smeets zien te twerken. Maar achtergrond van nieuws en onderzoek vergt ervaring en kennis, iets wat Jinek ontbeert.
Dat publiek wat je zo stelt bestaat niet, we zijn allemaal zwevende kijkers.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:46 schreef Mike het volgende:
[..]
Het RTL-publiek zit sowieso niet echt op Polak te wachten, denk ik.
Kees Kankerkachel was wel authentiek. Heb daar op kamers gezeten in die buurt!quote:
Kees was/is gewoon een normale gast naar het schijnt . Wil ook niet met dat programma geassocieerd wordenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kees Kankerkachel was wel authentiek. Heb daar op kamers gezeten in die buurt!
Ewoutquote:Op maandag 12 januari 2015 23:49 schreef alors het volgende:
Haha, 'dat vinden wij heel interessant' ja, om de ellende van andere mensen uit te melken ja
Dat was het allermooiste aan de 'zorgcrisis', al die kansloze journalisten die dagen door de stad struinden en op het Binnenhof kampeerden en helemaal NIETS, nada wijzer werdenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef waxmask het volgende:
Je enige verdienste is RTL nieuws, en dan vooral Frits met zijn connecties uit het CDA. Paar goede freelancers en soms wat onderzoeksjournalistiek die bij de NPO totaal verdwenen is en alleen ANP overtikt en dan dagen op het binnenhof voor de deur staat!
Voor de Edison is hij normaal, zo leven er veel daar, praten zo, gaan 1 keer per maand naar de hoeren van sociale dienst.quote:Op maandag 12 januari 2015 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kees was/is gewoon een normale gast naar het schijnt . Wil ook niet met dat programma geassocieerd worden
niks mis meequote:Op maandag 12 januari 2015 23:53 schreef waxmask het volgende:
[..]
Voor de Edison is hij normaal, zo leven er veel daar, praten zo, gaan 1 keer per maand naar de hoeren van sociale dienst.
Allemaal met een kratje buiten zittenquote:Op maandag 12 januari 2015 23:54 schreef waxmask het volgende:
[..]
Super gezellig, dat meen ik, zeker in de zomer!!!
Hoertjes die in de friettent elkaar in de haren vliegen en zonder pruiken de zaak schreeuwend en tierend verlaten. Heroine hoertjes die de bosjes in springen als je met een bomberjack komt aanlopen in het donker. Je kon het allemaal meemaken, nu is alles "opgeschoond".quote:Op maandag 12 januari 2015 23:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Allemaal met een kratje buiten zitten
quote:RTL LATE NIGHT RTL4 / 1.014.000
JINEK NPO1 / 546.000
Misschien doet ze vanavond haar korte rok weer aan.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Het knuffelbeertje van Nederland steelt weer kijkcijfers.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:07 schreef alors het volgende:
Allemaal moesten ze hun zusjes reddenJaja.
draagt ze elke avondquote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:07 schreef Szura het volgende:
Kijkcijfers dalen? Dan een kort rokje aan.
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
En hierom woon ik in Zwitserland.
[ afbeelding ]
Waarom moet je die mening altijd de vocaliseren?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:10 schreef OProg het volgende:
Dat altijd maar doen alsof dat onbegrijpelijk is.
Voor fotosynthese.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef Szura het volgende:
Waarom zit er trouwens een gat geschoren tussen z'n hoofdhaar en z'n baard
Die ene showt haar haar, zal leuk worden in de hel.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef alors het volgende:
Die meiden zijn wel normaal, maar die jongen hangt echt teveel in de slachtofferrol.
Spreken alle Nederlanders zich uit tegen burgerslachtoffers in Afghanistan die het Nederlandse leger maakt?quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:12 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja drol... omdat de halve wereld in brand staat door jouw "broeders"
Huub wil gepijpt worden.quote:
quote:
Het antwoord op deze vraag hangt af wat de meerderheid van de geleerden er van zullen vinden.quote:
Van mij hoeven ze zich niet uit te spreken tegen het gedrag van hun geloofsgenoten... Ik snap echter wel dat men hier vind dat de moslims te weinig tegengeluid laten horen tegen de idioten die hun religie zwaar schaden.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:14 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Spreken alle Nederlanders zich uit tegen burgerslachtoffers in Afghanistan die het Nederlandse leger maakt?
quote:Op dinsdag 13 januari 2015 23:18 schreef OProg het volgende:
[..]
Het antwoord op deze vraag hangt af wat de meerderheid van de geleerden er van zullen vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |